Pagini

Se marita Irina mea!

So, ce mai e nou pe la voi? Eu doar ce am discutat cu o prietena veche si mi-a spus sa-i fac o vizita cand am timp caci vrea sa-mi inmaneze invitatia la nunta ei. Am ramas placut surprinsa bineinteles nu doar de faptul ca se marita, ci de faptul ca, chiar se marita prima. Ca sa intelegeti de ce probabil ar trebui sa va si explic. 

Tipa este o prietena din liceu, de fapt este colega mea de banca din liceu. Si la liceu stiti cu totii ca acolo se poarta bisericutele (mmm, daca stau bine sa ma gandesc cam peste tot se poarta asa, in fine), ei bine, bisericuta noastra era formata din 4 fete (mai erau cateva dar alea s-au pierdut pe parcurs, hehe).

Irina, pentru ca despre ea este vorba era (si inca este, hihi) cea mai cuminte, timida, cu note mari, nu a avut ea treaba cu baietii pe cam toata perioada liceului, in schimb noi 3, adica celalalte, eram pe combinatii, alea alea, si mai ales eu, ca doar eu is cu mot in frunte bineinteles si mereu glumeam pe seama maritisului cum ca Irina o sa se marite prima. Ea nu credea, noi o tineam pe a noastra si am avut dreptateeee.

Asadar, dupa cum v-am spus, Irinuca se marita primaaaaaa. Yeeeeeey. Daca sunteti curiosi cum sta treaba restul, eu nu mai am iubit, celalalte doua prietene ale noastre au relatii serioase, dar importanta este Irina azi. Nu pot sa va spun cat de fericita sunt pentru ea. Ha, si bine am facut ca am strans bani la ciorap. 

Abia astept sa o vad, sa-i vad si rochia, sunt super curioasa, emotionata si incantata in acelasi timp, trebuie sa-mi caut si eu o rochie, si asa mai departe. E minunat. Vesti mai bune decat asta nu exista. De asemenea o sa fie si prima nunta la care o sa iau parte, sper sa iasa totul perfect (ha, trebuie sa iasa!). Sa speram ca nu ma bate ca mi-am impartasit cu voi bucuria! I-as transmite prin intermediul articolului ca-i doresc tot binele din lume, insa deja stie asta asa ca ma opresc aici. Yuhu! Sa aveti o saptamana minunataaaa!

P.S.: Era sa uit, daca tot am adus in discutie tema maritisului, zic sa fac un gest frumos si sa va anunt ca Localuri in Bucuresti v-a pregatit o lista cu muzica/ Dj nuntaDj Bucuresti, band-uri si formatii cu prezentarea acestora, oferte, portofolii precum si informatii de contact. Deci, daca sunteti pe punctul de a face marele pas si nu aveti muzicuta, apelati la ei cu incredere.

sursafoto: www.google.ro

4 comentarii:

Părerea ta contează! (Fără comentarii cretine că te înjur!)