Pagini

Miercurea fara cuvinte- Iepurasi mici si dragalasi (hehe)

Azi am vazut la stiri ca cineva din Resita a omorat toti iepurasii adusi in parc cu ocazia Pastelui, m-a socat gestul, cum poti frate sa faci asa ceva? Ce oameni... ce... ce tampiti, ceeee.... ahhh!!! N-am cuvinte sa spun ce simt pentru ei!

In fine, nu merita osteneala acei monstrii... dar postul asta e pentru iepurasi!
Ooo, Doamne! Cum sa omori asa ceva?






Mda... sunt atat de frumosi! Atat deeee... ahh!

Happy WW!

PS: In caz ca nu ati observat sunt in cautare de o tema draguta (din nou) si m-am oprit la asta! E mai luminoasa, imi plac floricelele alea de sus (cum se misca, hehe), dar am o mica problema: la paginile cu parteneri, despre mine, etc. nu merge acel "read more", cine se pricepe il ruog frumos cu pupici dulci si cireasa in varf sa ma contacteze, sau sa lase un mesaj (comentariu' aici) ca il/o contactez eu!
Va place tema? 

Sursa foto

Continuarea la Carmen

93 de comentarii:

  1. dafuq?! :| cum sa omori asemenea pufosenii?!

    RăspundețiȘtergere
  2. ti-ai umplut blogu` de pufosenii :))

    RăspundețiȘtergere
  3. oo ce dragut..la fel de draguti ca ai mei.

    Tema e super. Imi place sa ma joc cu norisorii =))

    RăspundețiȘtergere
  4. ...ce sa mai zic! ca i-as lua pe toti acasa???:) adorabili....

    RăspundețiȘtergere
  5. Ce frumosi:)
    Am zambit de nenumarate ori.
    Multumesc.

    RăspundețiȘtergere
  6. Bună scumpo!
    Sunt tare scumpi iepurași tăi!
    O zi excelentă îți doresc!
    Cu tot dragul te îmbrățișez!

    RăspundețiȘtergere
  7. Ce de pufosenii! :))
    PS : Fain noul aspect !

    RăspundețiȘtergere
  8. Ei bine, cei care au omorât iepuraşii din Reşiţa nu au fost oameni. Au fost nişte satanişti teribilişti, puţoi cu şliţul nădragilor la genunchi, pentru care a omorî vietăţi fără apărare este o pasiune şi o distracţie fără margini.
    Din păcate nu sunt singurele lor îndeletniciri. Tot ei devastează şi cimitirele punând la pământ pietrele funerare.

    RăspundețiȘtergere
  9. Ce iepulasi dlagalasi, ...manca-i-ar mama!

    Faina tema, mai placuta ca cea dinainte! :)

    RăspundețiȘtergere
  10. ce draguti...asa a facut ala ??? :(((...ce dobitoc !!!

    RăspundețiȘtergere
  11. Iuuuui :o3
    Daca tot vine Pastele, te-ai conformat si tu aratandu-ne iepurasi! :x
    N-am auzit ca a omorat cineva iepurasii dintr-un parc, dar mi se pare monstruos :|
    Daca nu mai vine iepurasul acuuuum? :(
    :)) Kisses! :*

    RăspundețiȘtergere
  12. am auzit si eu stirea ...geniala=))poate ii era foame =))si daia :Pinteresant aspect si pana la urma asta-i viata legea junglei ..unii mor ca alti sa traiasca

    RăspundețiȘtergere
  13. :)
    sarut'mana, CLM!
    Doaaaaamne, cat de frumosi si pufulosi sunt.
    Mutlam pentru momentul de rasfat.

    p.s. imi place tema blogului tau si te prinde de minune.
    Nu stiu cum sa te ajut, insa poti apela cu incredere la SoriN . E un om DEOSEBIT!
    Sarbatori minunate iti doresc. Sa fii fericita si iubita.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :D sa cresti mare:D:)
      Ma bucur ca iti plac!:D

      :D hmm:D Multumesc pt. sfat:D l-am contactat sper sa primesc un raspuns in curand! Sarbatori fericite sa ai si tu!:D

      Ștergere
  14. Oameni prosti!:|:((
    Cum sa omori o asa scumpetenie?
    P.S:Imi place noul aspect al blogului:*>:d<:*

    RăspundețiȘtergere
  15. O.O Nu mi-au placut niciodata iepurii -_-", dar cu tot cu asta CUM NAIBA SA-I OMORI?! Adica sunt atat de mici, pufosi si...ochiosi :o3.
    Idioti oameni mai traiesc pe pamantul asta!!! [-(

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. eu n-am nimic cu ei:D dar naaaa, totusi... nu are nimeni dreptul sa le ia viata:-s

      Ștergere
  16. Ce iepurasi mumosi :x :X :x
    Sunt doolshi raw ...

    Sincer...nu stiu chestia aia cu ,,Read More" ...imi pare rau !

    Sa ai o zi minunata !

    RăspundețiȘtergere
  17. Opaaaa, schimbari. :D Imi place mai mult tema asta...
    De iepurasi numai de bine.. nu-mi pot imagina de ce si cum ar putea unii sa-i ucida si sa-i serveasca la cina!?:|

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ma bucur ca iti place:D:)

      nu cred ca i-au luat cu ei ca sa i manance :(

      Ștergere
  18. *Imi place mult noul sablon al blogului :)

    RăspundețiȘtergere
  19. sunt atat de dulci...atat de pufosi si frumosi!
    mi-ai daruit un zambet!
    sa ai o zi superba! :)

    RăspundețiȘtergere
  20. Doamne, cum sa omori iepurasii? Nu pot sa cred nici eu! Dar pozele pe care le-ai lasat aici sunt atat de dragalase!
    P.S. Organizez un concurs pe blogul meu:http://inabookshelf.wordpress.com/2012/04/11/concurs-de-primavara/

    Sper sa participi :)

    RăspundețiȘtergere
  21. Cel care a omorat iepurii trebuie sa faca inchisoare conform legilor in vigoare care sunt in Romania.

    Tema blogului imi place, e odihnitoare pentru ochi si primitoare.

    Happy WW! :)

    RăspundețiȘtergere
  22. la chestia cu read-more te-as fi ajutat daca erai pe platforma wordpress, la blogger nu stiu :(

    RăspundețiȘtergere
  23. Imi place tema, iar postul tau e absolut minunat de dragalas si pufos..nu mai suport atata dragalasenie:D

    RăspundețiȘtergere
  24. Ce creaturi a putut crea dumnezeu ca sa omoare asa norisori plini de viata?

    RăspundețiȘtergere
  25. adorabili, urecheatii! sa-i pupi si sa-i strângi la piept în fiecare secunda... altceva nu poti face!
    Sarbatori fericite si un Iepuras darnic! ;)
    Happy WW! :)

    RăspundețiȘtergere
  26. dar nu-i vorba numai de "cum sa omori asemenea PUFOSENII, asemenea fiinte DRAGUTE, asemenea iepurasi DULCI", ci e vorba "Cum sa omori o fiinta? Cum sa iei viata unei fiinte nevinovate, ce nu ti-a gresit cu nimic?" Indiferent daca e vorba despre un iepuras sau un sobolan.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. da' chiar, orice fiinta, nu doar iepurasii :-s ohhh ce (ne)oameni X(

      Ștergere
  27. Ce drăguți sunt :)!
    Așa de mici și gingași iepuașii !

    RăspundețiȘtergere
  28. Ce happy e noua tema! :p

    Say what?Sa omori iepuri?Pai eu nu sunt de acord nici cu gaini dapai asemenea fiinte dulci si inocente.Some people deserve bad things to happen to them...

    Oricum stiu ca este in regula sa omori un animal,un peste ca sa supravietuiesti dar de placere sau ca moft este PACAT!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, mai ales in saptamana mare e cel mai mare PACAT! dar poate ei n-au frica de Dumnezeu!

      Ștergere
  29. Hahahaaaa...ce frumosi sunt !! Al treilea parca-r fi elicopter ...:) )))))) Sa ai un Paste luminos , Monica !

    RăspundețiȘtergere
  30. waaaaaaaaaaaaa, ce drăguuuuuuuuţi suuunt!<3
    Mi-ai făcut ziua mai bună, iar!:)

    p.s: Fiinţele care omoară asemenea pufoşenii nu se pot numi, prin esenţă, oameni.

    RăspundețiȘtergere
  31. Atat de draguti :d ... zice asta o persoana careia ii plac animalele maari, deci chiar sunt draguti :))

    RăspundețiȘtergere
  32. o fi , dar tot nu e ce vreau eu :)))

    RăspundețiȘtergere
  33. Bunaaa!
    Te asteapta o leapsa la mine pe blog! Este vorba despre carti :)
    O gasesti aici:
    http://dreamsofasweetlemon.blogspot.com/2012/04/leapsa-7.html

    RăspundețiȘtergere
  34. Imi raspunzi te rog la intrebarea adresata in special tie;)) ?

    RăspundețiȘtergere
  35. http://fercalooana.blogspot.com/2012/04/cadou.html ;))am uitat de link:))

    RăspundețiȘtergere
  36. AAAAA! Mi-a crescut glicemia! Ce adorabilitati! :o3

    Criss

    RăspundețiȘtergere
  37. Frumos blog :) imi place mereu schimbarile. Iti doresc un PASTE FERICIT , si sarbatori cu zambete:)

    RăspundețiȘtergere
  38. Frate, ce cretini. Cum sa faci asa ceva ?:(Saracutii iepurasi.
    In alta ordine de idei, imaginile cu iepurasi sunt superbe! Ador iepurasii:x Uite la ei ce mici si scumpi si pufosi si dragalasi sunt :x

    RăspundețiȘtergere
  39. Cat de dragutzi sunt, Doamnee:o3! Foarte frumosi iepurasii!:X

    RăspundețiȘtergere

Părerea ta contează! (Fără comentarii cretine că te înjur!)