Pagini

De unde atata rautate?

Urmaresc de ceva timp cateva pagini dedicate salvarii animalelor. Am vazut la stiri zilele trecute cum ca un individ caruia ii lipsesc tiglele pe casa a impucat o pisicuta in cap, am ramas stupefiata si am simtit o dorinta imensa de razbunare, insa cum eu nu am ce sa fac, nu pot decat sa las universul sa-i dea o lectie. Partea buna este ca pisica a scapat, si asta datorita un medic veterinar cu maini de aur. Acest lucru m-a facut sa ma gandesc ca ar trebui ca si la mine in oras sa fie astfel de cabinete/ clinici veterinare precum cele din Bucuresti (Mobile Vet de exemplu), si zic Bucuresti pentru ca de acolo am impresia ca era pisicuta, dar nu, la noi nu exista, cel putin din cate stiu eu, iar daca exista mai mult ca sigur nu isi dau interesul.

Adica sa fim seriosi, de abia gasesti o farmacie veterinara calumea, de fapt, de abia esti bagat in seama in farmaciile normale sau in spitalul judetean, spital care vorba aia este raspunzator de vietile oamenilor, consider ca am deja am pretentii prea mari ca animalele sa aiba un cabinet sau un spital dedicat lor.

Nu stiu, eu chiar nu pot sa-i inteleg pe cei care se poarta asa cu animalele, e ok sa ai preferinte, sa zicem ca iti plac mai mult cainii si mai putin pisicile sau viceversa, dar ce treaba ai cu ele? Zau asa, eu sunt de parere ca daca nu poti sa le oferi un camin si nici macar ceva de mancare, lasa-le in pace. De ce sa le faci rau? De ce sa le omori? Pentru ca sunt niste suflete nevinovate care nu au cum sa se apere?

Nu-mi vine sa cred cata rautate exista... Chiar nu-mi vine. Se pare ca oamenii chiar sunt rai de la mama natura, nu sunt doar anumite stari trecatoare, in curand cred ca o sa incep sa vad doar raul din ei, fiindca binele nu prea mai exista... Sper ca printre cititorii mei sa nu se afle astfel de oameni si sper ca daca vedeti pe cineva ca face rau unui suflet care n-are putere sa se apere (si aici nu vorbesc doar de animale ci si de oameni, batrani sau copii, sau oricum ar fi ei) sa luati masuri, eu am luat si o sa mai iau. 

Un comentariu:

  1. Nici eu nu ii inteleg pe acesti oameni. Eu stau la bloc si am cativa baieti vecini care fac doar rau. Intr-o zi am zis sa deschid geamul sa intre aer curat si am stat putin la geam, atunci i-am vazut pe acei baieti cu prietenii lor cum aruncau cu o piatra... Chiar mareee, in capul unei pisici..

    RăspundețiȘtergere

Părerea ta contează! (Fără comentarii cretine că te înjur!)