Pagini

Tendinte incaltaminte pentru vara 2014

De foarte multe ori mi-am pus intrebarea: "Oare ce incaltaminte se poarta vara aceasta?" atunci cand m-am gandit sa-mi fac noi achizitii, asa ca am zis sa nu mai stau  pe ganduri si sa ma documentez si de ce nu, sa va informez si pe voi, bineinteles, in special pe cei care sunt pasionati de moda, cei care mereu se uita de doua ori in oglinda inainte de a pleca de acasa, pentru a-si "admira" si verifica tinuta ca nu cumva sa fie ceva nepotrivit.

Asadar, se pare ca au revenit la moda pantofii stiletto, nu stiu cum se face, dar cand ceva nu este la moda, nu-mi place, ca de exemplu pantofii astia. Acum cativa ani mi se pareau de-a dreptul hidosi, acum sunt "Wow" in ochii mei, sper sa nu fiu singura care pateste asta, iar daca sunt singura, ei bine, nu ma supar sa fiu considerata o ciudata. Cam asa arata dragii de ei.

Evident, modelele variaza in functie de stil, culoare, adica unii sunt cu barete (aia imi plac cel mai mult, arata super fain in picioare, am vazut la Kim Kardashian, uhhhh), altii au accente de culori tari, altii strasuri, oricum ar fi, sunt stiletto si sunt foarte faini. Sper ca o sa ramana in trend mul timp de acum incolo.

Asaaaa, ca tot am adus in discutie bareta, ei bine, anul acesta incaltamintea cu barete este la mare cautare, in special tot felul de sandale care mai de care mai fancy, iar dau au si accente metalice, am nimerit doi iepuri dintr-o lovitura, mwahahaha.

Apoi, tocurile groase am vazut ca sunt si ele la moda, eu nu ma dau in vant dupa ele, desi sunt destul de practice, avand in vedere ca nu ma descurc foarte bine cu tocurile cui (sau orice fel de toc, hih). Insa daca vorbim de un toc cu imprimeuri, parca se schimba placa, asta pentru ca se poarta pantofii cu diverse imprimeuri

Also au ramas in tendinte si pantofii cu platforme sau mai bine zis sandalele cu platforme. Astea imi plac la nebunie, sunt sexy, chic si comode in acelasi timp.

Sandalele gladiator si ele inca pot fi purtate in vara asta, probabil ca se incadreaza in categoria celor cu barete.

Mmm, am vazut ca sabotii decupati au reusit sa intre si ei in trend, ca si incaltamintea cu tocuri groase nu ma fascineaza. Parca sunt prea badarani pentru mine, desi surprinzator am vazut o gramada de femei purtandu-i.

Si nu in ultimul rand se poarta incaltamintea comoda, fie ca vorbim de cizme de vara sau de papuci eleganti cu talpa joasa, comoda sa fie. Sa nu uitam si minunatii balerini care cred ca se vor purta pentru inca 10 ani de acum incolo. Sunt extrem de versatili si sunt si frumosi foc. Eu presimt ca in curand o sa atentez la unii maro sau nude, merg la orice, tinute de zi, tinute de plaja, casual, office, absolut orice. 

Mno si cam atat. Sper ca v-am fost de ajutor, mie mi-a prins tare bine un astfel de articol. Sunteti tucati.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Părerea ta contează! (Fără comentarii cretine că te înjur!)