Pagini

Un strop de magie

  Nu cred ca v-am povestit dar recent am avut parte de o experienta destul de placuta ce m-a facut sa ma reintorc pentru o perioada in lumea copiilor. Am fost invitata de o prietena sa merg cu ea la un botez, bun bun, nimic deosebit pana acum, dar oare de ce credeti voi ca am primit invitatia? Aaa?

  Ei bine, m-a rugat sa merg cu ea pentru a face poze in timpul botezului pentru ca a organizat si a facut parte din spectacolul zanelor ursitoare, uuuu, un spectacol fascinant si plin de magie despre care nu avusesem habar pana atunci si care mi-a mangaiat retina pret de cateva minute. 

  Ursitoarele au fost in numar de 3 si aveau rochii ce se asemanau cu cele ale zanelor din basme (stiti voi, zanele acelea mirobolante care locuiesc in palate de cristal?), de asemenea nu au lipsit nici baghetele magice si nici minunatele coronite ce le intregeau tinuta. 

  Mamica si copilasul s-au asezat in mijlocul incaperii pe un scaunel, iar ursitoarele au dat startul magnificului moment cu un dialog presarat cu meniri pentru prunc, urmat de un mic dans si o mica glumita pe seama nasului, mai exact acesta era "acuzat" ca le "furase" ceasul bineinteles intr-un mod haios si cu scopul de a binedispune invitatii, scop care a fost indeplinit, hehe. 

  La final am intrat si eu in "scena" , donsoara fotograf, am facut poze ursitoarelor cu "vedeta serii' si cu ceilalti copilasi prezenti, si nu numai caci cele trei zane nu m-au impresionat doar pe mine ci si pe restul invitatilor. Siii... cam asta a fost, avand in vedere ca fetele mele erau la primul spectacol pot spune ca totul a decurs perfect si ca abia astept sa particip si la urmatoarele lor spectacole.

  Voi ati avut parte de o astfel de experienta?
O poza mica, atat am gasit (nu "dadeati"!)

70 de comentarii:

  1. Interesant :> .Poate ne arati si cateva poze :o3. :*
    Ca doar na',tu ai fost fotograful :>

    RăspundețiȘtergere
  2. haios , am auzit dar nu am vazut inca !

    RăspundețiȘtergere
  3. vai, ce dulce sunaaa :x
    chiar as vrea sa traiesc ceva de genul acesta. :D

    RăspundețiȘtergere
  4. Super. A fost distractiv din cate pare :)

    RăspundețiȘtergere
  5. Nu am auzit că s-ar mai face așa ceva :)

    RăspundețiȘtergere
  6. Sooper... ma bucur pt tine ca ai avut o asemenea experienta placuta.
    Dar asa cum a spus si @coco ; am auzit dar nu am vazut inca.

    O zi placuta in continuare !

    RăspundețiȘtergere
  7. Vino iar copilarie nu? Ai facut multe poze?

    RăspundețiȘtergere
  8. De zanute a avut parte si nepotica mea si a fost foarte... emotionant mai ales ca una din zanute a fost nana ei care e actrita.

    RăspundețiȘtergere
  9. trebuia sa ne arati poze>:P tii numai pentru tine >:P
    eu nu am avut parte :D

    RăspundețiȘtergere
  10. Am auzit si am vazut la TV si intr-un film, dar live inca nu.E intradevar un real spectacol!
    O seara buna!

    RăspundețiȘtergere
  11. Imi plac ursitoarele ,la nebunie:d!Sunt dragalase:))

    RăspundețiȘtergere
  12. stiam ca asta se intampla in a treia zi de la nasterea copilului...da' la noi se adapteaza totul :)

    RăspundețiȘtergere
  13. Frumoasă experienţă. Dar aşteptăm şi poze, aşa cum spune Emy.
    Să crească sănătos copilaşul

    RăspundețiȘtergere
  14. UUU!Cred că ţi-a plăcut mult!Ar trebui să ne arăţi şi nouă câteva poze de la acel botez!:)

    RăspundețiȘtergere
  15. Am aflat si eu ca este la moda sa chemi ursitoare la botez, dar nu mi se pare decat o alta idee nebuna intr-o lume nebuna. Sa nu te superi pe sinceritatea mea.

    RăspundețiȘtergere
  16. 1. Daca nu seamana exact exact, inclusiv la tinuta si comportament profesional, cu d-nele Fauna, Flora, si Merryweather din filmul Disney Frumoasa din Padurea Adormita, mie nu cred ca mi-ar place niste ursitoare, (care au, dupa parerea mea, un rol SPECIFIC si bine determinat, si abilitati si competente specifice ff bine determinate, DINCOLO de cele ale unei "zane oarecare"), imbracate in costume obisnuite de zana comuna, asa cum mi se pare ca au fost cele descrise de tine mai sus, oricat de incantatoare ar parea sa fie, sau chiar si daca ar semana cu d-na Julia Roberts in rolul lui Wendy din filmul Hook, (adaptat dupa povestea lui Peter Pan), sau chiar cu zana buna din filmul Disney Pinocchio. E OK sa fie si de tip Parce, sau ursitoare romanesti, sau ca vrajitoarele lui Macbeth, (desi eu personal le prefer pe cele 3 Disney), dar trebuie sa STIE ce trebuie sa fie, si cum sa se comporte, si cum sa arate, si cu ce sa se imbrace, ca sa se VADA clar ca sunt Ursitoare si nu altceva !

    2. Te-am invitat la o leapsa pe blogul meu. (Nu doresc neaparat reclama sau atributie, doar te-am invitat pt ca m-am gandit ca-ti va face placere sa raspunzi la acele intrebari si pe blogul tau si poate de a distribui acea leapsa si mai departe oricui doresti, daca nu stiai deja de ea mai dinainte.)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. PS Plus ca sper ca stie deja toata lumea ca Ursitoarele adevarate vin in primele zile de viata ale unui nou nascut, nu dupa cateva luni, sau chiar ani cand vine vremea botezului celor de diverse confesiuni crestine.

      Ștergere
    2. :)) Mersi de leapsa:D:) pfff, acum fiecare stie cand le cheama:D nu ma pricep la chestii din astea.

      Ștergere
  17. hehe, draguta idee :)
    e frumos cand transpui un copil in lumea magiei, fantasticului, bucuriei.. asa trebuie sa-i mentii copilaria.

    RăspundețiȘtergere
  18. nu am avut parte dar din ce spui tu suna foarte frumos si mi-ar placea sa am si eu rabdare sa fac poze;))

    RăspundețiȘtergere
  19. Ca în poveste!! As vrea sa vad si pozele :)

    RăspundețiȘtergere
  20. inca nu am fost la un botez cu ursitoare, insa mi-ar placea, cred ca e o experienta draguta.

    RăspundețiȘtergere
  21. Cred că e foarte frumoasă experienţa. <3

    RăspundețiȘtergere
  22. asta e ultimul trend in materie de botezuri,am fost si eu prezenta la unul :)
    si pozele?
    hai sa le vedem si noi :)

    RăspundețiȘtergere
  23. daa.. am fost si eu la un botez cu zane ursitoare.. dragut! :)

    RăspundețiȘtergere
  24. Aww ! :x
    Ce dragut 8-> Inca nu am avut parte de ceva asemanator .
    Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  25. tare e interesanta ideea cu zane ursitoare, nu am mai auzit pana acum. Ai un blog de milioane, ii super

    RăspundețiȘtergere
  26. eu stiam de ursitoarele de la botez insa nu am vazut niciodata... foarte frumos!

    RăspundețiȘtergere
  27. Am auzit de ele dar nu le-am vazut in "actiune". Ti-am pasat o leapsa. Poate o sa ai timp sa o faci

    RăspundețiȘtergere
  28. Fetele din poza sunt frumoase, dar nu-mi place chestia asta cu ursitoarele. Cred ca e o moda de import. :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :-? acum deh:-?? la cate chestii sunt de import:-j inca una nu mai conteaza.

      Ștergere
  29. MAMA ce parinti geniali!!
    Si ai mei sunt, da nu in felul asta :">.
    Awww, fotografa de C.L.M.!! >:D<

    RăspundețiȘtergere

Părerea ta contează! (Fără comentarii cretine că te înjur!)