Pagini

Miercurea fara cuvinte- Canicula, somn...

Hellow dragilor. Nu stiu ce faceti voi sau cum sunteti, dar eu stiu sigur ca ma aflu de vreo 2 zile intr-o stare de somnolentaaaa si nu stiu cum sa scap de ea...



 In fine, cum va descurcati cu caldura?

Happy WW!
V-am tucat!

Continuarea la Carmen.

PS: Multumesc ca mi-ati tinut pumnii la examen:D am luat 10!!!!!!
Luni este ultimul si gataa! Vacanta!!!!

88 de comentarii:

  1. si eu am probleme de la caldura...de obicei din cauza ca nu prea am pofta de mancare si implicit nu pot sa mananc mi se face rau :D..stare de lesin, stare de greata...insa incerc sa ma hidratez cat mai bine: apa , limonada...
    in rest..stau la umbra...
    starea de somnolenta o am pe timpul zilei insa noaptea zici ca sunt liliac:D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Pfff, nici mie nu prea mi-e foame, dar ma fortez:( off, trece ea si perioada asta:*

      Ștergere
  2. Mă hrănesc cu soare şi mă răcoresc cu apă rece! :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Eu nu prea am probleme cu caldura. Eu sunt genul se persoana mai friguroasa , iarna eu mor de frig dar vara imi este bine :D

    Totusi...mananc inghetata foarte multa (nu este zi fara cateva inghetate) si beau multa apa plata rece !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. mie nu mi place nici frigul, dar nici caldura:)) o temperatura constata e buna:))

      Ștergere
  4. nu mai suport soarele. bine ca face taica-miu o aplecatoare =)) si dimineata o sa imi blocheze soarele sa ma bata in ochi :X

    RăspundețiȘtergere
  5. Groaznic ! E super caaaald! Si sunt intr-o profunda stare de astenie :))ihihi.
    Apropoo,ai primit un premiu de la mine ! :*
    Te pupp!

    RăspundețiȘtergere
  6. E miercuuuri??!?!?! :)))
    Canicula e superba, tantarii is ca dracu :(

    RăspundețiȘtergere
  7. Hot very hot!

    Have a happy week Girl!

    Brazil......................clik.

    RăspundețiȘtergere
  8. la malul marii nu este asa infricosator...doar cand pleci la munca :))))))
    noroc cu vikendu'

    RăspundețiȘtergere
  9. Si eu am o stare de somnolenta notorie :))daca gasesti rezolvare sa'mi spui si mie:))

    RăspundețiȘtergere
  10. La fel sunt si eu, dar trebuie sa fiu fresh si gata de toceala in fiecare moment din pricina examenelor ce vin! :(( Mi-as dori eu un somn din ala 12 ore, cu aerul conditionat dat la refuz, insa asta nu-i posibil!!! Cel putin nu doua, trei saptamani de acum! -_-"

    RăspundețiȘtergere
  11. Apa plata cu lamaie, ceaiuri, iaurt si inghetata! Cafea, ness si cola mai rarut ca-i mai dragut pe caldura asta. :))

    RăspundețiȘtergere
  12. Vai,vai ce știu eu ce greu e să-ți fie cald !!!
    Bune soluții ai adus :)))

    RăspundețiȘtergere
  13. e cacld, e prea caaaald, si n-am chef de invatat. :(

    RăspundețiȘtergere
  14. e cald, e mult prea caaaald.

    RăspundețiȘtergere
  15. Bună scumpo!
    Este super cald....!
    Îți doresc o seară răcoroasă!
    Cu mare drag te îmbrățișez scumpo!

    RăspundețiȘtergere
  16. Felicitari pentru examene :x
    Cat despre caldura si somn..sunt in aceasi situatie =))

    RăspundețiȘtergere
  17. Buna seara scumpicooo!Tinem pumnii desigur si la ultimul examen,oricum te vei descurca de minune.E foarteee cald,dar mergem la piscina si ne racorim.Plus ca serile sunt atat de placute si de potrivite pentru plimbari prin parc.Ador serile de vara penrtu aroma asta jucausa pe care o imprastie.So...acum e seara,am iesit la un suc!:)
    P.S:O seara placuta si tie,pupici!!!:*:*:*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Buna bunaaA:> mersi mult:D si eu ador serile de vara:D have fun:D pupici:D:X

      Ștergere
  18. Super cald afara a fost astazi, dar cu cate un dus a trecut. Sa aveti o zi super!

    RăspundețiȘtergere
  19. Oriiiiiiibil aici printre betoanele incinse!!:|
    Pff, bafta mai C.L.M.!! Eu luni am primul examen si miercuri ultimul :D.

    >:D< Succes cat incape, ca doar stim cu totii ca esti de nota 11.

    Pupici calduti (ca mna) :*.
    Capsuna.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Pff suuuucces Ami!:X:X:X:X:X:X:X Sar na:X :X te pup :X

      Ștergere
  20. Mai intai, felicitari pentru nota de 10!
    Apoi...cu caldura ma lupt si eu, ca fiecare. Ce nu dormeam eu noaptea inainte...acum nici atat. Azi-noapte am dormit doar vreo ora...a fost extrem de cald. Cred ca mi-e somn...dar stiu ca nici la noapte nu voi dormi... si tot asa.
    O seara racoroasa! Macar in urare :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. multumesc:)

      Sper sa reusesti sa adormi :(

      Zi racoroasa si tie!

      Ștergere
  21. Adevarat, e foarte cald! Dar stiti de ce? Pentru ca e Varaaaaa! :)

    RăspundețiȘtergere
  22. E foaaaaarte cald! Toata ziua nici macar nu ies din casa si stau în fata calculatorului cu ventilatorul lînga mine si cu o înghetata!

    RăspundețiȘtergere
  23. Cu cat te lenevesti mai mult, cu atât sansele sa iesi din stare sunt mai mici :)) ieri, la ora 14 eram în Apuseni si...la 31°C am urcat pe Dealul Finisului. Am ajuns în vârf ca dupa sauna, dar s-a meritat!
    tuc inapoi ;) Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. stiu:)) dar pe caldura asta nu-mi vine sa ies afaraa:) Ce curajoasa esti:> :D tuc:D

      Ștergere
  24. lumea comenteaza versurile aparent tampite ale lui connect-r din piesa vara nu dorm, dar omul a surprins esenta vremii calduroase si deci a verii: esti molesit ziua, stai intins pe pat, dormitezi, iar noaptea pe racoare te trezesti, te simti mai revigorat, nu poti dormi. asa patesc eu... groaznica caldura asta, eu pur si simplu n-o suport.
    numai pe pitipoance daca le intebi daca le place caldura iti vor raspunde cu un mare da, fiindca au ocazia sa fie mai mult dezbracate decat imbracate, fara sa fie considerate curve, fiindca "se accepta".. astfel zilele astea am vazut numai parti de funduri iesind de pe dedeubsturile fustelor mega-mini si a chiloto-pantalonilor scurti.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ah, mare dreptate ai :-j mdea:) eu nu inteleg de ce nu ies si pe strada in costume de baie:)) ce se mai complica cu pantaloni si fustite:))

      Ștergere
  25. tot caldura mare si pe la noi
    cam greu ne descurcam
    oricum se simte, nu mai functionam la parametrii normali :lol:

    RăspundețiȘtergere
  26. Felicitari pentru nota!!!
    La mine in casa este bine, nu se simte caldura, desi nu am nici un fel de aparat. Dar cand ies afara, simt ca ma topesc in primele clipe, pana cand ma obisnuiesc. ;)

    RăspundețiȘtergere
  27. Bună :), păi cum să se descurce lumea, de Bucureşti vorbesc, se duce la mare! :P Ce-i drept, senzaţia pe care ţi-o dă bălăcitul în mare, nu se compară cu nimic, în parioada asta :)) ştiu că-s cinic, dar ăsta-i adevărul :)

    RăspundețiȘtergere
  28. Uuu,ai dreptate!Şi în plus..mă doare capul îngrozitor!

    RăspundețiȘtergere
  29. Ai primit un premiu de la mine aici: http://vicky-onsummer.blogspot.ro/2012/06/inca-un-premiu.html :)

    RăspundețiȘtergere
  30. Ideea e geniala. Am sa scot tot ce am prin frigider si ma mut acolo!!!

    RăspundețiȘtergere
  31. Bafta la ultimu` examen!iar de caldura nu cred ca mai trebuie sa comentez:))peste tot e la fel.Incearca: limonada,ceaiuri reci,inghetata...nu ajuta mult dar...
    :*>:d<

    RăspundețiȘtergere
  32. Trebuie sa fac rost neaparat de un frigider mobil! :)
    Seara racoroasa sa ai!

    RăspundețiȘtergere
  33. Si caldura continua... Sper sa nu ne topim de tot !

    RăspundețiȘtergere
  34. a2a poza imi place :X
    Eu am suportat canicula. Mie imi placeee cand e foarte caldd :X

    RăspundețiȘtergere
  35. Scumpo, ai ceva de la mine: http://carcea-georgiana.blogspot.ro/2012/06/sunet-de-pian-2-premiu.html

    :*

    RăspundețiȘtergere
  36. Cu caldura greu...chiar acum ploua si este o vijelie groznica!

    RăspundețiȘtergere
  37. Vreau calllld :X:X:X:X vreau la strand :X

    RăspundețiȘtergere
  38. Scumpo >:D<
    ai ceva de la mine: http://i-will-be-loved.blogspot.ro/2012/06/premiu.html :D

    RăspundețiȘtergere
  39. Felicitari pentru 10!:) Si pozele sunt haioase, caldura pe toti incurca:)

    RăspundețiȘtergere
  40. Felicitari si succes la urmatorul examen :X:X:x

    RăspundețiȘtergere
  41. Calduuuura. Cred ca-mi place caldura pentru ca este un fel deeee caracteristica a verii si-mi place vara asa ca... :D

    RăspundețiȘtergere

Părerea ta contează! (Fără comentarii cretine că te înjur!)