Pagini

Vreau sa merg la pescuit

Ieri seara cand m-am apucat sa fac articolul, imi tot pica netul, asa ca m-am gandit ca decat sa fac o jumatate din el si sa-l postez asa mai bine ii pun titlul mare si frumos ca sa vada omul despre ce este vorba si in schimb sa anunt ca nu merge sa-l fac, mi se pare corect, nu?

Deeeci, navigam pe marea involburata a internetului (observati ca folosesc metafore marinaresti, da? hihi) si am dat de un articol despre Dana Rogoz (imi place de ea, oarecum, adica ii urmaresc blogul sa ma mai inspir din cate-o tinuta de-a ei, in fine) in care era vorba despre cum a lasat ea moda si toate cele si a mers la o sesiune de pescuit. Irelevant ce a prins ca nu asta conteaza, dar pozele de acolo cu ea pe sezlong (scaun ce o fi), pe inserate si in fata focului m-au facut sa ma gandesc serios sa merg si eu la pescuit. Adica nu stiu cum sa va explic mai bine ca sa intelegeti, pozele imi dau impresia ca e intr-o tabara si are foc de tabara evident, iar ideea cu focul de tabara e genialaaaaaaaaaa, e o atmosfera atat de linistita si de faina ca iti doresti sa fie seara pentru inca 24 de ore.

Bine, probabil ca eu daca as merge la pescuit mi-as da silinta sa am si ceva captura, ca nu-mi place sa ma intorc de undeva cu mana goala, mwahahahaha.

Asadar am mai stat de vorba cu amici si mi-au spus ca e distractiv la pescuit daca stii cum sa faci sa fie, bineinteles, langa pesti in niciun caz nu trebuie sa fie prea mult zgomot, dar la cativa metrii distanta poti aprinde un foc de voie sau poti face un gratarel si de ce nu poti instala un cort, iar daca nu te impaci bine cu cortul (desi ai impusca doi iepuri dintr-o lovitura, adica mergi si la pescuit si cu cortul) poti sa dormi linistit in masinuta.

Daaaar, ca sa mergi la pescuit ai nevoie si de unelte pentru pescuit, iar la astea nu ma pricep eu foarte bine, insa am gasit un site cu de toate: www.bibanu.com. Foarte misto, si daca in final ma hotarasc sa merg o sa stiu de unde sa imi iau ceea ce am nevoie. Hmmm, din cate imi amintesc eu o sa am nevoie si de viermi sau rame, nu? Mmmmm, pe net nu cred ca gasesc, insa o sa ma interesez de unde se cumpara, sau o sa-i las pe amicii mei care sunt familiarizati cu pescuitul sa-i cumpere.

Mno is super curioasa, ati fost la pescuit? Merita sa merg? Eu zic ca da, macar pentru experienta, adica n-am ce sa pierd, nu? Ati avut parte de "aventuri" la pescuit? Va place? Va relaxeaza?

Faceti ceva distractiv in weekend? Eu deocamdata in afara de pescuit, care nu cred ca o sa se intample in week-end-ul asta nu am nicio idee. Oricum, fie ca va distrati pe nu stiu unde, fie ca va relaxati alaturi de cei dragi, sa aveti un weekend fain.
sursafoto: www.google.ro

13 comentarii:

  1. Mi-am cumpărat și eu acum 2 ani uneltele necasare pentru pescuit însă nici în ziua de azi nu am ajuns să le folosesc :))

    RăspundețiȘtergere
  2. intotdeauna, incepatorul prinde pestele cel mai mare :)) Succes!

    RăspundețiȘtergere
  3. Nu am fost niciodata la pescuit.. Insa pe mine nu ma atrage. Dar ar fi o metoda buna de distractie:)

    RăspundețiȘtergere
  4. e una din activitatile mele preferate sa maerg la pescuit cu tovarasii,si nu doar sa prindem peste,ci sa ne si imbatam si sa ne simtim ''retardati'' pt o zi :)) una din marile probleme a pescuitului o reprezinta tantarii (care apropo sunt nemilosi) asta daca vrei sa stai pana seara tarziu. si in principiu ca incepator ai nevoie de cineva care sa te ghideze. pescuitul nu se rezuma numai la a arunca batul in balta :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. am auzit de un spray pentru tantari :)) cu siguranta daca o sa merg apelez la el mai mult ca sigur :)) deja m-au nenorocit pe picioare, si am stat in parc seara, deci :))

      mmm, cat despre ghidat, mie mi se pare destul de simplu sa pescuiesti, dar daca tu zici asa, si tu esti expert :)) o sa iau cu mine pe cineva care sa ma ajute :P=))

      Ștergere
    2. stiu si eu cate ceva,in niciun caz nu ma pot numi expert :)) cu unghiute si pantofi cu toc te-as sfatui sa nu mergi...:P

      Ștergere
  5. Sa ne arati si cum l-ai curatat de solzi:))

    RăspundețiȘtergere
  6. Daca oamenii ar incepe sa se concentreze asupra lucrurilor importante in viata, atunci magazinele de pescuit ar ramane rapid fara undite in stoc. Si fara momeli.

    RăspundețiȘtergere

Părerea ta contează! (Fără comentarii cretine că te înjur!)