Pagini

Cum sa-ti alegi bicicleta potrivita?

In ultima vreme la mine in oras s-a umplut de biciclisti. Pe unde merg dau de ei, pestee tot. Ce-i drept, numarul biciclistilor nu il depaseste pe cel al conducatorilor auto, insa pot spune ca il depaseste pe cel al pietonilor. Si daca stai bine sa te gandesti, nu este nimic rau in asta, nu? Adica bicicleta este un mijloc de transport ieftin pe care si-l poate permite aproape oricine, am dat de un magazin de biciclete care aveau preturi destul de mici. 

Mmmm, daca n-as avea alte prioritati acum pe cuvant ca mi-as fi cumparat si eu, imi doresc o bicicleta de foarte mult timp, dar la mine mereu intervine cate ceva si nu reusesc sa-mi cumpar una.

Am vazut si accesorii de biciclete misto, ba chiar si piese de biciclete cu care poti sa ti-o imbunatatesti in cazul in care vrei ca bicicleta ta sa fie mai speciala, stiti voi sa o "pimp"-uiti, hihi.


Oricum, din cate am inteles atunci cand iti cumperi o bicicleta trebuie sa tii cont de anumite lucruri, nu numai de pret, nu? La fel ca si cu laptopurile. Candva sustineam ca mi-as fi cumparat unul doar dupa felul in care arata, insa cand a venit momentul sa mi-l cumpar, un criteriu foarte important dupa care l-am ales a fost performantele de care este in stare ca sa zic asa, aspectul a fost lasat la final. Asa si cu bicicletele, mai intai trebuie sa stabilesti la ce o vei folosi.

Dar revenind la oile noastre, am descoperit ca sunt mai multe feluri de biciclete: 
- Cele de oras, care evident sunt facute special pentru a circula in oras, o sa fiti surprinsi insa daca alege o bicicleta de munte, chiar daca o sa aveti parte de mai mult confort, cu siguranta veti fi predispusi la mai multe accidente;
- Biciclete hibride, si ele pot fi folosite pentru oras, se afla undeva intre cele de oras si cele de munte;
- Bicicletele de teren sunt special construite pentru trasee off-road si sa acopere nevoi incepand de la simple plimbari in natura, pana la urcari si coborari de pante abrupte; 
- Existe si biciclete special facute pentru a parcurge distante lungi, cursiere, si mai exista si Bmx-urile, dupa cum spuneam, bicicletele trebuie alese in functie de scopul pe care vreti sa-l indeplineasca, altfel ar fi o risipa de bani,

Voi aveti biciclete? Cum v-ati ales bicicleta? Eu cu siguranta daca o sa-mi cumpar una o sa tin cont de sfaturile profesionistilor si o sa mi-o cumpar in functie de nevoile pe care vreau sa mi le satisfaca (ah, ce kinky a sunat asta, hi hi).
sursafoto: www.google.ro

Un comentariu:

  1. Eu am avut o bicicleta de teren. A fost si inca e excelenta... Din pacate am folosit-o doar la oras si nu m-am bucurat de ea prin natura. Acum mi s-a facut mica si a treguit sa imi cumpar una noua. Am ales ceva mai defete, e o culoare placuta un mov, si foarte draguta pentru domnisoare si doamne:)

    RăspundețiȘtergere

Părerea ta contează! (Fără comentarii cretine că te înjur!)