Pagini

Chiar ca superpantofi!

Se stie de cand lumea ca femeile iubesc pantofii. Nu cred ca exista vreo femeie care sa nu ii iubeasca, mai nou ii iubesc si barbatii, atat de minunati sunt, iar cei de la superpantofi.ro se pare ca si eu ii iubesc, hi hi.

De ce spun asta? Ei bine, pentru ca am vazut niste pantofi comozi pe superpantofi.ro de-a dreptul si pur si simplu superbi. Iar preturile, nici nu mai zic, au si reduceri, huh. Cu greu trebuie sa te abtii ca sa nu faci o noua achizitie.
Ca de exemplu aceste trei perechi. Cu care vreti sa incep? Imi plac tare mult cei leoparzi, sunt perfecti pentru birou, pentru plimbari in parc, si sunt si chic, ii super vreaaaau. Celalalte doua perechi m-au cuceri pentru ca au albastrul acela electric, iar cum albastrul este culoarea mea favorita nici nu mai este nevoie de altceva.

Also am vazut si niste sandale cu toc foarte cute, dar cum eu nu-s experta in mersul pe tocuri, o sa zic pas, si mi-am mai clatit ochi cu pantofi eleganti pe care nu cred ca o sa vi-i mai arat, nu de alta, dar daca eu m-am indragostit de ei, probabil ca o veti face si voi.

Mmm, tocmai mi-am dat seama ca nu am facut niciodata o postare despre pantofii barbatesti, vedeti ce egoista sunt? Well, poate ar trebui sa fac, nu de alta, dar sunt sigura ca am si cititori de sex masculin si poate ar vrea sa stie si ei de unde sa-si faca cumparaturile, cine stie, afla ceva nou de la mine. O sa ma gandesc la asta, pana atunci, va las sa savurati si voi bunatatile de pe Super Pantofi. See ya!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Părerea ta contează! (Fără comentarii cretine că te înjur!)