Pagini

Pantofii si superstitiile

Am fost ieri in targ sa ma uit dupa pantofi, sandale, balerini, ceva elegantut dar de vara oricum. Targ, bine, nu e chiar targ, sau este, adica nu este un targ deosebit, este un fel de targ nu chiar de vechituri, sunt chestii si vechi intr-adevar, dar sunt si produse de firma la preturi mai mici spre deosebire de magazine, bineinteles ca astea m-au interesat pe mine avand in vedere ca in targ poti sa gasesti de exemplu sandale de piele pe care le ai ani de zile, la acelasi pret ca si sandalele din nu stiu ce material de pe piata si care te tin o saptamana sau doua, deci ati prins ideea, nu (sper)

Anyway, n-am gasit nimic care sa ma dea pe spate asa ca dupa ce am venit acasa am aruncat un ochi pe la ce se poarta vara asta in materie de incaltaminte. Mno, nu mi se pare prea mare diferenta fata de anii trecuti, dar am gasit ceva interesant despre pantofi si am zis ca neaparat trebuie sa va spun si voua si anume, curiozitati.

So, stiati ca circula tot felul de superstitii cum ca daca ai cosmaruri si daca pui un pantof sub pat, nu mai visezi urat (pai asta sper sa fie adevarata, caci daca asa de usor scapi de visele rele, pantofi sub pat cu voi! hihi)? Sau daca iti tii pantofii cu talpa in sus, iti poarta ghinion? Cica iti poarta ghinion si pantofii noi purtati de Craciun, mmmm. Iar ca tot e vorba de pantofi noi, se spune ca la o ocazie nefericita nu e bine sa porti asa ceva. 

Also, mai sunt si oamenii care nu-si arunca pantofii vechi, cica le poarta noroc, asta e buna, am mai auzit de soseste si paturici norocoase, dar de pantofi? Mmmm, cam ciudat, nu? Si cica tanti Maria Antoaneta avea aproape 500 de perechi de pantofi, ba chiar avea pe cineva care se ocupa doar de ei (uuuu, asta as vrea si eu sa am, nu m-as supara deloc).

Mno, de curiozitatile astea vorbeam eu, plus minus cateva, oricum, mai am o curiozitate: Voi aveti superstitiile voastre legate de pantofi sau orice fel de incaltaminte?

P.S.: Pentru ca tot am adus in discutie pantofii, am gasit un site online: www.superpantofi.ro, unde au multe chestii faine, printre care pantofi cu platforma ieftini, pantofi cu toc ieftini si multe altele la preturi foarte bune, evident. Mie mi s-au oprit ochii la cateva perechi de sandale online pe superpantofi.ro, is atat de faine si au si reduceri, mmmm, interesant! Spor la cumparaturi daca va tenteaza ceva.

3 comentarii:

  1. De ce scrii numai advertoriale? E adevarat ca o faci frumos si cu stil, dar mai baga din cand in cand si un articol simplu, despre tine:)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. pai ultimele au cam fost despre mine: balotesti, ziua mea, catelul, tobogane :-?? in rest nu am facut nimic deosebit :) printre advertoriale mai strecor si cate unul despre mine, deci :-??

      Ștergere
  2. Se zice ca daca dormi cu un adidas puturos sub perna iti visezi viitorul sot...

    RăspundețiȘtergere

Părerea ta contează! (Fără comentarii cretine că te înjur!)