Pagini

Random talk, despre oameni si casele lor.

Dupa cum stiti sau nu, eu fac parte din pacate, din categoria oamenilor superficiali. Asta in prima instanta, pentru ca apoi cand reusesc sa patrund in profunzimea unui om sau lucru, treaba sta cu totul altfel.

Ei bine, eu sunt superficiala in orice privinta: cand cunosc oameni noi, cand imi cumpar obiecte, cand merg in casa cuiva. In ce sens zic superficiala? Pai este foarte simplu. Superficiala in sensul ca analizez mai intai (probabil ca restul) ce este la vedere. Nu de putine ori mi se intampla sa merg in vizite si sa etichetez omul in functie de cum ii este aranjata locuinta. Ca sa fie clar, nu ma intereseaza ca are vila cu piscina, apartament, garsoniera sau cocioaba, eu sunt cu ochii pe detalii, curatenie, ordine si toate chestiile pe care altii se pare ca nu le observa.
Oh si stiu ca o sa par o ciudata, insa is de parere ca, caminul unui om vorbeste spune multe despre el. Daca vi se pare usor sa caracterizati un om dupa felul in care se imbraca, sa vedeti cat de usor este cand vine vorba de camera sa. O daaaaa, si sa nu-mi spuneti ca nu sunteti de acord cu mine, pentru ca stiti ca am dreptate. Evident, acum daca pleci in fuga de acasa si nu apuci sa-ti faci patul, iar cineva te viziteaza asta nu inseamna ca esti lenes, dar daca se intampla o data, de doua ori, de trei ori, si de fiecare data te scuzi ca n-ai avut timp, mie clar imi miroase a lene, la fel si cu spalatul vaselor sau curatenia, pai la naibii te scuzi la mine ca n-ai avut timp sa le speli de fiecare data cand vin sa te vad, cand tu ai avut timp sa stai 3 ore in oglinda sa te machiezi si sa-ti faci parul. Adica, daaaah, sa lasam ipocrizia unde ii este locul.

Nu stiu ce mi-a venit cu articolul asta, este doar o simpla constatare de-a mea: Daca vrei sa cunosti un om, intra-i mai intai in casa si apoi in suflet, sunt sigura ca o sa ai parte de muuuulte surprize.

PS: Recomand daca tot am vorbit de case, ramedepat.ro, este un site cu produse pentru casele voastre: fotolii puf, saltele de pat, paturi tapitate (am vazut un pat tapitat splendid), somiere, lenjerie, canapele, perne si tot ce mai vreti voi. Enjoy. Zi faina!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Părerea ta contează! (Fără comentarii cretine că te înjur!)