Pagini

Recomand cu drag Elefant.ro

Pentru ca stiti ca sustin cititul si pentru ca am primit mail de la cateva persoane care m-au rugat sa le recomand cateva site-uri online de unde sa-si achizitioneze carti la preturi bune, am zis sa-mi fac datoria si sa le spun ca Elefant.ro, este unul din site-urile care mi-au atras atentia datorita faptului ca la abonare iti ofera un voucher in valoare de 90 de lei la o comanda de nu sincer numai stiu cat. Am cautat o carte (Conversatii cu Dumnezeu) sa o fac cadou si la ei am gasit-o mai ieftin spre deosebire de alte magazine online cu carti.

Si oricum la ei gasesti tot felul de carti: romantice, pasionale, actiune, psihologice, dictionare (Dictionar Latin-Roman), ghiduri de conversatie (Ghid de conversatie Roman- German) si nu numai, Elefant fiind "magazinul familiei tale" au si produse cosmetice, parfumuri, imbracaminte, accesorii, jucarii si nu in ultimul rand chestii pentru bebei.

Ow si din cate mi-a soptit o pasarica, vor avea si o saptamana de reduceri pana la -70% la o gramada de produse (inclusiv carti), mi se pare ca este vorba despre saptamana din a doua luna de vara, 1-6 iulie. O sa astept pana atunci si o sa stau cu ochii pe ei caci am vazut o carte si trebuie neaparat sa mi-o cumpar.

Asadar, dragii mei cititori, sper ca v-am fost de folos inca o data, si multumesc pentru mailuri. Surprinzator, dar nu credeam ca baga cineva adresa mea de mail de la contact in afara de cei care ma cauta cu "afaceri". Ma bucur sa vad ca sunteti atat de curajosi si imi scrieti, sunteti tucati.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Părerea ta contează! (Fără comentarii cretine că te înjur!)