Pagini

Filme in care mi-ar fi placut sa joc...

Teo mi-a mai pasat o leapsa despre filme (multam' fain) insa de data asta nu este vorba despre actori, ci despre mine, mai exact despre filmele in care mi-ar fi placut sa joc, uuu deci sa lasam trancaneala si sa incepem:

1. The Devil Wears Prada
Ador filmul! Cei care l-au vazut cred ca stiu de ce!!!

2. Interview with the vampire
Si asta nu pentru ca filmul asta e plin de bunaciuni (aaa, pardon, actori buni)

3. From Prada to Nada
Meee guuuusta!!! 

4. Freedom writers
Eee, asa da! 

5. Wanted

Si era sa uit tocmai de:
6. The Tourist

Film genial! Genial! M-as uita non-stop la el! 

Cam atat ca apoi obosesc de la atata jucat, hehe.
Voi in ce filme ati vrea sa jucati?

Va tuc! 

Sursa foto
Sursa emoticoane

59 de comentarii:

  1. Foarte tare :d Imi plac alegerile tale si am sa preiua si lepsica asta ptr ca e f tare :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. hihi:D abia astept sa vad si alegerile tale!:*

      Ștergere
    2. :D Am facut-o ieri :D Te astept sa-ti pui link-ul la articolul meu caci am pus ad link sa vada cititorii mei toate articolele scrise pe aceasta tema:D

      Ștergere
    3. imi place, place, place!!!! :*

      Ștergere
  2. Foarte interesant acest post :D si filmele foarte bine alese :x ma asteptam la filme bune de la o persoana ca tine >:D<

    RăspundețiȘtergere
  3. toate-s geniale :*
    cred ca am sa preiau "leapsa" asta :*
    o saptamana faina, actrita mica :*

    RăspundețiȘtergere
  4. 1,2 si ultimul <3i'm puking rainbows :))

    cu seriale nu exista? :D
    ca m-as baga in tvd (the biggest gang of hot vampires), gossip girl (pentru a purta tinutele alea), pretty little liars (totul <3)

    RăspundețiȘtergere
  5. mie mi-ar placea sa joc in American Pie si in serialul Gossip Girl

    RăspundețiȘtergere
  6. Ooooho :> Interview with a vampire asa te vreau :)) Si Diavolul se imbraca de la praga e super fain :x

    RăspundețiȘtergere
  7. optiunile 3 si 5 nu prea le inteleg, dar in rest sunt chiar decente :)

    RăspundețiȘtergere
  8. Aş vrea să joc în filme horrror,în Saw,de exemplu.Sau chiar The Ring!:)Uhh,vise:))

    RăspundețiȘtergere
  9. Vreaau si eu cu Johnny Depp,vreauuu!:X

    RăspundețiȘtergere
  10. Imi plac alegerile tale !

    Eu as fi vrut sa joc in filmele : Step Up2 , Ghost Whisperer , , I Still Know What You Did Last Summer , I Know What You Did Last Summer si in toate filmele cu actrita ♥♥♥ Jennifer Love Hewitt ♥♥♥ si ♥♥♥ Briana Evigan♥♥♥

    RăspundețiȘtergere
  11. cred ca in The Tourist mi-ar fi placut sa joc si eu :). nu cred ...sunt sigura :)). seara faina...

    RăspundețiȘtergere
  12. Interview with the vampire >:d<.

    RăspundețiȘtergere
  13. 1. am si eu o leapsa si mai lunga care contine si o varianta a intrebarii de mai sus, dar si inca cateva altele in plus !

    http://www.tomatacuscufita.com/2009/09/23/situatii-imposibile/

    (nu cunosc bloggerul respectiv, adica nu e o "reclama" la un blogger anume, dar efectiv vazusem recent acea leapsa mai veche preluata de alt blogger, si mi-am amintit de intrebarea respectiva, dau linkul asa pt inspiratie sau entertainment ulterior, daca e cineva interesat sa mai joace lepse)

    2. Re filmul Wanted, care mi-a placut si mie, mi-a venit o intrebare: ai vazut cumva filmul La Femme Nikita (1990, regia Luc Besson), sau remake-ul lui american, The Assassin (1993, cu Bridget Fonda) ? E tot cu actiune re o fata ff viteaza in situatii cu adevarat periculoase-imposibile, dar mi s-a parut ca in aceste filme mai vechi exista parca o nuanta de verosimilitate, de motivatie oarecare pt actiunile acestor personaje care mi s-a parut usor mai credibila decat in Wanted.

    3. Raspuns la intrebare on-topic: mie mi-ar place sa interpretez rolul d-lui Rupert Everett din filmul My Best Friend's Wedding, (cu d-na Julia Roberts), sau chiar rolul d-nei Julia Roberts din filmul Pretty Woman !

    (Stiu, sunt un superficial, cand e vorba de prezentat unele din posibilele mele "idealuri" de atins in viata !)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. 1. super leapsa:D o s-o fac, multumesc:D

      2. nu am vazut niciunul din filmele enumerate de tine:D dar o sa ma uit la ele, mersi fain:D si-asa nu stiam la ce sa ma mai uit:D hihi.

      3. oww, avem un fan Julia Roberts, niceeeeeeee!! :)

      Hai ca nu esti chiar asa superficial:D

      Ștergere
  14. Mie sincer imi place sa ma uit la ele nu sa joc in ele:))

    RăspundețiȘtergere
  15. In Amuuurg, eu sa fiu Bellaaa si sa fiu cu Edwaaard <3 sau in TVD [nu e film, dar nu conteaza], eu fiind Elenaaaa 8->
    Damoooon <3

    Deja am inceput sa visez aiurea. :))))

    RăspundețiȘtergere
  16. Întotdeauna am vrut să joc rolul unui vampir. Dar nu prea mă ajută faţa :))

    RăspundețiȘtergere
  17. Le ador pe primele doua. De urmatoarele doua nu am auzit :)). Ce urmeaza am auzit, nu vazut si despre ultimul am auzit pareri proaste. Am lista cu filme acum, am la ce ma uitaaa. Multam C.L.M. :D.
    Aaaa si eu te pup! Si inca odata merci de idee. :)
    >:D<

    RăspundețiȘtergere
  18. Răspunsuri
    1. Da Gabriella, dar ...nu sunt cam ''periculoase'' filmele alese? :D

      Ștergere
    2. :)) nu-ti place pericolul ?:>

      Ștergere
  19. sa ceri rulota dotata cu de toate :)))...succes !

    RăspundețiȘtergere
  20. eu am intalnit multe persoan care nu au apreciat Turistul. habar n-am de ce , mie mi-a placut tare mult

    RăspundețiȘtergere
  21. alegerile sunt bune, adica cred ca filmele astea te reprezinta daca vrei sa joci in ele sau au ele ceva aparte pentru tine, o semnificatie, o amintire;)

    eu as prefera sa joc in seriale coreene, adica pe mine asta ma reprezinta, nebunia din ele:))....mie imi trezesc amintiri frumoase si unele chiar ma inspira;).....mai ales cultura lor:D

    O zi buna, cu respect Adi':)

    RăspundețiȘtergere
  22. As vrea sa joc intr-un film horror :> :))

    RăspundețiȘtergere
  23. Faina lista! In Interviu cu un vampir in rolul cui ai fi vrut sa fii? :D

    RăspundețiȘtergere

Părerea ta contează! (Fără comentarii cretine că te înjur!)