Pagini

1 iunie

Iubesc ziua asta, daaa!!! 1 iunie, este una din zilele mele favorite din an pt. ca dupa cum stiti in aceasta zi sarbatorim copii, iar cum eu ma consider inca un copil si mereu voi fi copilul parintilor mei ma simt ca si cum ar fi ziua mea, si ca sa vedeti ce ironie... In fiecare an dupa 1 iunie, ziua in care ma simt copil, etc. etc. vine ziua mea pe 2 si mai imbatranesc putin, funny, nu? Hehehe!

In fine, vroiam sa urez un calduros "La multi ani!" tuturor copiilor, dar si celor care se simt inca copii!
 Make a wish!
Permiteti-mi sa va servesc macar virtual cu o bucata de tort:


V-am tucat! Zi faina si week-end magic sa aveti!!!

Sursa foto

72 de comentarii:

  1. vreau si eu tort akm:)) mi-ai facut pofta!

    RăspundețiȘtergere
  2. la multi ani copiilor...mari sau mici :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Mulţumesc de tort şi la mulţi ani!
    Multă sănătate, pentru de restul te ocupi tu! :))

    RăspundețiȘtergere
  4. La mulţi ani, dragă copiliţă! :) Hug blînd şi ţuc pe obrăjor. :)

    RăspundețiȘtergere
  5. :)) la multi ani copilutz! sa fii fericita :)

    RăspundețiȘtergere
  6. La multi ani de 2 ori...o data pentru ziua copilului si o data pentru ziua de maine . Iti urez multa sanatate , fericire si sa ai parte de tot binele din lume .

    Esti nascuta pe 2 iunie....soooper...si eu sunt pe 3 iunie :d

    RăspundețiȘtergere
  7. La mulți ani, scumpo!
    Un weekend cât mai plăcut îți doresc!
    Pup dulce scumpa mea!

    RăspundețiȘtergere
  8. Sa-ti pastrezi zambetul cald, sufletul pur si lumina in priviri ca in prima zi cand ai vazut chipul mamei. La multi ani!
    Doresc ca viata sa aiba pentru tine numai bucurii, iar norocul sa-ti fie prieten nedespartit.

    RăspundețiȘtergere
  9. La multi ani!O zi nemaipomenita, plina de distractie si iubire, alaturi de toti cei dragi!

    RăspundețiȘtergere
  10. La multi ani pentru astazi si mai ales pentru maine! Sa ai parte de bucurii, realizari si multi fluturi in stomac! :*

    RăspundețiȘtergere
  11. cATE DULCIURI :d O sa ma ingras :"> esti o draguta oricum :D

    RăspundețiȘtergere
  12. Tortul a fost delicios! La multi ani copiilor si tuturor celor care au suflet de copil! :)

    RăspundețiȘtergere
  13. Foarte dragut din partea ta (partea cu tortul ) :))
    La multi ani si tie >:d<
    Pupici.

    RăspundețiȘtergere
  14. La multi ,multi ani! >:D< si pentru astazi si pentru maine si tot ce-ti doresti! >:D< yuuuumy bun,bun vleau acuma :o3 :))

    RăspundețiȘtergere
  15. cat de tare e tortul in forma de aparat :D

    RăspundețiȘtergere
  16. La muuuulti ani si tie! >:D<
    Maine e si ziua colegei mele, Diana :d :))
    Anyway, la multi ani si pt azi si pt maine! >:D<
    De ce-mi place mie 1 iunie?! Super oferte la carti, esti nebuna?! :)) 5,50 editiile de buzunar la Elefant.ro daca te intereseaza :> Eu mi-am dat 2 comenzi :>

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :)) waa:)) nu stiam ca sunt oferte la carti!:D Super pont:D La multi ani colegei tale:D si tie:D te pup:X

      Ștergere
  17. La multi ani si cat mai multe prajituri
    O zi dulce tuturor

    RăspundețiȘtergere
  18. La multi ani de ziua copilului si la multi ani in avans si pentru ziua de nastere!:*

    RăspundețiȘtergere
  19. La multi ani! Distractie placuta!

    RăspundețiȘtergere
  20. Hei...te-am prins C.L.M. ,eu stiam ca maine este ziua ta,asa ca iti doresc un calduros LA MULTI ANI,multa sanatate si mult...mult noroc in viata. Te pup.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :D multumesc mult draga gabriella!>:D< Multa sanatate si fericire iti doresc si eu tie:D< Pupici.

      Ștergere
  21. La mulți ani copilului frumos din sufletul tău! :)

    RăspundețiȘtergere
  22. La Multi Ani !

    Iti transmit versiunea norvegiana care se canta aici de zilele de nastere:

    http://www.youtube.com/watch?v=EeXfePNHG9w

    Versurile zic (tradus asa mai liber):

    Ura pt tine care mai implinesti un an !
    Da, vrem sa te felicitam chiar pe tine,
    Toti vom sta intr-un cerc in jurul tau,
    Si, uite, chiar vom face o parada,
    Ne inclinam din corp, din cap, respectuos,
    Dansam, si sarim pentru tine,
    Si iti dorim numai lucruri bune din inima tie.
    Spune, ce ti-ai putea dori mai mult ? Inca o data, Felicitari !

    Sus fluturam din steaguri pt tine. Ura !
    Da, acum chiar ca vom sarbatori !
    Ziua este a ta, si ziua este buna,
    Dar tu esti cea mai buna dintre toate lucrurile din lume !
    Sa vedem acum, din cerc, tu cu cine oare vei dansa !
    Hai, danseaza si tu, cu cine vrei ales !
    Si noi la randul nostru ne vom invarti,
    Unuia din noi ii va veni si lui randul sa fie sarbatorit in curand !

    =====

    Textul cantecului a fost compus de Margrethe Munthe, la a carei scurta biografie dau un alt link mai jos, iar melodia face parte din folclorul norvegian.

    http://en.wikipedia.org/wiki/Margrethe_Munthe

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ow:D ce frumos!>:D< multumesc mult pentru minunata urare:D

      Ștergere
  23. La multi ani pentru ieri, LA MULTI ANI pentru azi!
    Ramai mereu copilul care am crezut ca esti!

    RăspundețiȘtergere
  24. Hehe, merci de tort! :D
    Si la multi aaaniiiiiii! :*

    RăspundețiȘtergere
  25. La multi ani sa ai parte de tot ce iti doresti de la viata >:D< a mea este pe 8. suntem aceeasi zodie ;)

    RăspundețiȘtergere
  26. La multi ani tie si copilului din tine!
    Danke pentru tort,mi-ai facut o pofta nebuna de ceva dulce!:X:*:*:*

    RăspundețiȘtergere
  27. La mulţi ani copilaş , dublu ! :* Cred că n-ai să îmbătrâneşti niciodată, ai un suflet prea frumos pentru asta ! Te văd la 80 de ani postând poze cu arta ta în manichiură şi cu chestiuţele mici ce seamănă a pisici şi te reprezint atât de bine. Vei deveni mai înţeleaptă , dar nu vei îmbătrâni ! Promit eu.:*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. multumesc scumpete mica>:D< esti adorabila:D daca tu promiti, te cred pe cuvant! :*

      Ștergere
  28. La multi ani!!! Sa ai parte de cat mai multe lucruri bune!!! Scuze ca dau comentariu pe anonim, dar nu mai am blog si tineam mult sa iti urez ceva de bine!

    RăspundețiȘtergere
  29. La mulţi ani C.L.M!
    Aşa trebuie,să te consideri toată viaţa un copil şi să nu uiţi nici la bătrâneţe de copilul din tine!
    PUPICI!:*

    RăspundețiȘtergere
  30. La multi ani, sa ai parte in viata doar de bucuri si toate dorintele sa se indeplineasca!!

    RăspundețiȘtergere
  31. Toti suntem pana la urma niste copii indiferent de varsta :)

    RăspundețiȘtergere

Părerea ta contează! (Fără comentarii cretine că te înjur!)