Pagini

Pentru un zambet frumos alege Dentfix.ro - Guest post

V-ati dorit dintotdeauna un zambet de vedeta? V-ati intrebat de unde si cum isi albesc vedetele dintii? Pai, eu am descoperit un website, dentfix.ro (care de fapt este o clinica stomatologica), care pune la dispozitie oricui metode de albire a dintilor, posibilitatea sa va puneti un aparat dental mobil in cazul in care aveti nevoie, implanturi dentare si multe altele, astfel incat sa aveti un zambet de invidiat, un zambet care o sa va scoata cu siguranta din anonimat.

Bineinteles, conditia este sa nu va fie frica de dentisti cum imi este mie, desi eu nu ma pot plange, in afara de o problema mica cu smaltul dintilor care mi s-a spart pentru ca am incercat o metoda naturista de albire a dintilor pe care am descoperit-o la Doctor Oz (bicarbonat de sodiu si lamaie) si o masea, doua cariate, totusi detin un zambet frumos. Sa speram ca nu o sa am nevoie urgenta de o interventie la medicul dentist, pentru ca din pacate nu cunosc unul atat de bun la mine in oras, mi-ar fi placut sa locuiesc in Bucuresti, astfel ca as fi ales sa merg cu siguranta la cei despre care va povesteam mai sus. Nu stiu, mie imi inspira seriozitate si profesionalism si cel mai mult imi place cum arata cabinetul lor. 

Deci, da, mergeti la dentist mai devreme, mai tarziu se agraveaza toate problemele, si nu e de joaca. Am o prietena care a trebuit sa se opereze ca sa isi poata scoate o masea, va dati seama si singuri prin ce chinuri a trecut. O sa iau si eu problema in mana si o sa ma ocup de mine, asa ca va recomand sa faceti acelasi lucru, pana una alta, have a nice day!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Părerea ta contează! (Fără comentarii cretine că te înjur!)