Pagini

Respectul...

Eu de obicei nu ma emotionez asa tare la filmele alea siropoase, dar ma emotionez la reclame, va vine sa credeti?  Mie nu mi-a venit sa cred, dar o reclama a celor de la Cosmote (aceea cu Eroul national de razboi) m-a impresionat atat de tare ca mi-au dat lacrimile...

V-as descrie reclama, dar mai bine va las sa o vedeti si va astept cu o parere.

Si ca tot am adus vorba, aceasta reclama m-a trimis cu gandul la respect, mai exact m-a facut sa-mi pun cateva intrebari si anume: De ce respectam oamenii? Pentru ceea ce sunt? Sau pentru faptele lor?

Pana data viitoare va tuc si va doresc un week-end cu multa racoareeeeeee!

Una "mica" pentru frumosii mei cititori!
Va tuc, va tuc!!!

70 de comentarii:

  1. stiu reclama, m-a emotionat foarte tare. imi dadusera si mie lacrimile. iar cand am vazut ca era o reclama la cosmote, eram ceva gen poker-face.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :)) da, nici mie nu mi-a venit sa cred ca de fapt era o reclama la internet:-j

      Ștergere
  2. pe mine m-a impresionat cea cu fluturele :D

    RăspundețiȘtergere
  3. Imi place mesajul reclamei !
    Cred ca pe oameni ii definesc mai ales faptele lor.

    RăspundețiȘtergere
  4. Bună scumpa mea,Monica!
    Mulțumesc de înghețată,acum 2 ore
    am mâncat dar nu ca a ta!
    Un weekend de vis îți doresc!
    Pup și vacanță plăcută!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Buna, buna, :D cu placere:D sa-ti fie de bineD::X multumesc:X

      Ștergere
  5. Faptele ii fac ceea ce sunt. Deci pentru amandoua :)

    RăspundețiȘtergere
  6. Eu nu prea am rabdare sa ma uit la reclame.
    Cred ca respectam oamenii si pentru ceea ce sunt si pentru ceea ce fac.O zi superba si tie,te puup:*>:D<

    RăspundețiȘtergere
  7. Respectul se castiga, nu se impune. Categoric faptele unui om sunt cele mai importante.

    Ah, ce inghetata micaaa!!!

    RăspundețiȘtergere
  8. Ţin să spun că şi pe mine m-a impresionat reclama asta şi mi-a aprins câteva ,,beculeţe" ca să zic aşa:)).
    Eu zic că noi respectăm oamenii şi pentru ceea ce sunt,dar şi pentru faptele lor,dar totuşi,fără fapte nu ar fi ajuns acolo unde sunt defapt,deci, mai mult pentru faptele lor.
    O zi frumoasă să ai:*

    RăspundețiȘtergere
  9. Reclama de la Cosmote esti una dintre cele mai reusite reclame facute vreodata!

    RăspundețiȘtergere
  10. 1. Eu prefer reclamele umoristice sau bazate pe exploatare de sex din motive de etica de business promo/reclame, pt ca efectiv, sincer, desi mi se pare per total OK sa explotezi diverse anxietati legate de sex, pt ca mi se pare ca asta poate aduce chiar un posibil beneficiu larg social, inclusiv educativ, dar si de reproducere de specie, plus mai ajuta la diverse deconectari/detensionari, pe de alta parte mi se pare usor gretos, ba chiar posibil riscant sa te atasezi comercial de chestii poate la fel de emotionale, insa cu posibile consecinte mai sobre/serioase pt societate, cum ar fi spaima de moarte sau patriotismul.

    2. Eu tind sa acord destul de automat, (pana la vreo evidenta contrarie specifica anume), respect persoanelor peste 67 de ani, (alegand varsta asta asa oarecum arbitrar, bazat pe varsta de pensionare din mai multe tari in clipa asta, desi desigur unii lucreaza mai putin, altii mai mult, unii sunt mai functionali, altii mai putin, etc), si chira daca in zilele noastre varsta cuiva nu e chiar asa de aparenta in chiar toate cazurile, eu tot tind sa acord automat respect pensionarilor, si bunicilor bodyguarzi de nepoti, (desigur, repet, pana la vreo evidenta anume contrarie).

    La fel de automat, pana la vreo evidenta contrarie), acord totodata respect celor care lucreaza in functii de prim ajutor urgente si securitate persoane, (de ex salvare, politisti, pompieri, militari profesionisti, absolut indiferent de sex sau varsta), plus eu personal mai tind sa acord respect general si majoritatii educatorilor profesionisti si personalului sanitar profesionist, desi recunosc ca sunt ceva mai vigilent/suspicios in legatura cu acordatul chiar asa de automat de respect acestor 2 ultime tipuri de lucratori, mai ales ca pot avea copii, tineret in dezvoltare, si alte persoane chiar vulnerabile pe mana, plus ca stiu ca majoritatea risca stress profesional destul de semnificativ de tip burn out, (pt ca in mod real e ff greu si obositor sa lucrezi in continuu cu oameni vulnerabili sau in dezvoltare) si in mod real acesti profesionisti pur si simplu NU au acelasi training sau screening la angajare fata de posibila lor vulnerabilitate la stress si burn-out pe care l-ar avea un politist/pompier/militar la incadrare, si multi nici nu prea s-au gandit si nici nu au primit training-ul necesar in legatura cu management de stress la fel cum ar avea experienta plus preferabil si training cei care lucreza pe salvari zi de zi, deci printre educatori si lucratori sanitari se poate gasi mai usor o persoana posibil subcompetenta sau mai prost functionala decat la primii.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. din cate vad acorzi foarte mult respect;)) inseamna ca esti un om tare apreciat!:) frumos!

      Ștergere
    2. LOL ! In real life eu nu petrec timp prea mult cu nici una din categoriile de persoane descrise mai sus, asa ca nu am ocazia sa ofer respect la mai nimeni, nici sa primesc respect reciproc de la altii...desi acordatul de respect cuiva nu cred ca duce automat si la primitul de respect de la acea persoana, poate cel mult apreciere, simpatie, recunostinta, ceva de genul asta.

      Ștergere
  11. Cred ca astfel de reclame avem nevoie sa vedem la pc , nu tot felul de porcarii de reclame la niste produse care nici macar nu ne intereseaza. Respect Cosmote pentru aceasta reclama.
    Eu cred ca oamenii sunt respectati in primul rand pentru ca sunt oameni , au teluri , principii , sunt speciali in felul lor si pentru ceea ce sunt .
    Cred ca prin aceste cuvinte am descris cat mai bine ce inseamna respectul .

    Bineinteles...si respectul este de mai multe feluri , dar acum m-am rezumat doar la situatia actuala .

    Sa ai un weekend minunat ! >:d<

    RăspundețiȘtergere
  12. Si...multumesc pentru inghetata , deja mi-au crescut diametrele retinei si a inceput sa ploua in gura :)) Ma duc la magazin sa-mi iau o inghetata . Nu ai mila de mine...vrei sa ma fac cu ,,sunculitze" :)

    RăspundețiȘtergere
  13. hmmm...tare bine arata...2 ? nu se poate ???

    RăspundețiȘtergere
  14. Respectul il castigi, dar il si poti pierde asa ca daca ai coloana vertebrala poti acapara mult respect de sine!

    RăspundețiȘtergere
  15. Foarte frumoasa reclama, m-a impresionat si pe mine de cand am vazut-o prima oara. Eu cred ca faptele oamenilor definesc in cea mai mare masura ceea ce sunt:D

    RăspundețiȘtergere
  16. nu ma emotionez la reclame insa asta mi-a placut tare mult :)

    RăspundețiȘtergere
  17. mie mi se pare o nesimtire ca s-a apelat la acest santaj emotional din partea celor de la cosmote,asta e si ideea de fapt,sa sensibilizeze...urat :|

    RăspundețiȘtergere
  18. Nu prea urmaresc reclamele, decat cele de la munca pentru ca n-am incotro.
    In rest, de cate ori pot schimb programul.

    RăspundețiȘtergere
  19. Si eu am avut aceeasi reactie.
    Deja ma simt mai bine cand stiu ca n-am fost singura.Nu ma mai simt o ciudata:))

    RăspundețiȘtergere
  20. si mie imi place reclama asta de mor :x

    RăspundețiȘtergere
  21. Intr-adevar reclama e mortala, chiar si eu am ramas cu gura cascata.

    RăspundețiȘtergere
  22. O reclama care chiar merita aprecierile noastre. Si pe mine m'a impresionat destul de tare :) ...cat despre inghetata...cum as putea sa'mi permit sa te refuz?:))

    RăspundețiȘtergere
  23. Of...ai dracu' astia de la cosmote , fac numai reclame deastea.. sa te simti asaa:( . Reclama e ff.adevarata..dar totusi..si astia de la cosmote numai dupa bani le e gandul.

    RăspundețiȘtergere
  24. Am vazut`o acum cateva zile..!:P Mi-au dat si mie lacrimile,ai vazut doar...
    Povestile nespuse,trebuie descoperite;)

    RăspundețiȘtergere
  25. Candva eram invatati la scoala sa purtam respect parintilor, oamenilor mai in varsta etc. Cu timpul, am descoperit ca toti oamenii trebuie respectati, daca vrei sa fii respectat. Normal ca faptele unora impun mai mult respect, dar sunt si cazuri in care nu poti respecta decat fapta(de exemplu o descoperire epocala a unui savant marlan). ;)

    RăspundețiȘtergere
  26. Intr-adevar, impresionanta reclama, cred ca pot reformula ideea conform careia o imagina face cat 1000 de cuvinte si spun-o reclama face cat 1000 de cuvinte!

    RăspundețiȘtergere
  27. E o intrebare foarte buna dar nu am un raspuns propriu la ea asa ca mai bine ii las pe altii :d
    P.s. ce bineeee arata inghetata:x

    RăspundețiȘtergere
  28. Respectul cred ca este de doua feluri:acela pe care ti-l acorda cineva inca de la inceput,ca o prima sansa si apoi respectul dobandit,care se castiga in functie de ceea ce faci.Eu una respect pe cineva pentru ceea ce este,ca om dar apoi depinde cum se poarta,ce face si in functie de asta il mai respect sau imi schimb parerea.


    Inghetata arata foaaaaarte delicios!Mi-ai facut o mare pofta!E poza luata de pe net sau e poza personala?Daca e personala,atunci lucky you ca te-ai bucurat de asemenea bunatate!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Frumos frumos:)

      Din pacate nu m-am bucurat de o asemenea inghetata:(( dar o sa ma bucur in cuuurand! ihihihi!:D

      Ștergere
  29. http://www.youtube.com/watch?v=sc-76rGfVBk
    Astaaa cu fluturele de care zicea cienva mai sus .

    Si asta imi place de la Vdf .
    http://www.youtube.com/watch?v=NJny0uSasfA

    Dar cea cu eroul e cea mai impresionanta ... chiar emotionant mesajul .

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Reclama cu fluturele nu o stiam (m-a impresionat sa stii), aceea cu impreuna suntem mai puternici o stiu si e superba, mai ales finalul:D:)

      Ștergere
  30. Uitandu-ma la tine , la postarea aceasta , mi-am amintit si eu un video de acum ceva timp care m-a lasat tot asa fara cuvinte. Daca doresti , il gasesti la mine pe blog :* .

    RăspundețiȘtergere
  31. E foarte tare reclama cu Eroul de razboi :D

    RăspundețiȘtergere
  32. chiar ma impresionat postarea :o3!
    Si in legatura cu mica inghetata , nu mi-a ajuns la cat de micuta era :)).

    RăspundețiȘtergere
  33. wow foarte emoţionantă reclama, mersi pentru îngheţată

    RăspundețiȘtergere

Părerea ta contează! (Fără comentarii cretine că te înjur!)