Pagini

Weekend cu distractie

Ieri am avut chef sa copilaresc putin, asa ca dupa ce am dat cateva ture prin oraselul meu, ture care binteineles au fost destinate sa gasesc distractie, m-am oprit la o zona amenajata special pentru copii. Moaaaa, si sa va spun ca zona respectiva a fost amenajata de curand? Sa vedeti masinute, tobogane copii, leagane, si o gramada de chestii fun. Bineinteles ca nu am indraznit sa ma dau decat in masini si in tobogan, restul erau ocupate si deja incepusera sa se uite toti ciudat la mine, de gandit, nici nu vreau sa dau cu presupusul la ce s-or fi gandit, hahaha, oricum nu ma intereseaza, eu intentionam sa ma simt bine si asta am facut.

Deci, toboganele astea nu mai sunt asa mici ca pe vremuri cand obisnuiam sa ma dau pe ele pana imi rupeam pantalonii in fund, toboganele astea sunt din alea mari gonflabile, am mai vazut pe la zilele orasului si prin alte orase cand am lucrat ca face-painter, insa niciodata n-am indraznit sa ma dau si eu, dar acus am prins momentul si aia a fost. 

Din pacate nu am facut poze, eram prea entuziasmata si am uitat complet, de fapt eram atat de entuziasmata incat mi s-a spus sa tin nu stiu cum mainile ca sa nu ma lovesc, iar eu, evident ca un copil mare si neascultator fix asa am tinut mainile si m-am julit pe coate de numa'.

Ei, acum stiti cum e, distractie fara julituri sau lovitorui care sa te lase cu vanatai a doua zi, nu e distractie. Asa era la mine si cand eram mica. Ma jucam fotbal, ma impiedicam si dadeam cu fundul de pamant, ma durea spatele apoi; ma plimbam cu rolele, pac, genunchii si faceau cunostinta cu cimentul, uneori ma impiedicam si in cioturile copacilor si la fel, picam ca bolovanul; saream gardurile, imi intrau chesti prin maini, ma cocotam in copaci, imposibil sa nu ma muste vreo gangaie, si asa mai departe. 

Mno, cam asta a fost weekend-ul la mine, azi si maine sunt libera si lenevesc. Am de gand sa merg la un tenis la padure. A da, noi avem padurice in oras si a fost reamenajata si ea in sensul ca au facut alei mai misto, teren de tenis, de fotbal, chiar si de baschet, si un vestiar misto de tot. Daca reusesc sa merg la tenis o sa fac cateva poze pentru voi, sa speram ca nu uit de data asta. I mean, e chiar super fain locul acum, mi se pare ca am zarit si chestii din alea pentru escaladat. 

Ow, si imi cer scuze din nou ca nu v-am mai vizitat de ceva vreme, dar saptamana trecuta a fost foarte agitata pentru mine, si i-am agitat si pe altii in jurul meu. Sper ca si voi ati avut un weekend relaxant, iar daca nu, va doresc o saptamana usoara si ca week-end-ul ce urmeaza sa vina sa aveti parte de mult soare si multa multa distractie. Sunteti tucati.

sursafoto: www.google.ro

4 comentarii:

  1. Ma bucur ca te-ai distrat. Saptamana usoara si linistita sa ai :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Ma bucur ca te-ai intors in copilarie... Vreau si eu sa ma bucur de aceasta copilarie:)

    RăspundețiȘtergere
  3. de julituri ai uitat, asa-i! momentele frumoase raman chiar daca ai uitat de poze... :P

    RăspundețiȘtergere
  4. Ah, si eu vreau, dar nu am atata curaj ca tine sa ma dau cand sunt si altii prin jurul meu :))(ma refer la topogan) :D:D:D

    RăspundețiȘtergere

Părerea ta contează! (Fără comentarii cretine că te înjur!)