Pagini

Interviu cu mine!!!

Donsoru' Flyerboy a propus o provocare ce consta intr-un interviu, ehm, dar nu orice fel de interviu ci cu intrebari despre mine, practic trebuie sa-mi iau singura interviu, haha, super tare ideea, asa ca am acceptat cu mare placere si chiar acum ma pun pe treabaaaaa.



De când ai blog?
Pfoaaa, de cand lumea!!! Adica din 2010, hahaha!

Ce te motivează să scrii  ?
Hmmm, nu ma motiveaza in mod special nimic, imi place pur si simplu, am descoperit ca am inca un talent, hihihi.



Ce părere ai despre situaţia pufuleţilor cu surprize în România ?
Pe bune?   


Dacă ar fi să schimbi ceva la trecutul tău ai schimba ? Şi ce ?
Da, as schimba... hmm, sunt prea multe...
Îţi place să bei ?
Depinde ce!  


De ce îţi place să bei ?
De ce se intinde pateul? Aaa?  


Dacă ai fi preşedinte, care ar fi prima ta decizie ? 
Am zis eu ca as vrea sa fiu asa ceva? Neaaa! Nu ma complic.


Ce telefon ai ?
Draga, te rooog, este "telefoane", da?


Ce fel de muzică asculţi ?
Buna!

Când te c*ci, tu te c*ci normal sau în sus ca ursu` ?
Eu ma c*c la stanga sau la dreapta, depinde cum bate vantu'!  

Ce crezi despre bloggerii care copiază postari întregi fără să ceară voie ?
Sa ma contacteze ca le spun pe privat. 
În încheiere spune-ne ceva interesant !
"Ceva interesant!"  


PS : Acest interviu este un pamflet şi trebuie tratat ca atare !  

Aaaa si cine mai doreste poate sa-mi mai puna intrebari (orice intrebari) si ii raspund cu mare drag, cine nu, poate sa preia leapsa/interviul si sa raspunda unde vrea: postare sau comentariu.
V-am tucat!!!

54 de comentarii:

  1. Deci pe bune cand am nevoie sa rad stiu unde sa intru =)))) cat mi-a placut :))
    De ce îţi place să bei ?
    De ce se intinde pateul? Aaa? =)) inca rad. :))
    esti geniala mai ce mai! :x

    RăspundețiȘtergere
  2. Prea usor interviul ! Mai vreau unul cu intrebari incomode :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :)) hmmm :)) propui ceva?:P

      Ștergere
    2. Mda!
      Ce culoare are manualul de mate'?
      Autorii la manualul de fizica ?
      Cine a fost Hortensia Papadat-Bengescu ?
      O:-)

      Ștergere
  3. Ai uitat de WW.
    Ce să spui la acest interviu-leapşă?
    Doar că n-ai nimic de spus. NU?
    ps. să nu mă-njuri că eu ştiu să înjur mai bine decît tine. Bine? :)))

    RăspundețiȘtergere
  4. Deci esti catastrofa:))M-ai facut sa rad la 4 dimineata:))!

    RăspundețiȘtergere
  5. Chiar, de ce se intinde pateul? :))

    RăspundețiȘtergere
  6. Tu si cu Andreea Raicu! :)
    Stii ca si ea s-a filmat in dubla ipostaza, nu?

    RăspundețiȘtergere
  7. No asta-i misto!
    Mai ales cea cu pufuletii :))
    Mi s-a luat si mie un interviu dar nici pe departe asa amuzant ca acesta :))
    Intrebare: De ce sunt cenzurate cuvintele din interviu? ( c*aci )

    RăspundețiȘtergere
  8. tare:))). puteam sa mor fara sa stiu si faza cu c*catu :))

    RăspundețiȘtergere
  9. Dacă e "telefoane" e şi "bloage"? :P
    Această întrebare este un pamflet! :)

    RăspundețiȘtergere
  10. :)))) Eu ma asteptam la un interviu serios si cand am vazut ce intrebari sunt... :))

    Te pup!

    RăspundețiȘtergere
  11. :)) mia placut:)) dar totusi...ce parere ai despre situatia pufuletilor cu surprize din romania?:))

    RăspundețiȘtergere
  12. :)) ... bestial, esti bestiala! :))

    RăspundețiȘtergere
  13. Funny interviul :)). Imi place aia cu 'nu e telefon, e telefoane' =))

    RăspundețiȘtergere
  14. Da' chiar,de ce se intinde pateul...?!Pff ce mi-ai complicat existenta.
    Te-am pupat,o seara faina!:*>:D<

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :)) o fi si el obosit =))))) :D te pup >:D< sper ca te-am lamurit :*

      Ștergere
  15. Geniale raspunsurile:))
    Si intrebarile la fel:))
    Chiar mi-au placut:x

    RăspundețiȘtergere
  16. Lol, chiar m-ai facut sa rad cu interviul asta:))
    Foarte tare!:))

    RăspundețiȘtergere
  17. Vaaai. =)) Genial interviul.

    O zi fainaa! >:D<

    Criss

    RăspundețiȘtergere
  18. :) Hi hi, tu esti pe deoparte reporterul 'enervant' si pe alta intervievatul 'zapacit', mi-a placut postura.

    RăspundețiȘtergere
  19. Mai facut sa rad destul de mult, insa dupa cum raspunzi la intrebari pot spune ca nu iti place sa raspunzi la ele, preferi sa tii in tine sentimentele.
    Presupun de asemenea ca nu te lasi incalcata in picioare absolut deloc.

    RăspundețiȘtergere

Părerea ta contează! (Fără comentarii cretine că te înjur!)