Pagini

Idila cu lenjeria mea de pat

Te intalnesti aproape in fiecare seara cu ea... E moale, matasoasa, pufoasa, cum iti place tie sa-i spui, iti incalzeste trupul, cat si sufletul, iti mangaie pielea si iti alinta simturile... Te trimite intr-o lume minunata, intr-o stare perfecta de relaxare dupa o zi proasta, iti cunoaste toate secretele si te poti increde in ea cu toata fiinta ta, cu siguranta n-o sa te tradeze niciodata. 

Iti este alaturi la bine, dar si la rau, imparte cu tine tot ce are mai bun, infatisare fina, parfum delicat... Poti apela la ea cand esti "in a romantic mood" si vrei sa pregatesti ceva deosebit sau cand vrei sa te impaci cu iubirea vietii tale dupa o cearta, oricum ar fi, ea este tatuata cu momente de neuitat, intimitati, dragoste, profunzime, pasiune... 

Dupa cum ti-ai dat seama joaca un rol destul de important in dormitorul tau, chiar te ajuta sa-ti exprimi personalitatea atunci cand decizi sa-ti decorezi camera, cand o schimbi pe ea se schimba totul, e ca si cum ea face parte dintr-un intreg, iar tu nu poti sa traiesti fara ea... 
Viata ta ar fi monotona si lipsita de sens, alaturi de ea ai grija si de mintea ta, alaturi de ea citesti o carte buna, ai un somn linistit, iar dimineata daca ai noroc te acompaniaza cand te trezesti alaturi de razele dulci ale soarelui care cad pe chipul tau adormit si frumos... Uneori iti tine companie si cand vrei sa te rasfeti sau cand te rasfata dragostea ta aducandu-ti micul dejun la pat, dupa cum spuneam, este langa tine in toate momentele importante din viata ta... Stie totul despre tine... Si tu? Tu ce faci pentru ea?

Tu o speli si o calci, ei da, ca doar ce poti face cu o lenjerie de pat? Cum poti sa ai grija de ea? Bineinteles dandu-i voie si ei sa se lase purtata de valurile masinii de spalat, in compania detergentului si a balsamului ei preferat, nimic nu o face mai fericita si astfel te va face si pe tine sa te simti la fel.

Si asta este relatia mea cu lenjeria de pat, relatia ta care este?  Daca ai una la fel de intima, atunci mai mult ca sigur Promotia 1+1 Gratis la lenjerii de pat te va face extrem de fericit. Iata cateva din modele care mie mi-au furat inima.
Atata culoare, atata frumusete. Ma fascineaza pur si simplu, si nu doar atat, ma si binedispune, ceva imi spune ca trebuie sa le am, sa le ating, sa le simt, mmmmmmm.

Gata, gata, m-am trezit! Tin sa le multumesc celor de la Lenjerii de pat Outlet si Vienelei pentru invitatia pe care am primit-o la concurs. Wish me luck!

456 de comentarii:

  1. superbe...eu vreau pentru vara acum, negre, de matase :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Mie-mi place sa ma si imbrac colorat, asa ca o lenjerie de pat colorata e tot ce-mi pot dori.

    Bafta la concurs! :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Succes! Mie îmi plac toate modelele de mai sus, în special ultima, cea cu ursuleții Koala. Sunt adorabili.
    Eu ador momentul când lenjeria mea de pat este spălată cu detergent care miroase a flori și a primăvară:>3

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Stiuuuu! Momentul ala e priceless! Si mie imi place foarte mult cea cu ursuleti, e asa cuuuuute! :D

      Ștergere
  4. Ce bine arata! Iar felul cum ai scris articolul e inedit si placut :)

    RăspundețiȘtergere
  5. Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.

    RăspundețiȘtergere
  6. Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.

    RăspundețiȘtergere
  7. Da simple fara niciun model n-au? :))

    RăspundețiȘtergere
  8. M-ar incanta nespus o lenjerie de pat cu franturi din Paris sau cu pisicute. :D
    Baftuca!!!

    RăspundețiȘtergere
  9. vai ce dragute sunt toate lenjeriile ...vreau si eu macar vreo 3-4 din cele prezentate

    RăspundețiȘtergere
  10. Foarte frumoase toate :* . Un articol foarte frumos felicitari .

    RăspundețiȘtergere
  11. Tare frumoase toate modelele de lenjerii! Mie imi plac in mod special cele inflorate :)

    RăspundețiȘtergere
  12. cineva e indragostit....:)) niste lenjerii,what is the big deal about that? :P ;))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. si cred ca e gresit titlul,trebuia idila PE lenjeria mea de pat,ar fi fost mai interesant :))

      Ștergere
    2. :)))) Eeeeeeeeeeeee, vrei bataita? :))

      Ștergere
  13. Frumos articol...mie personal imi place prima lenjerie din poza.Cred ca ce este viu colorat si mai ales floarea soarelui de pe lenjerie,te face sa fii plin de energie si optimism,si desigur somnul este mult mai confortabil. Te imbratisez cu drag C.L.M.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. acelasi lucru l-am gandit si eu cand am vazut lenjeria:D Multumesc, si eu te imbratisez <3

      Ștergere
  14. Foarte frumoase toate <3 si postarica ta! :*

    RăspundețiȘtergere
  15. superbe toate,cele cu floarea soarelui imi plac mult <3

    RăspundețiȘtergere
  16. Sunt foarte frumoase lenjeriile astea ♥ mai de mult le admiram pe net. Poate o sa profit de oferta :D

    RăspundețiȘtergere
  17. Wow!Să știi că lenjeria de pat chiar are un rol foarte important în somn.ZIc asta din proprie experiență..:)) lenjeria mea de pat e un dezastru și niciodată nu pot dormi mai mult de 4 ore în timpul nopții.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. mmm, ciudat. atunci cum rezisti? :D Eu daca nu dorm cel putin 8 ore sunt zombi :D

      Ștergere
    2. ...hmm,cred că e vorba despre somnul de amiază :)) .Fac recuperare în timpul zilei,pentru orele din noapte pierdute.

      Ștergere
    3. :)))))))) eu nu pot nici dupa amiza sa dorm, bine, nici nu am cum pt ca is la munca, dar important e ca tie iti este bine asa :*

      Ștergere
  18. Foarte tare articolul! Am ochit cea de-a doua lenjerie de sus, cu albastru, cred ca ma cheama la ea. :D

    RăspundețiȘtergere
  19. ce fainnnn, tare mutl mi-a placut ce-am citit<3

    RăspundețiȘtergere
  20. Cele cu flori sunt superbe! Ultima de jos este preferata mea. Super draguta si povestioara! ♥

    RăspundețiȘtergere
  21. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  22. Frumos articol ai realizat Lavinia! ^_^ Succes in continuare ! :*

    RăspundețiȘtergere
  23. Foarte frumos ai scris articolul :* te pup!

    RăspundețiȘtergere
  24. Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.

    RăspundețiȘtergere
  25. Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.

    RăspundețiȘtergere
  26. Super varamea! :D bafta:D

    RăspundețiȘtergere
  27. Misto articol Mona! Te pup!

    RăspundețiȘtergere
  28. Putza sa castigi! <3 Interesante lenjerii!

    RăspundețiȘtergere
  29. Multa bafta scumpooooooooooo! :* Denise

    RăspundețiȘtergere
  30. Multa bafta Lavinia....Neta :*

    RăspundețiȘtergere
  31. Imi placeeeeeee ce am citit!

    Alex P.

    RăspundețiȘtergere
  32. si mie tot cea cu panda imi placeeeeeeeee! Pupik dulcik

    Ramo

    RăspundețiȘtergere
  33. Puisor toate sunt frumoase la fel k tine! Puuup dulce

    RăspundețiȘtergere
  34. Jajaja, ce da din tine olteanco. :P bafta beso!

    RăspundețiȘtergere
  35. Cu inimioare sunt? :) As cumpara si eu! Dragu articol.

    RăspundețiȘtergere
  36. Fata sis ce articol ai facut nebuno! :))))) Ma gandeam la cu totul altceva! Hai te pup, sa castigi.

    RăspundețiȘtergere
  37. Lavi ce faine is lenjeriile. Succes!

    RăspundețiȘtergere
  38. Scumpete stiu ca o sa castigi! Te saruuut! :*

    RăspundețiȘtergere
  39. Papusa esti talentata, sa nu uiti sa faci cinste! :)) :* :X

    RăspundețiȘtergere
  40. Eu am grija de ea <3 Imi ador lenjeria de pat, mai ales atunci cand miroase a levantica. Ododo <3

    *O spal cu detergent cu miros de levantica :3

    RăspundețiȘtergere
  41. Ador lenjeriile de pat viu colorate <3

    RăspundețiȘtergere
  42. Nu credeam ca exista astfel de lenjerii de pat <3

    RăspundețiȘtergere
  43. Omulet ce frumos scrii! Miss you, pup! <3 Te astept pe la mine!

    RăspundețiȘtergere
  44. Cand ne vedem trebuie sa te trag de urechi, pai asta e articol? :))

    RăspundețiȘtergere
  45. Beibiiiiiii! :*

    RăspundețiȘtergere
  46. :)) Ma facusi sa raaaaaaaad chiz.Esti naroada!

    RăspundețiȘtergere
  47. maimutzo te-ai dilit:))

    Pai aja vb tu despre lenjerie?

    Las ca vin eo akasa.!

    RăspundețiȘtergere
  48. talentata Monicel :*

    Raluuu

    RăspundețiȘtergere
  49. Fii optimista cum ti-am zis,cu siguranta o sa castigi pustoaico!da-i bataie!

    RăspundețiȘtergere
  50. Kristina Vön Reindholt-Gürtz Stottssâmbătă, iulie 12, 2014

    Awesome!I know u can win!hugs and kissezzz ^-^

    RăspundețiȘtergere
  51. te sustin Mona. bafta multa.

    RăspundețiȘtergere
  52. mai sis, eu n-am citit pana acum ce postezi tu, dar esti buna. (si stii ca aici nu ma refer doar la scris)

    te huguieste bro al tau, chriss :*

    RăspundețiȘtergere
  53. Fata lu mami frumoasa si talentata.Sa dea Domnul sa castigi...pupa mami dulce.

    RăspundețiȘtergere
  54. Am si eu o lenjerie de la ei,imi place mult!

    RăspundețiȘtergere
  55. pai bn bre d-astea scrii tu? las ca te spun eu lu mamata :))

    RăspundețiȘtergere
  56. Moniiiiiiii, ii zic si eu la mamaia sami cumpere .succes , esti o castigatoare pt mine oricum . te pupam

    RăspundețiȘtergere
  57. auzi la tati cica cand ii aduci si lui o lenjerie din asta misto? :))

    RăspundețiȘtergere
  58. Draga Monica imi plac foarte multe lenjeriile cu flori si acelea colorate. am si eu acasa dar nu la fel de frumoase . Mai este valabila oferta cu 1 +1?

    :*

    RăspundețiȘtergere
  59. nu ai mai terminat cu concursul mai Lavi? :))

    RăspundețiȘtergere
  60. ce urat sa ma inseli asa pa fata:))

    RăspundețiȘtergere
  61. nu te insel, eu sunt sincera draga :p =))

    RăspundețiȘtergere
  62. ce de comentariiiiiiiiiiiii :))

    RăspundețiȘtergere
  63. waaaaaaaai tusica te pupa,ce faine issssssssssss!

    RăspundețiȘtergere
  64. Bitzaaa,bafta multa! :*

    RăspundețiȘtergere
  65. Ma nebuno iar participi la concursuri? :))))) =)))

    RăspundețiȘtergere
  66. Lavi nu stiu cum sa las comentariu cu nume dar iti las si asa , sper ca se pune . Oricum am vrut sa-ti zic ca-mi place mult cum scrii si ca te sustin. Esti talentata si meriti sa castigi !!

    Simona Maria (Monica)

    RăspundețiȘtergere
  67. iiiiiiiii. are si matusa mea lenjerii de la ei, sunt foarte mistoace mai ales ca si calitate. :D

    RăspundețiȘtergere
  68. uuu, aste-as pe stilul meu , ahahaha.

    RăspundețiȘtergere
  69. IMI PLAC OFERTELE ! poate imi achizitionez si eu o lenjerie ,, ms. :*

    RăspundețiȘtergere
  70. ♥♥♥ lovelyyyyyy!!! ♥♥♥

    RăspundețiȘtergere
  71. darling I am in love with your blog! you're an amazing writer! congrats!!!!!

    xoxo vera

    RăspundețiȘtergere
  72. LOVE THE SHEETS.! GOOD LUCK HUN!

    RăspundețiȘtergere
  73. me encanta mucho!

    besos, dave !!

    RăspundețiȘtergere
  74. Uau scumpo , ce dragalase sunt, in special aceea cu panda.

    RăspundețiȘtergere
  75. grozav!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    Imi faci si mie cadou una din asta? :))))))

    RăspundețiȘtergere
  76. Bafta la concursel draga mea Mona :*

    RăspundețiȘtergere
  77. ete bre ce shucare sunt:)) vorba anonimului,cand imi faci si mie ca cadou o lenjerica din asta?

    RăspundețiȘtergere

Părerea ta contează! (Fără comentarii cretine că te înjur!)