Pagini

Pentru ca ziua mea...

Hello there! Incep articolul prin a spune ca ieri a fost ziua mea si ca mi-as fi dorit sa va servesc cu o praji pentru ca-mi sunteti dragi si alaturi in fiecare zi chiar daca eu nu va vizitez atat de des, dar nu se poate, si pentru ca nu se poate am zis ca macar sa va arat ce am primit, nu de alta dar poate va intereseaza review-ul vreunui produs. 

Ow si vreau sa va marturisesc ca am fost putin melancolica ieri, adica anul trecut pe vremea asta aveam alaturi de mine alti oameni, s-au intamplat multe intr-un an: mi-am pierdut prietenele, rudele... si mi-am dat seama ca foarte putini oameni tin cu adevarat la mine, si cand zic foarte putini fac referire la mama mea si la prietenul meu.
Deci, trecand la ganduri mai bune, adica la cadouri, sa stiti ca anul trecut am primit mai multe, probabil pentru ca dupa cum spuneam aveam mai multi oameni in jurul meu, insa nici anul asta nu am dus lipsa, si nu vreau sa par deplasata sau ceva dar colierul din pozele pe care urmeaza sa le vedeti, tricoul cu bufnitica neon si oja sunt cumparate de mine, evident cu bani primiti ca (si) cadou de la mami meu.
Tricoul cu designul acela vintage superb l-am primit de la prietenul meu, imi place la nebunie, mi se super potriveste,  e feminin si are strasuri, dhaaaaa, si nu numai, stiti voi de ce imi place, hihihi.
Aici am zis sa fac o poza mai indeaproape la oja fosforescenta, am ales-o verde pentru ca am zis ca se vede mai bine in intuneric, si intr-adevar se vede super misto la intuneric, pe unghii este incolora, eu am aplicat-o peste o oja verde. Singura chestie care nu-mi place este ca in sticluta lumineaza mereu, dar ca sa mi se vada pe unghii trebuie sa stau cu mainile pe bec, iar pentru asta are un mare minuuuuuus, eh, macar am incercat-o, hi hi, mi-am satisfacut curiozitatea.
Colierul e mult mai stralucitor in realitate, imaginati-va toate margelele sclipind in soare, uuu, fascinant. Pusesem de ceva timp ochii pe el, dar nu m-am indurat sa dau 28 de lei pana ieri, heh, am mai vazut cateva care mi-au placut foarte mult da' poate alta data. Anyway imi place pentru ca merge foarte bine atat la outfit-uri casual, cat si la tinute mai elegante.
Acilea vedeti o alta bluza faina pe care am primit-o de la colega mea de la munca, imprimeul m-a cucerit, si este si asa in colturi, am mai vazut pe la fete modelul asta si arata bine pe ele, acum nu stiu cum o sa-mi stea mie, insa un lucru e cert, oricum ar fi, trebuie sa-mi stea bine pentru minunatiile alea colorate, hihi.
Apoi in poza mai apare o masca pentru par, tot colega mi-a facut-o cadou, asta pentru ca stie cat de mult tin la parul meu si oricum intentionam sa-mi cumpar una, hehehe. Asta se numeste cadou practic. Mereu mi-au placut cadourile utile, detest oamenii care fac cadouri doar asa ca sa fie facute...
Ei, asta este alt cadou pe care mi l-am facut singura, autobronzant. Mi-am dat comanda acum o saptamana parca sau doua, si a venit fix ieri (surprinzator de repede pentru un site din strainatate), a fost o surpriza frumoasa fiindca ma asteptam sa-mi ajunga pe la sfarsitul lunii iunie. 

E prima data cand ma bate gandul sa folosesc autobronzant, va marturisesc ca am vazut cateva clipulete pe Youtube si mi-a placut rezultatul obtinut de alte fete, insa n-am fost foarte atenta la detalii si aveam impresia ca e un fel de crema, cand de fapt e spuma ceea ce imi cam displace (nu stiam ce inseamna mousse si nici nu am bagat in seama cuvantul, oficial sunt blonda, stiu). L-am testat pe o portiune mica pe mana si se vede diferenta, acum sa vedem cand l-os aplica serios cat ma tine, daca vreti va tin la curent.
Siiii ultimul cadouas este de la verisoara mea si este un gel de dus, imi place ambalajul foarte mult, iar continutul are un miros fresh.

Mno si cam atat, din pacate nu m-am chefuit pentru ca am fost la munca si am umblat toata ziua, am iesit doar pe seara la o prajitura, am facut doar o poza, doua pentru a marca momentul, in rest nimic deosebit, eram obosita si n-am mai avut dispozitia necesara pentru destrabalare.

Tin sa mentionez ca nu intentionez sa ma laud sau sa fac reclama la vreun produs, pur si simplu am zis sa-mi impart bucuria cu voi, sa aveti o noapte linistita.

5 comentarii:

  1. La mulţi ani şi să te bucuri de toate cadourile!

    RăspundețiȘtergere
  2. La multi ani! Sa te bucuri de toate cadourile primite. :) Sunt foarte frumoase toate
    si eu am patin cam acelasi lucru ca si tine, mai putin prietenul, care imi e alaturi de 6 ani :)
    te pupacesc!

    RăspundețiȘtergere
  3. La multi ani!
    Sa te bucuri de cadouri si la anul ai sa vezi, va fi mai bine! :))
    >:d< ♥

    RăspundețiȘtergere
  4. La mulţi ani, să fii sănătoasă şi iubită!

    RăspundețiȘtergere

Părerea ta contează! (Fără comentarii cretine că te înjur!)