Pagini

Dansul, terapie atat pentru trup cat si pentru suflet!

Pentru ca am vazut ca am cititori mai ales din Bucuresti, m-am gandit sa le fac o recomandare si anume scoala de dans din Bucuresti, Latino Time. Mi-a povestit despre ea verisoara mea care este plecata de un an de zile si care intre facultate si job isi face timp si participa si la cursuri de dans, nu de alta dar are nevoie. Va spun sincer ca am ramas putin surprinsa cand mi-a spus de cursuri pentru ca am avut impresia ca se oboseste si mai multe decat o face deja, insa mi-a explicat ca pentru ea dansul nu reprezinta un efort intens ci pur si simplu relaxareeee. 

Stiti cum sunt oamenii aia carora le sclipesc ochii atunci cand vorbesc cu pasiune despre ceva? Ei bine asa e si ea. Ii placea dansul de mica, insa la noi in orasel nu erau cursuri de dans decat la Palatul copiilor, si bineinteles, acolo esti acceptat atata timp cat esti copil, apoi cand cresti nu te mai incadrezi in peisaj. Asadar, draga mea verisoara ce a zis? Sa-si reaprinda singura o pasiune de demult uitata si anume dansul.

Also mi-a spus ca ei acolo au invatat-o o gramada de lucruri noi pe langa dans. Ce inseamna munca in echipa, pentru ca evident danseaza alaturi de un tanar aratos, ce inseamna sa nu renunti la hobby-urile tale si cata satisfactie ai dupa fiecare curs facut, mai ales ca dansul o ajuta sa-si pastreze silueta de invidiat, asa subtirica. Fie vorba intre noi, ea mi-a recomandat si mie sa ma misc putin, dar cum eu sunt cam lenesa, tot aman momentul, deci... sper ca macar voi sa-i urmati exemplul si sa nu ma urmati pe mine, hehehe.

Ei cine stie, poate daca as sta in Bucuresti si as avea instructori sexy, poate poate, as lasa lenea si m-as dansui si eu un pic. 

Oricum cica la scoala asta de dans poti sa iei lectii de dans pentru nunta, care din cate spune ea i-au prins foarte bine, iar pe langa astfel de dansuri, ea isi mai bucura trupul si cu miscari de salsa, bachata, cha-cha, tango si multe altele. E o fata data naibii pe cuvant! As vrea sa am macar jumatate din determinarea ei si sa fac mai multe chestii de care sa ma tin, nu sa ma plictisesc la jumatate. 

Ow si stiti determinarea si ambitia cui as mai vrea sa o am? O da, a babutelor care sunt filmate si puse pe Youtube/ Facebook in timp ce se dansuiesc de numa' numa'. Pai eu la varsta mea ma plang mai rau ca ele la 80 de ani. Sunt mai somnoroasa si mai fricoasa decat ele. Sa vezi acolo ce se distreaza si ce bine se simt, eheeee. Nu degeaba se spune ca o viata fara griji si plina de distractii este si o viata lunga. Probabil tine de fiecare, cum si cat stres poate sa duca.

In fine, am deviat de la subiect, deci Bucurestenilor, scoala de dans sa scrie pe voi! Face bine atat la trup cat si la suflet! Aveti cuvantul meu de onoare! V-am tucat!

2 comentarii:

Părerea ta contează! (Fără comentarii cretine că te înjur!)