Pagini

Miercurea fara cuvinte - mascota ciudata

Si cum nu ajunge ca ti-e frica de dentist, sau mai bine zis de zgomotele care ies din cabinetul dentistului cand stai si astepti sa-ti vina randuuuul (mwahaha!), mai dai si de o mascota de asta, brrrrrrr, o iei la sanatoasa de numa'!!!
Piei Satana!!!

Continuarea la Carmen
Happy WW!

PS: Va e frica de dentisti?

62 de comentarii:

  1. ultima oara cand am fost la dentist aveam cred ca... 7 ani si mi-am scos un dinte de lapte. nu stiu daca mi-e frica dar nici nu vreau sa aflu...


    pocitania aia zici ca-i frate cu satana X_X

    RăspundețiȘtergere
  2. neeh.. sunt obisnuita cu ei, merg la stomatologie aprox o data pe luna de cand am 7 ani :)) din cauza aparatului.. totusi datile cand trebuia sa foloseasca scula de gaurit dintii (la carii) ca sa-mi "pileasca" lipiciul de la aparat, si imi baga chestia aia in gura eram toata moarta de frica, defapt nu atat de mult de momentul acela, cat de faptul ca o data s-ar putea sa o foloseasca pentru scopul ei cel mai uzual si anume reparatul cariilor :S Si pana la varsta asta am reusit sa nu am nicio carie! :)

    RăspundețiȘtergere
  3. =))))) ce mascotă! Mie nu mi-e frică, m-am obişnuit. :-??

    Ti pup. :*

    RăspundețiȘtergere
  4. nu ai cum sa vezi ca nu esti rapidista..la steaua nu exista asa ceva si daia ...ti se pare ciudat

    RăspundețiȘtergere
  5. Ce mascota... parca-i din filmele de groaza.

    RăspundețiȘtergere
  6. Bună scumpo!
    Haioasă mascotă!
    oare cui nu îi este frică!
    Seară minunată îți doresc!
    Cu tot dragul te îmbrățișez!

    RăspundețiȘtergere
  7. Chiar are o dantura urata mascota asta!! :) Nu-mi mai este frica de dentist ;)

    RăspundețiȘtergere
  8. Dințucă trebuie îngrijit și atunci nenea doctoru nu face rău :)

    RăspundețiȘtergere
  9. Zana maseluta - muma padurii :))

    RăspundețiȘtergere
  10. :)) Ioi dacă vedem în realiteate sigur plecam acasă.

    RăspundețiȘtergere
  11. Geez,are o privire de zici ca vrea sa te omoare o.e

    RăspundețiȘtergere
  12. :)) eu fac parte din categoria fricosilor....recunosc :)

    RăspundețiȘtergere
  13. aia e mascota???? yuck! Nu-mi plac chimicalele.. in rest nu am treaba cu dentistii.. dar din pacate merge mana in mana, asa ca nu sunt mare fan:)

    :D

    RăspundețiȘtergere
  14. Chiar că te apucă frica... :( E cam înfiorătoare mascota... :)
    Seară de poveste!

    RăspundețiȘtergere
  15. Fiţi calmi, dragii mei, şi rămâneţi liniştiţi la locurile voastre! :)))
    Explicaţiunea pentru ceea ce vedem în imagine e că designer-ului încă nu i-a ieşit măseaua de...minte.Sau i-a ieşit şi şi-a făcut-o de...reclamă!
    Cu bine şi fără dureri de dinţi, că de cap...avem cu toţii !

    RăspundețiȘtergere
  16. Mereu mi-a fost frica de stomatolog!!!

    RăspundețiȘtergere
  17. N-am nimic cu dentistii :D
    Nu mi-e frica... mi-e doar lene sa merg sa ma programez :)):-"

    RăspundețiȘtergere
  18. :)))))))))))) Oribil dinte! Infricosatoare mascota!
    Chiar ca fugi din anicamera cabinetului. Om mare...dar un copil???
    Buna fotografie!
    O noapte linisitita!

    RăspundețiȘtergere
  19. Hah,ce mascota idioata:)):))Am fost de cateva ori la dentist,dar nu mi-a fost frica...lucky me:D

    RăspundețiȘtergere
  20. Oribil! Cine l-o fi imaginat avea cosmaruri...

    Mie nu mi-e frica de dentist. :D

    RăspundețiȘtergere
  21. N-am avut niciodata nevoie de dentist... am vrut o data aparat, dar ai mei n-au fost de acord :-w Groznic! Groanica mascota!! :))))) ps: ai un premiu de la mine :d vezi pe blogul meu ;;)

    RăspundețiȘtergere
  22. Cel mai mult în viaţa mea am fost la dentist pentru control la aparatul dentar. Nu mai am nici un fel de teamă acum, ba mă duc de plăcere. :)
    Sigur mă sperie sunetele de care zici chiar dacă nu am auzit niciodată X_X

    RăspundețiȘtergere
  23. Nu mi-e frica de stomatolog...insa mascota e inspaimantatoare!

    RăspundețiȘtergere
  24. O Doamne..da e oribila bestiuta aia mica..bleaaahh.. Ce i-o fi posedat sa o puna acolo ..Aiurea!

    RăspundețiȘtergere
  25. Ma fac ca nu inteleg ideea:))
    Toata viata am fugit de dentisti. Dar si cand m-au prins...
    Seara faina!

    RăspundețiȘtergere
  26. hm....iti dai seama cum arata dentistul daca mascota e terifianta :))

    RăspundețiȘtergere
  27. Mie imi e frică şi de zâna măseluţă, d-apăi de acest monstru numit dentist... o_O

    RăspundețiȘtergere
  28. =)))))) e un fel de Zana Maseluta dar varianta urata:))) mie nu mi e frica de dentisti:)) sunt simpatici unii (si nu la modul: ca mascota din poza ta:))) )...te pup CLMmmmm>:D<

    RăspundețiȘtergere

Părerea ta contează! (Fără comentarii cretine că te înjur!)