Pagini

Miercurea fara cuvinte- Yoga cats

Sunteti pregatiti pentru putina relaxare?











 Siiiii cam atat pentru azi!
Va multumim pentru timpul acordat, mwahahaha! 
Este ca sunt dragute?
Va tuc!!!

Continuarea la Carmen.
Happy WW!!! 
Sursa foto

PS: Pentru fete, daca vreti sa vedeti o unghiuta, ceva, click: http://inlovewithmanicureandmake-up.blogspot.com/ (blogul meu cu manichiuraaa, enjoy!)

84 de comentarii:

  1. :o3 acum chiar vreau sa fac yoga =)))

    RăspundețiȘtergere
  2. :)) Prea tare...dragute si au dexteritate vad :D Happy WW ! Pupici:*

    RăspundețiȘtergere
  3. Pufoseniile exista :)

    Cat de doolshi sunt :x

    RăspundețiȘtergere
  4. Hello CLM!!

    Lovellys, Like this!

    Have a good and beautiful week!

    Brazil!

    RăspundețiȘtergere
  5. =))) Foarte interesant =))))))))))))

    RăspundețiȘtergere
  6. :)) dragute foc... si flexibile! :)

    RăspundețiȘtergere
  7. sunt tare dragute si nastrusnice :))

    RăspundețiȘtergere
  8. Sunt foarte simpatice:x si flexibile:>:)) au facut si pentru mine:d:>

    RăspundețiȘtergere
  9. Multumesc de comentariul de la pozele din Brasov

    RăspundețiȘtergere
  10. Hahahahaaha =))))))) Cat de tare :D:D:D

    RăspundețiȘtergere
  11. Super selecționată de gimnastică !
    Olimpiada este câștigată :)))))))

    RăspundețiȘtergere
  12. Balet pisicesc. Foarte frumoase fotografii.

    RăspundețiȘtergere
  13. Ce haioase sunt pisicuțele! M-am amuzat! Mulțumesc pentru buna dispoziție!
    Seară liniștită! :)

    RăspundețiȘtergere
  14. :)) echipa nationala de gimnastica artistica...a pisicilor :) Medalii de aur la toate categoriile!
    happy WW!

    RăspundețiȘtergere
  15. Foarte gratioase!Mie nu imi plac pisicile,dar aici sunt atat de adorabile:X

    RăspundețiȘtergere
  16. "Miau" lasat gura cascata fotografiile tale, ia sa vad Ninja al meu invatza ceva?

    RăspundețiȘtergere
  17. Wow! M-ai cucerit! Pufoseniile astea sunt slabiciunea mea! :))

    RăspundețiȘtergere
  18. Daca tu esti antrenoarea , Monica , la Olimpiada avem sanse mari sa fim pe podium .Heheheeeee !

    RăspundețiȘtergere
  19. Bună scumpo!
    Sunt absolut superbi toți pufișori tăi!
    O zi excelentă îți doresc!
    Te îmbrățișez,scumpo!

    RăspundețiȘtergere
  20. Hahahah<3 ce drăguţe sunt! Mi-ai făcut ziua mai bună, ca de obicei.

    RăspundețiȘtergere
  21. :)))))))))) vai, ce simpatice suntttt

    RăspundețiȘtergere
  22. 50 % sunt de genu` " Bitch , i`m fabulous "

    RăspundețiȘtergere
  23. nu suport matzele :))
    dar astea sunt prea faine :D

    RăspundețiȘtergere
  24. Să-ţi mai zic că pisicuţa mea a născut trei puişori;;)
    Sunt mititei şi drăgălaşi >:)

    RăspundețiȘtergere
  25. nu-mi plac pisicile dar astea sunt chiar dragute :)

    RăspundețiȘtergere
  26. Sa urmam exemplul acestor gimnaste si vom avea un corp de invidiat si o sanatate de fier! :))

    RăspundețiȘtergere
  27. Mi-ai facut din nou ziua mai frumoasa:)) Nu prea mi-a mai permis timpul sa trec pe aici si chiar mi-a lipsit blogul tau.Acum am revenit si incercsa recupereze!:x

    RăspundețiȘtergere
  28. Ce tari sunt pozelee!!!! :X:X:X
    Iuhuhuiiii:))))

    RăspundețiȘtergere
  29. Super tare, deci am ras cu mama de am pocnit :))

    RăspundețiȘtergere

Părerea ta contează! (Fără comentarii cretine că te înjur!)