Pagini

Vacanta in Valencia - Guest post

S-a terminat cu scoala, lucrari, examene...alea alea. A venit timpul sa ma relaxez si eu putin doar ca vad ca vremea asta nu prea tine cu noi. Vreau vacanta! iar aici nu ma refer la vacanta in sine fiindca ea deja a venit, ma refer sa plec pe undeva, sa calatoresc...sa ma distrez. Dar unde?

Ieri cand mergeam prin oras am vazut afise lipite pe stalpi cu “Vacanta ta ideala” si ma gandeam, cum ar fi vacanta ideala pentru mine?

Hainele pe mine, adidasii in picioare si plecata catre prima agentie de turism. Mi-au povestit cate una, alta in ceea ce priveste cateva destinatii turistice, apoi a venit vremea sa intreb de costuri. Bilete de avion Larnaca, bilete de avion Bucuresti – Alghero si bilete avion Valencia  erau toate la o reducere de -25%. M-am gandit serios la ceea ce mi s-a oferit, la preturile care mi-au fost servite si-am inceput sa meditez, sa-mi pun pe foaie de cati bani am nevoie, unde vreau sa merg si m-am gandit... plec in Valencia. Consider ca este cea mai buna varianta a unei vacante de vara iar de reducere voi beneficia si la biletul de intoarcere daca cumpar bilete dus-intors de la agentia din Romania. Deci, se putea mai bine de atat?

In plus, in Valencia daca merg ma asteapta un prieten foarte bun din copilarie, de care oricum imi este dor, deci impus doi iepuri dintr-o lovitura. Ia spuneti-mi, care ar fi vacanta ideala pentru voi? Ati mers vreodata in Valencia?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Părerea ta contează! (Fără comentarii cretine că te înjur!)