Ai o afacere pe care vrei sa o promovezi? Ai o casa de vanzare si nu stii unde sa postezi anuntul? Vrei sa-ti schimbi masina, dar mai intai trebuie sa o vinzi pe cea veche si trebuie sa dai un anunt? Vrei publicitate ca sa te lansezi si nu stii unde sa o faci? Ziarul Unirea face iti sta la dispozitie. Iti poti face oricand publicitate in Ziarul Unirea Alba Iulia si cu siguranta vei avea parte de succesul dorit.
Probabil te intrebi de ce sa faci asta, ei bine o sa-ti spunem si care sunt avantajele publicitatii in ziare.
Primul avantaj al acestui tip de publicitate consta in impact, pe langa faptul ca publicitatea in presa scrisa poate fi o oportunitate pentru afacerea ta, ziarul ofera una din cele mai largi raze de actiune din orice mediu de informare in masa. Publicitatea in cadrul unui ziar cotidian sau saptamanal ajunge la mai multi adulti decat o publicitate de un sfert de ora sau o jumatate de ora de televizor sau radio. Tine cont ca vocile care zboara din televizoare si aparatele radio nu se pastreaza in acelasi fel in care se pastreaza cuvintele tiparite in ziare, fapt ce ofera posibilitatea de reveni la textul respectiv in orice moment. Iar pe langa toate astea se pare ca cititorii acorda o incredere mai mare ziarelor datorita informatiilor bine puse la punct. Media intotdeauna infloreste fel si fel de subiecte pentru audienta, ziarele spun adevarul.
Al doilea avantaj il reprezinta eficienta. Dupa cum spuneam reclamele din ziare descriu si comunica informatii detalitate de lunga durata. Marea majoritate se bazeaza pe informatiile din ziare mai mult decat pe informatiile din media atunci cand fac cumparaturi de exemplu, cand sunt in cautare de o masina, o casa, asta pentru ca au posibilitatea sa decupeze anuntul sau sa-si insemneze adresa si numarul de telefon de care sunt interesati precum si alte detalii. In schimb daca vorbim despre un anunt dat la televizor, un mare dezavantaj este ca trebuie sa astepti pana vei prinde din nou respectivul anunt ca sa poti sa verifici daca ai notat bine informatiile de care ai nevoie.
Accesibilitatea, cel de-al 3-lea avantaj, consta in faptul ca, creare unei machete publicitate pentru un ziar este mai simpla si mai ieftina spre deosebire de spoturile la TV sau Radio. Uneori majoritatea redactiilor elaboreaza macheta daca nu o detii chiar si gratis, ne indoim ca ceilalti vor face acelasi lucru pentru tine.
Al 4-lea avantaj este fidelitatea. Ce inseamna asta? Inseamna ca ziarul asigura un devotament publicului-tinta, cititorii de ziare de obicei citesc acelasi ziar, unii beneficiaza chiar si de abonamente.
Iar ultimul avantaj si unul din cele mai importante, este credibilitatea. De obicei ziarul adauga credibilitate si legitimitate marcii careia i se face publicitate. Pentru mult cititori publicitatea intr-un ziar este foarte importanta, ca si noutatea de altfel. Adultii, adica publicul pe care iti doresti tu sa il atragi considera ziarele mai de incredere, spre deosebire de televiziune.
Asadar, nu uita ca acest tip de pulicitate este un lucru sigur atunci cand vine vorba de rezultate producatoare.
Probabil te intrebi de ce sa faci asta, ei bine o sa-ti spunem si care sunt avantajele publicitatii in ziare.
Primul avantaj al acestui tip de publicitate consta in impact, pe langa faptul ca publicitatea in presa scrisa poate fi o oportunitate pentru afacerea ta, ziarul ofera una din cele mai largi raze de actiune din orice mediu de informare in masa. Publicitatea in cadrul unui ziar cotidian sau saptamanal ajunge la mai multi adulti decat o publicitate de un sfert de ora sau o jumatate de ora de televizor sau radio. Tine cont ca vocile care zboara din televizoare si aparatele radio nu se pastreaza in acelasi fel in care se pastreaza cuvintele tiparite in ziare, fapt ce ofera posibilitatea de reveni la textul respectiv in orice moment. Iar pe langa toate astea se pare ca cititorii acorda o incredere mai mare ziarelor datorita informatiilor bine puse la punct. Media intotdeauna infloreste fel si fel de subiecte pentru audienta, ziarele spun adevarul.
Al doilea avantaj il reprezinta eficienta. Dupa cum spuneam reclamele din ziare descriu si comunica informatii detalitate de lunga durata. Marea majoritate se bazeaza pe informatiile din ziare mai mult decat pe informatiile din media atunci cand fac cumparaturi de exemplu, cand sunt in cautare de o masina, o casa, asta pentru ca au posibilitatea sa decupeze anuntul sau sa-si insemneze adresa si numarul de telefon de care sunt interesati precum si alte detalii. In schimb daca vorbim despre un anunt dat la televizor, un mare dezavantaj este ca trebuie sa astepti pana vei prinde din nou respectivul anunt ca sa poti sa verifici daca ai notat bine informatiile de care ai nevoie.
Accesibilitatea, cel de-al 3-lea avantaj, consta in faptul ca, creare unei machete publicitate pentru un ziar este mai simpla si mai ieftina spre deosebire de spoturile la TV sau Radio. Uneori majoritatea redactiilor elaboreaza macheta daca nu o detii chiar si gratis, ne indoim ca ceilalti vor face acelasi lucru pentru tine.
Al 4-lea avantaj este fidelitatea. Ce inseamna asta? Inseamna ca ziarul asigura un devotament publicului-tinta, cititorii de ziare de obicei citesc acelasi ziar, unii beneficiaza chiar si de abonamente.
Iar ultimul avantaj si unul din cele mai importante, este credibilitatea. De obicei ziarul adauga credibilitate si legitimitate marcii careia i se face publicitate. Pentru mult cititori publicitatea intr-un ziar este foarte importanta, ca si noutatea de altfel. Adultii, adica publicul pe care iti doresti tu sa il atragi considera ziarele mai de incredere, spre deosebire de televiziune.
Asadar, nu uita ca acest tip de pulicitate este un lucru sigur atunci cand vine vorba de rezultate producatoare.
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu
Părerea ta contează! (Fără comentarii cretine că te înjur!)