Pagini

Unde mi-as dori sa fiu si unde sunt – Dorintele de luni

Cum astazi este luni si majoritatea dintre noi avem o zi plina (scoala, munca, etc.) Cris-Mary ne propune un joc al dorintelor si al realitatilor, astfel ca ne invita sa impartasim locurile in care ne-am dori sa ne aflam si in care suntem de fapt.
Asadar, eu mi-as dori sa fiu pe undeva pe aiciTuzki Bunny Emoticon:
 Eheeee...Tuzki Bunny Emoticon

Si cum cred ca visez prea mult, m-as fi multumit daca as fi fost si aici (parca e mai frumos):
 ResitaaaaaaaaaaaaaaaTuzki Bunny Emoticon!

Daaar, din pacate sunt aiciTuzki Bunny Emoticon:
Mdaaa... Tuzki Bunny Emoticon

Voi pe unde ati vrea sa fiti acum?

Continuarea la Cris-Mary.

Si daca totusi nu puteti sa fiti unde va doriti, sper macar sa aveti o saptamana faina. 
Va pup

69 de comentarii:

  1. uaii, eu sincer vreau la mare. doar atat !
    deocamdata :D
    o saptamana faina si tie >:D<

    RăspundețiȘtergere
  2. sincer?mi-ar placea si mie..dar ar fi mai frumos undeva in "inima" muntilor sa scapi de orasele astea mizerabile sau cum sunt eu de bucuresti :| ....sa ma trezesc dimineata pe racoarea aia sa beau ceva cald si sa stau pe terasa sa vad rasaritu de soare..genial numai in munti :X

    RăspundețiȘtergere
  3. hehe.. cred ca poti sa-ti raspund la intrebare prin ultima postare de pe blogul meu :))
    din pacate si eu tot in fata calculatorului sunt.. si nici macar asa mult in fata lui, cat ar trebui sa fiu in fata cartilor si caietelor de istorie :|

    RăspundețiȘtergere
  4. Eu mi-as dori sa fiu la mare cu gasca :( dar sunt ACASA. Mi-e bine si aici...macar nu sunt in cacatul ala de oras cu niste oameni de caca, si-n prostia aia de camin, unde sunt la facultate :)

    RăspundețiȘtergere
  5. o saptamana frumoasa si usoara si tie!
    wow, mi-as dori sa fiu undeva...la 35 de mile de dallas. stiu eu de ce :)
    insa ma aflu pe...aceeasi canapea fara arcuri :)

    RăspundețiȘtergere
  6. Eu sunt acasa.Azi n-am avut scoala(yupiii!).Cred ca mai tarziu ies pe afara,imi doresc sa ma duc in Poiana Brasov,desi e cam tarziu...Mdaa,poate pe maine! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ei:D:D nu e tarziu:D:) si eu ies acusica afara:D have fun:D

      Ștergere
  7. Nici eu nu stiu unde as vrea sa fiu :)
    Ce zici te bagi la o leapsa?
    http://covorul-meu.blogspot.com/2012/04/leapsa-de-1000-de-dolari.html

    RăspundețiȘtergere
  8. Eu sunt acasa, repetand pt examen :o3, insa de dimineata tot visez ca sunt la mare. 8->

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. toata lumea vrea la mare:D chiar si eu :)))) succes la examen!

      Ștergere
  9. Non stop pe litoral in afara .. :X:X acolo vreau :))

    RăspundețiȘtergere
  10. Hello CLM!

    A place to be!
    In the mountains watching the beauty of Nature Creation!

    good day!

    Good idea of Post!
    Greatings.

    Brazil.

    RăspundețiȘtergere
  11. Oriunde altundeva ... preferabil Londra.

    RăspundețiȘtergere
  12. da...faina idee...macar cu gandul sa fim unde ne dorim...si deja gandurile mele sunt imprastiate in cele patru zari :))

    RăspundețiȘtergere
  13. in cea mai indepartata jungla,langa cea mai frumoasa apa,cu 3 prieteni,pescuind cu zambrtul pe buze :)

    RăspundețiȘtergere
  14. Eu tocmai am revenit de unde am vrut să fiu. :)

    RăspundețiȘtergere
  15. Paaaai, sa zicem ca sunt..undeva intre oriunde si nicaieri. :X

    RăspundețiȘtergere
  16. Eu as dori sa fiu in Turcia...in Instanbul . offf...ce vise am si eu :)

    Sa ai o saptamana minunata !

    RăspundețiȘtergere
  17. euuu...unde o sa fiu maine...si exact cu oamenii dragi cu care o sa fiu :)

    RăspundețiȘtergere
  18. Intr-un avion apropiindu-se de aeroportul din Hong Kong la vremea servirii ceaiului de iasomie !

    RăspundețiȘtergere
  19. Pe locul 2, in magazinul Takashimaya din Singapore.

    RăspundețiȘtergere
  20. Păi undeva într-un loc unde să uit de toate 8-> No stress!
    Într-o gondolă prin Veneţia :D
    Săptămână faină şi ţie >:D<

    RăspundețiȘtergere
  21. Eu doar la munca nu mi-am dorit sa fiu, dar din pacate mi-a cam mancat toata ziua! Unde mi-as fi dorit sa fiu... pe undeva pe o creasta de munte!

    RăspundețiȘtergere
  22. Eu nu sunt pretentioasa...mi-as dori sa fiu chiar si la marea noastra!

    RăspundețiȘtergere
  23. Am si eu o postare de genul asta dar n-am publicat-o, am adunat doar pozele ;)). Unde ai gasit maimutoaiele alea miscatoare asa simpatice? :))

    RăspundețiȘtergere
  24. ha...mi-ar fi placut sa fiu, undeva prin bucegi...stiu eu de ce!!!:P
    din pacate sunt la mama naibii....seara faina :)

    RăspundețiȘtergere
  25. Eu as prefera sa ma duc mai mult la munte, poate la viitoare postare vei pune imagini cu o zona frumoasa de munte.

    RăspundețiȘtergere
  26. hahahaha :)))) nu puteai sa descrii mai bine de atat!

    RăspundețiȘtergere
  27. Nici nu puteai sa descrii mai bine! :)))

    RăspundețiȘtergere
  28. In New York City 8-> , aia da viata b-) ,hihi.

    RăspundețiȘtergere
  29. Frumos!! as vrea peste tot si eu...dar... :(((

    RăspundețiȘtergere
  30. Super fain :D Mi-a placut la nebunie si omuletii sunt geniali :D Multumesc ca te-ai inscris draguta mea:D

    RăspundețiȘtergere

Părerea ta contează! (Fără comentarii cretine că te înjur!)