Pagini

Vlogging cu Tequila (Interviu)

La recomandarea unei domnisoare am decis sa-i iau un interviu unei vloggerite (Bianca Adam a.k.a. Tequila), si totodata m-am gandit sa fac o paralela intre bloggeri si vloggeri. Pentru cei care nu stiu ce reprezinta un vlog, definitia ar suna cam asa: "Vlogul reprezinta un blog video, ale carui insemnari constau din clipuri video comentate.", deci cam cum sunt la bloggeri postarile, cam asa sunt la vloggeri, clipurile. Tematica vlogurilor este diversa, pot fi vloguri personale, de stiri, educationale, cam la fel ca si in cazul blogurilor. V-am lamurit, nu? Ei bine, sper ca da iar de nu va invit sa va desfatati cu intrebarile puse Tequilei.


In primul rand multumesc ca ai acceptat sa participi la primul interviu realizat de mine si in al doilea rand tin sa te felicit pentru ceea ce faci.


  1. Spune-mi te rog, cum a inceput toata nebunia asta cu vlogul? (Daca poate fi numita nebunie.)
Totul a inceput cand eram mica (nu ca acum as fi foarte mare J) si cand urmaream vloggeri americani. Era ceva nou si ciudat, si nu prea intelegeam ce fac ei acolo. Cand am descoperit in ianuarie 2012 primii vloggeri romani am zis ca asta e sansa mea asa ca 2 saptamani mi-am planificat primul video.  Pe 2 febuarie
l-am postat. A fost o totala nebunie.

  1. De ce vlog si nu blog?
 Adevarul este ca nu am avut niciodata un blog si nici nu cred ca voi avea vreodata. Nu as fi in stare sa il intretin deoarece eu fac vloguri in alt stil, amuzament prin edit. J

  1. De ce “tequila”?
 Nu sunt inraita a bauturilor alcoolice si mai ales tequila. Totul a inceput cu o schimbare a id`ului de mess, apoi a numelui de facebook din propria initiativa. Lumea a inceput sa ma strige asa , si alte glume, iar dupa ce eram cunoscuta cu numele asta am zis ca ar da bine ca si canal de youtube. Multi sunt atrasi de nume de genul.

  1. Cum se impaca scoala cu vlogul?
 Momentan se impaca bine. Imi organizez timpul destul de inteligent incat sa am chiar si putin timp liber.

  1. Ti s-a intamplat sa fii vreodata hartuita online?
 Da. Mi s-a intamplat ca un hater sa imi gaseasca id-ul de mess si sa ma ameninte intr-un mod asa copilaresc. Desigur, am lucruri mai bune de facut decat sa le dau atentie unor oameni fara putere de socializare.

  1. Ce sfaturi le-ai da celor care ar vrea sa-si faca un vlog? (ce sa faca, ce sa nu faca…)
 Trebuie sa fie ei. Sa isi aborde propriul stil. Sa adauge putin amuzament sau adevar in ceea ce zic. Si totul vine de la sine...

  1. Ce “beneficii” ti-a adus vlogul?
 Pai, cred ca un hobby in plus, si lasand la o parte faima etc.. Pur si simplu cunosc oameni noi , idei noi, placeri noi . Da, imi place sentimentul asta.

  1. Ai avut dispute cu alti vloggeri?
 La inceput am avut cu Aldu', dar sincer nu as vrea sa public asta deoarece acum ma inteleg foarte bine cu ea... Era vorba de o invidie a ei. Si-a dat seama ca nu sunt cum credea. 

  1. “Ce vrei sa te faci cand vei fi mare?”
 Cred ca optez spre medicina. Poate cu o facultate de actorie/scenarist ceva.. In paralel.

  1. Spune-mi ceva despre tine ce nu ai mai spus nimanui pana acum.
 Nu prea am secrete :D daca as avea cu siguranta le-as spune.

  1. Cateva randuri pentru fanii tai?
Ii apreciez foarte mult, si datorita lor continui cu ideile mele pe care putini le inteleg si le multumesc!

Va las si un link spre canalul ei de pe Youtube: http://www.youtube.com/user/tequila1428?feature=watch , nu de alta dar mie imi face placere sa o urmaresc, e foarte funny si merita vazuta (Va spune C.L.M.ica, haha!).

Frumoase raspunsuri, interesanta chestia asta cu vlogul. Voi ce parere aveti, va tenteaza un vlog, ceva?

Va tuc! Week-end placut!

68 de comentarii:

  1. Tequila cea mai taree <3 !!!

    RăspundețiȘtergere
  2. >lasand la o parte faima
    >la o parte faima
    >faima
    Faima ? Foarte faimoasa esti fa

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Prin vlog nu te faci „faimos”, e un hobby..

      Ștergere
    2. Ana-Maria

      Forte urat din partea ta! Si da, sa stii ca este destul de faimoasa avand in vedere ca nu face videoclipuri de foarte mult timp. Have a nice day!

      Ștergere
    3. fa? esti tigan/ca? hateri prosti .

      Ștergere
  3. Parerea mea este ca Bianca (acum am aflat) :D e foarte amuzanta si are si "talent" ca sa zic asa. In fiecare joi ma uit si chiar nu regret alea 5 minute ca le pierd uitandu-ma la ea. Bravo esti tare :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Da..Pe mine Bianca Adam a.k.a Tequila m-a inspirat sa ma apuc de vlog si tin sa-i multumesc si pe aceasta cale.. C.L.M.ica vad ca iti plac vlogurile..Uita-te si la vlogul meu daca iti place: http://youtube.com/PetroVideosChannel (ps: Tequila e printre primi mei abonati :X:X:X)

    RăspundețiȘtergere
  5. Mă bucur că ai ales să îi iei interviu :*, chiar merita.

    RăspundețiȘtergere
  6. nu stiam de ea, mersi ca ai postat :). imi place genul de articol si tipa e simpatica

    RăspundețiȘtergere
  7. Imi place...auzisem de Tequila,dar acum e prima data cand am vizionat un clip al ei;)!:E chiar tare interesanta:P

    RăspundețiȘtergere
  8. Sooper interviul .
    Sincer nu stiam ce inseamna vblog . Am intalnit termenul si m-am gandit ca ,,vblog" ar insemna video blog , dar nu stiam prea multe detalii.
    Iti multumesc de informatii , sincer ...imi place ideea , dar nu cred ca am timpul necesar .

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da... ,,vblog" - eu asa am intalnit termenul pe internet. Tu ai spus "Vlogging" - stiu ! Dar eu am spus ceea ce am intalnit pe internet , acum ca e corect sau nu ...este partea a II-a dar inseamna acelasi lucru vad :)

      Ștergere
    2. vblog, e prescurtarea de la videoblog :) .

      Ștergere
  9. Nu stiam ca exista vloguri in romania, multumesc de informatie. Nu cred ca as putea sa fac asta, noi suntem bloggeri, transmitem idei prin cuvinte asezate pe pagini.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :D nici eu nu stiam pana de curand:D:) dar uite ca mai avem ceva interesant pe aici.:D:)

      Ștergere
  10. Hmm.. Interesant. Si e tanara... as in... foarte tanara. (Sau mi se pare?!) Interesant oricum ;;)

    RăspundețiȘtergere
  11. Imi place tare mult de fata asta. I-am vazut clipurile de pe youtube. Si mi imi place de un baiat, Alex . :D

    RăspundețiȘtergere
  12. interesaaaant :>
    weekend placut puiu :* >:D<

    RăspundețiȘtergere
  13. :)o urmaresc si eu de ceva timp..i-am descoperit canalul, m-am uitat la toate vlogurile ei si e super simpatica:)...
    Felicit toti vlogarii din Romania si ii sustin!:)

    RăspundețiȘtergere
  14. Frumoase intrebari si frumoase raspunsuri:x
    O seara frumoasa >:d<

    RăspundețiȘtergere
  15. ”Nu sunt inraita a bauturilor alcoolice si mai ales tequila....” bla bla... de ce nu zice ca s-a luat dupa parasuta aia de la mtv?

    RăspundețiȘtergere
  16. Pupici si un weekend placut!

    RăspundețiȘtergere
  17. Si eu o urmaresc pe Tequila :) + alti vloggeri.

    RăspundețiȘtergere
  18. Felicitari pentru interviu si eu o urmarest pe Tequilla :D

    RăspundețiȘtergere
  19. Vlog. Acum, ca am aflat, nu-mi fac. Va dati seama cum ar fi? Sa stau cu pozele in fata webcamului si sa emit eu stiu ce pareri savante! Mai bine ma pricep la scris. Oricum, felicitari pentru interviu.

    RăspundețiȘtergere
  20. wow interesante raspunsuri =))daca imi luai mie interviu sigur lesinau astia de ras:))

    RăspundețiȘtergere
  21. Eu stiam de ea si inainte. Oricum ft tari rasp :)

    RăspundețiȘtergere
  22. Tequila e tare draguta :D intr-un timp imi doream sa ma apuc si eu de vlog.. mhmmm

    RăspundețiȘtergere
  23. Nu-mi place de ea.Deci sa moara capra stand capra,la noi in Romania sunt numai vlogeri dinastia schizofrenici de 13-14 ani.Copii copaci.

    RăspundețiȘtergere
  24. Fain interviul :). Eu o urmaresc de la primele video-uri desi pe-atunci n-aveam cont de YT :)

    RăspundețiȘtergere
  25. tequila te provoc sa te dezbraci in p.. goala in fata camerei

    RăspundețiȘtergere
  26. Debracate ca mai multi insi miau zis sati zic la camera sa te vedem sezuala ok????? si e provocare asta

    RăspundețiȘtergere
  27. Salooth tequila esti superba ai un talent foarte mare sa faci asta dej ai devenit "faimoasa' imi place mult de tineeee!!!!!!! esti super tare io ti-as pune provocarea dar nuj unde sa scriu ia un ac fa o intepaturi mica in mana si pune sare si geatza vezi ce se intampla...

    RăspundețiȘtergere
  28. Hey ,hey Teqila as vrea sa te intreb care este culoarea ta preferata si la ce filme te uiti de obicei???

    RăspundețiȘtergere
  29. tequila esti ce mai tare munca ta nu este in zada r !! <3 si vreau sa stiu Teramia ce a zis cind a aflat ca tu faci vloguri??

    RăspundețiȘtergere
  30. Esti tare teguila imi plac videourile tale

    RăspundețiȘtergere
  31. Nu gasesc Episodul 9:)) Daca o exista ep ala:| Oricum imi place Teewuilaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!! (Sau bianca)

    RăspundețiȘtergere
  32. cred ca cea mai tare fata din romania este TEQILA
    SUPER FATA1!

    RăspundețiȘtergere

Părerea ta contează! (Fără comentarii cretine că te înjur!)