Pagini

Uleiul de ricin, need help!

Acum ceva timp am dat fuguta la farmacie si mi-am cumparat ulei de ricin (fetele stiu despre ce este vorba). Am citit pe prospect si pe net ca este foarte bun pentru multe chestii cum ar fi: acnee, stimularea cresterii parului, unghii mai rezistente, gene mai lungi, etc. etc. Buun, bun, no problem, am inteles asta, dar nu m-am lamurit in ceea ce priveste modul de utilizare, in sensul ca undeva scrie ca e bine sa-ti faci masca o data pe saptamana, altundeva spune ca e bine de doua ori pe saptamana, ba chiar de trei ori, deci sunt in dubii si tocmai de aceea apelez la cunostintele voastre pentru a ma lamuri daca se poate. 
Ati folosit ulei de ricin, daca da, cum? Ati avut rezultate? 

55 de comentarii:

  1. Eu am folosit uleiul de ricin pentru gene si impotriva caderii parului.Sa le luam pe rand:
    -Pt gene aplicam in fiecare seara cu o periuta curata de rimel uleiul de ricin.Mi-au crescut genele foarte repede(am avut o experienta negativa cu un rimel si de aceea aveam genele rare )Am observat rezultatele dupa o saptamana de la utilizare.
    -Pt par-Am avut si am in continuare probleme cu caderea parului asa ca in fiecare saptamana fac o masca din o lingura ulei ricin si un gabenus de ou.In ultimul timpo am adaugat si o lingura ulei de cocos.Le amestec bine si incep aplicarea de la radacina si terminand cu varfurile.Stau cu masca destul de mult in cap, de obicei fac asta cand nu ies deloc, stau cam 8 ore , dar poti sta si mai putin.Sa stii ca parul a inceput incet incet sa se regenereze si au inceput sa-mi creasca foarte mult.
    Sper ca ti-a fost de folos ce ti-am scris eu aici si scuze ca m-am lungit atat.Te pup !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc mult! Pentru par am inceput si eu sa-l folosesc de vreo 2 saptamani si deja am observat rezultate:D o sa incep sa folosesc si pentru gen, chiar sunt curioasa sa vad ce rezultate o sa am!:D Multumesc inca o data!

      O seara minunata sa ai!:D Pupici.

      Ștergere
  2. Eu nu am folosit dar am auzit ca e bun:-?
    Multe fete ziceau ca e bun:-?

    RăspundețiȘtergere
  3. Habar nu am dar daca cu siguranta voi citi si eu cometariile pentru ca am si eu nevoie de ceva ptr caderea parului..

    RăspundețiȘtergere
  4. Am incercat si eu sa-l folosesc pentru par, acum mult timp, in combinatie cu vitamina A, dar pentru regenerare si nu a avut niciun efect pentru ca trebuia sa imi dau de multe ori cu sampon sa se curete si mai rau il deterioram... Acu depinde de la par la par. Impotriva caderii eu folosesc masti de la L'oreal si fiole cu placenta de la Gerovital.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :-? da, e cam greu cu spalatul :-? masti de la L'oreal zici? :-? Hmm:D Mersi fain de raspuns:D

      Ștergere
  5. Din ce am auzit e o mica minune dar nu l-am incercat! :) Ma tenteaza insa uleiul de argan si jojoba. :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :D:) am auzit si eu ca uleiul de argan este bun :)

      Ștergere
    2. Am incercat si functioneaza,mai ales in combinatie cu un galbenus de ou

      Ștergere
  6. Eu folosesc doar o masca de par din Dubai,si este extraordinara!:>Mami a folosit ulei de ricin pentru regenerarea parului si a mers..:>

    RăspundețiȘtergere
  7. Nu am folosit ulei de ricin dar am vazut rezultatele obtinute de o fata.Avea niste geneeeeee,ziceai ca sunt false!Lungi,mai dese si mai sanatoase!O sa iau si eu acest ulei sa il incerc pentru ca de mult timp tanjesc la el.

    Te pup si asteptam impresii dupa perioada de testare.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. uhuuu:D deja am inceput sa-l folosesc pe par:D astazi mi-am dat si pe gene:D:) sper sa mearga:D:) ce as mai vrea niste gene luuuuungi si faine:D:) O sa revin cu siguranta cu impresii :D:) Pupici:D

      Ștergere
  8. nu am folosit...dar sa imi zici cum e dupa ce folosesti tu :)...

    RăspundețiȘtergere
  9. Bună scumpo!
    Și eu îl flosesc în tot ceea ce ai
    scris,folosește-l cu încredere că este bun
    rezultatele vor veni pe parcurs!
    Îți doresc un weekend cât mai plăcut scumpo!
    Te pup dulce..

    RăspundețiȘtergere
  10. Eu am folosit pentru par. Rezultate nu s-au vazut la ritmul de crestere, dar cu siguranta acum nu mai cade asa usor. Eu il masez intre degete si il aplic usor pe scalp. Nu folosesc dischete demachiante sau ce mai citisem pe undeva. Absorb mult produs aiurea. Si se spala mai usor. Senzatia de ulei este la inceput, ca stii ca ai dat cu el in par. Eu ma spalam si dupa uscare puneam o prietena sa atinga parul, sa vada daca simte ulei. :P

    RăspundețiȘtergere
  11. mie mi se pare pentru par mai bun uleiul de cocos...asta de ricin imbacseste...si la gene nu am vazut nicio schimbare in 2 luni !

    RăspundețiȘtergere
  12. Eu imi fac masca asta:
    un avocado foarte copt il zdrobesc bine cu furculita,un galbenus de ou, 4-5 linguri ulei de ricin,20 picaturi vit.A, putin miere(facultativ).Stau cu pasta asta pe par cam o ora pe par. Foarte buna! O recomand!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. oww:D multumesc, multumesc:D:) daca nu da rezultate uleiul simplu o sa incerc si masca ta:D

      Ștergere
  13. Vin si eu in ajutor cu un sfat din proprie experienta. Pentru intarirea parului se aplica la radacina ulei de ricin si se maseaza scalpul. Se acopera cu un prosop timp de 2 ore apoi se spala. Eu imi dau seara si las pana dimineata, dar nu oricine poate suporta senzatia. Este un remediu extraordinar pentru caderea parului si stralucire. Trucul este sa continui cu masca 3 luni sau mai mult. Succes :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Esti binevenita:D:) am stat si eu peste noapte:) nu-i chiar asa de rea senzatia:) multumesc mult:D:) o sa continui cu masca pe o perioada mai lunga:D

      Ștergere
  14. prostii....crema de ulei , masca de castraveti banena etc..hai sa fim seriosi ...nu cred in prostiile astea daca e sa am ceva la piele am si cu 10000000 de tratamente...

    RăspundețiȘtergere
  15. Eu am folosit si nu a dat rezultate.Acum cred ca depinde si de persoana :)

    RăspundețiȘtergere
  16. eu am citit pe net ca este bun uleiul de ricin si pentru cearcane....recunosc ca m-am dat doar vreo 4 zile si singurul efect pe care l-am observat intr-un timp atat de scurt a fost faptul ca nu ma mai trezeam cu ochii umflati.. categoric are rezultat dar trebuie folosit in mod regulat si timp mai indelungat ... :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. pentru cearcane nu stiam:D:) pai ma bucur ca are efect:D:) mersi fain:D

      Ștergere
  17. eu il foloseam pentru par.. ca imi cade ca naiba si e si foarte degradat, desi nu folosesc placa sau alte tampenii.
    imi dadeam cu el pe par inainte de spalare, il tineam cam o ora
    rezultate? imi cade la fel de mult...
    oricum, la mine cred ca e din cauza stresului.. bacul ma termina:))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. pff, la tine e clar de la stres! Lasa ca treceee! succes la Bac!:d

      Ștergere
  18. Am folosit si eu ulei de ricin. Eu nu am putut rezista mirosului. Pute rau :( si 2 zile am avut parul imbibat cu ulei :| abia l-am scos din par :-< si la acnee foloseste aspirina, dar am obs ca tu nu ai acnee :-?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. hmmm mie nu mi se pare ca nu pute chiar asa de rau:D pai nu prea am :D

      Ștergere
  19. Indiferent cat de periodic il folosesti, veti obtine numai beneficii in urma utilizarii.

    RăspundețiȘtergere
  20. Dupa cat timp de la prima folosire ati observat a crescut parul ?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Este ok daca il folosesc de 3 ori pe saptamana ?

      Ștergere
    2. P.S...cam cat ai observat ca ti-a crescut ?:D

      Ștergere
    3. da e ok, pai depinde de structura firului de par.

      din cate am observat mi-a crescut cu 2,3 cm mai multicel :D

      Ștergere
    4. Aha , oke , multumesc mult ![ Chiar am nevoie sa-mi creasca parul in cel mai scurt timp posibil , si nu stiu ce sa ma mai fac ; si am auzit de uleiul de ricin :)]

      Ștergere
  21. Buna !:) As avea si eu o intrebare...Ce mi-ati recomanda pentru o crestere mult mai rapida a parului , ulei de ricin sau revalid?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Buna, Revalid nu am incercat, dar cu uleiul de ricin, o sa-ti creasca, acum depinde si de tipul de par. :)

      Ștergere
  22. uleiul de ricin este f.bun pentru masca pentru par .gene.sprincene si il folosesc de luni bune pentru cearcane ........este minunat

    RăspundețiȘtergere
  23. uleiul de ricin f.bun pentru par in combinatie cu uleiul de masline vit A vit E,galbenus de ou si miere

    RăspundețiȘtergere
  24. La mine functioneaza intr-o combinatie: ulei de ricin la radacini, ulei de cocos pe lungimea firului de par, o data pe saptamana. Stau cam 4 ore cu masca asta pe par. Eu am parul des si sanatos de la mama natura, ce am observat insa este ca este mai matasos, mai placut la atingere, mai moale si se aseaza mai bine. Dupa ce ma spal si usuc, ung palmele cu foarte putin ulei de cocos si le trec peste varfurile parului- atentie insa, daca pui prea mult, incarca parul. Da un plus de stralucire, definire si miroase frumos. Mena

    RăspundețiȘtergere

Părerea ta contează! (Fără comentarii cretine că te înjur!)