Pagini

Wishlist vara- partea a 2-a (shorts)

Desi vremea nu tine cu mine, afara parca e toamna, nicidecum vara, nu m-am putut abtine sa nu fac cateva vizite la magazinele de hainute de prin zona in care lucrez, adica centrul. Ca sa fiu sincera nu sunt foarte multe, majoritatea sunt cu scumpeturi, iar restul intra in categoria "outlet imbracaminte".  Daaaar, mai sunt si magazine mai putin scumpe, din pacate made in China, unde gasesti produse ieftine si evident de proasta calitate, nu in toate cazurile ce-i drept (mi-am cumparat o geaca super faina de imitatie de piele si deocamdata arata super, hehe).

Oricum, am reusit sa-mi cumpar de la un magazin outlet o rochita albastra, de tip babydoll cu animal print (zebra) de care sunt super indragostita. Acum intentionez sa-mi cumpar cateva perechi de pantaloni scurti de dama pentru ca am vazut cateva outfituri geniale si vreau si euuuuuu. Sa va arat si voua:
Imi place extraordinar de mult combinatia dintre bluza aceea subtire de vara, cu aspect de ie, transparenta si blugii taiati, cu un look vintage si cu tinte. Bine, parca eu i-as vrea putin mai lungi, sunt cam pudica, dar avand in vedere ca e talia destul de lunga, s-ar putea sa-mi stea ok si sa ma simt ok.
Apoi, mi-a mai placut si genul asta de blugi scurti. Simpli dar care iti dau un aer aparte asortati cu o bluza potrivita.
Si asta imi place. Ma dau in vant dupa dungi de acum 2 ani. Am reusit sa-mi achizitionez cateva piese, tocmai pentru ca sunt usor de asortat si am impresia ca imi dau un aer chic asa.

Mno si cam atat. O sa mai vin si cu alte wishlist-uri asa ca nu are rost sa fac o ditamai postare acum. Also va recomand un site unde am vazut cateva perechi de pantaloni scurti misto si nu numai, FashionUS. Cred ca v-am mai vorbit despre ei. Au preturi foarte bune si produse de calitate. Au de toate, de la jachete (http://www.fashionus.ro/femei/imbracaminte/jachete), hanorace si haine de toamna/ iarna pana la lenjerie si maieuri, haine pentru vara bineinteles. Sport la cumparaturi. Voi v-ati facut pana acum vreun wishlist?

sursafoto: www.google.ro

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Părerea ta contează! (Fără comentarii cretine că te înjur!)