Pagini

Life in Pictures- Curcubeu

Asta pentru ca dupa ploaie mereu apare curcubeul!
Aaa, sa va mai spun ca nu mai vazusem un curcubeu de cand eram "kinderita? 
Si sa va mai spun ca atunci cand l-am vazut ma uitam la el ca un copil la bomboane? Ahahahaha!
 Daa, o daa!!!
 "Omul - un curcubeu ratat?"
Va tuc si sa aveti o saptamana faina.

Continuarea la Costin.

PS: Tastatura am facut-o cu oja! hehe!

48 de comentarii:

  1. La botezul fiului meu cel mic au aparut simultan doua curcubee.

    RăspundețiȘtergere
  2. He he.
    Tu chiar crezi că nu mai eşti kinderiiiţă?
    Dream, baby, dream. :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Bună scumpo!
    Superbe pozele!
    O săptămână frumoasă cu mult soare îți doresc!
    Te îmbrățișez cu mult drag!
    pupici..

    RăspundețiȘtergere
  4. eu am noroc sa vad destul de des curcubee :D

    RăspundețiȘtergere
  5. Imi place curcubeul:p
    Ma gandeam ca e facuta cu oja tastatura:p;))
    O saptamana superba si tie>:D<

    RăspundețiȘtergere
  6. :)
    Hei, hei, CLM!
    Curcubeul este... inefabil.
    O alta minunatie a naturii.

    Radu, te salut.
    Ce inseamna ca au aparut la botez doua curcubee?!

    RăspundețiȘtergere
  7. Ce fain...:D
    Eu nu am mai văzut de mult curcubeul LIVE...

    RăspundețiȘtergere
  8. superb!...curcubeele trebuie traite la timp :)

    RăspundețiȘtergere
  9. Cat de frumos e curcubeul :x Nici eu nu am mai vazut un curcubeu de multa vreme .Iti multumesc pt fotografii :-*

    RăspundețiȘtergere
  10. Hehe,am ghicit cu ce ti-ai facut tastatura <3

    RăspundețiȘtergere
  11. curcubeul stiu ca se arata oamenilor buni :). zi faina....

    RăspundețiȘtergere
  12. La cat a ploua...nu am reusit sa vad nici macar unu:(

    RăspundețiȘtergere
  13. Ultimul curcubeu l-am văzut în Deva cred... desigur eram într-o excursie, eram bucuros pentru că până nu cu mult timp înainte plouase destul de tare şi mă pregăteam de o excursie tristă, dar a fost totul superînsorit după acel curcubeu! :)

    RăspundețiȘtergere
  14. Frumoase curcubee! Bine ca te-ai aflat acolo la momentul potrivit ca se ne aduci asa imagini frumoase :)
    Scuze pentru vizita atat de tarzie. Probleme...
    O zi placuta sa ai!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :D nu ai pentru ce sa-ti ceri scuze!>:D< sper ca esti ok! Te pup! zi faina si tie. :D

      Ștergere
  15. Foarte frumos curcubeul:D Stii ca si eu le iubesc:D

    RăspundețiȘtergere
  16. Cât sper ca şi pe la mine, după zilele astea ploioase să apară un curcubeeeu...:-<

    RăspundețiȘtergere
  17. Ce n-as da sa fiu cu iubitul, sa fim in preajma unui astfel de peisaj...ufff super!!!

    RăspundețiȘtergere

Părerea ta contează! (Fără comentarii cretine că te înjur!)