Pagini

Sufletel abandonat... - Miercurea fara cuvinte

Acum vreo doua saptamani l-am zarit pe frumuselul asta pe strada. Se ascundea de trecatori sub o masina. Am mers la alimentara si i-am cumparat papica sa manance, era asa de fricos ca abia am reusit sa-i facem cateva poze... Din pacate n-am avut cum sa-l iau acasa si n-am stiut nici pe cine sa anunt ca sa-l salvez, sper ca e bine, a plecat cumva din locul unde l-am vazut ultima oara... 

M-am gandit ca e o postare potrivita pentru Miercurea fara cuvinte, din moment ce nu prea stiu ce sa zic, doar mi se rupe sufletul ca n-am facut prea mare lucru pentru el...

Continuarea la Carmen. Happy WW!

11 comentarii:

  1. E un frumuşel....
    Şi ai făcut un lucru mare, mare, maraaare pentru căţeluş. Puţini oameni i-ar da ceva de mâncare şi nu mulţi au sentimente pentru maidanezi.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mi-ar fi placut sa fac mai mult de atat. Sper doar ca l-a luat cineva si are grija de el!

      Ștergere
  2. Nu sunt la voi organizatii care sa se ocupe de cainii abandonati..... desigur, în afara de hingheri! Brrr.....

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. nu cred ca sunt, de fapt, din ce stiu eu, nu sunt :-?? Nu cred ca exista nici adapost pentru caini :-??

      Ștergere
  3. Zua bună !
    Să ai parte de o MFC frumoasă pe care să o petreci în linişte şi pace alături de cei dragi ţie.

    RăspundețiȘtergere
  4. Sper ca e in regula, bietul de el! Daca gasesc un site unde sa-i cauti un stapan, iti dau de veste!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sper si eu! Stiu si eu un site, dar nu de la mine din oras si nu stiu cum ar putea sa-l ajute. :(

      Ștergere

Părerea ta contează! (Fără comentarii cretine că te înjur!)