Pagini

Barbatii si gratarul


Cand un barbat se declara pregatit sa preia prepararea gratarului, se declanseaza urmatoarea serie de evenimente:

1) femeia cumpara mancarea
2) femeia face salata, pregateste legumele si desertul
3) femeia pregateste carnea pentru gratar, o asaza pe o tava, impreuna cu toate celelalte ustensile necesare si o duce afara, unde barbatul sta deja asezat cu o bere in mana in fata gratarului


Si aici vine punctul cel mai important al intregii desfasurari:

4) BARBATUL ASEAZA CARNEA PE GRATAR!
5) apoi mai multe activitati de rutina: femeia aduce farfuriile si tacamurile afara
6) femeia informeaza barbatul ca mai e putin si carnea se arde
7) el ii multumeste pentru aceasta informatie importanta si mai comanda totodata inca o bere la ea, in timp ce el se ocupa de situatia de urgenta.



Si apoi inca un punct foarte important!
8) BARBATUL IA CARNEA DE PE GRATAR SI O DA FEMEII!
9) apoi urmeaza din nou rutina: femeia aranjeaza farfuriile, salata,painea, tacamurile, servetelele si sosurile si aduce totul afara pe masa.
10) Dupa ce au terminat de mancat, femeia elibereaza masa, o curata, spala vasele



Si din nou, foarte important!!! :
11) TOTI IL LAUDA PE BARBAT PENTRU CALITATILE LUI IN ARTA GATITULUI SI II MULTUMESC PENTRU MANCAREA SUPER BUNA!
12) Barbatul o intreaba pe femeie cum i-a placut faptul ca nu a fost nevoita sa gateasca si cand observa ca ea e cam botoasa, ajunge la concluzia, ca pe femei nu le poti multumi niciodata.



Deci? (Ehee, cand va spuneam eu ca barbatii astia sunt buni la toate nu m-ati crezut! Hahahaha )

Sursa

63 de comentarii:

  1. Eu n-am nevoie de ajutor de genul acesta... ma descurc sa fac gratarul de la "cap la coada"

    RăspundețiȘtergere
  2. Ha ha,mi-a placut asta! Tipic barbatilor:))

    RăspundețiȘtergere
  3. Nu mi se pare prea corect...bine ..e un articol satiric ,dar sa nu imi spuna nimeni ca barbatii sunt misogini.Acest articol ii subestimeaza pe multi dintre noi.Ha..ha..ha!!Bașca vrea sa va spun ca tot barbatii sunt cei mai buni bucatari din lume!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :)) nu am spus ca barbatii sunt misogini :D nu toti :)) unii sunt :D:) cat despre bucatari:D daaaa! Sunt cei mai buni bucatari!

      Ștergere
  4. Nu toti barbatii sunt asa dar :)) e bine de stiut.

    RăspundețiȘtergere
  5. Ce urâcioasã :)) Si cand merg doar baietii la gratar, ce mai ai de zis? :P

    P.S: da, stiu, vin cu ele in folii pregatite de femeie :(

    RăspundețiȘtergere
  6. :)))) da, trebuie sa recunosc! sunt buni la toate, nu am nici un dubiu :))). zi faina....

    RăspundețiȘtergere
  7. Foarte tare!!! :)))
    De fapt, ai dreptate. :)))

    RăspundețiȘtergere
  8. Asa si estee:)). Foarte tare.

    RăspundețiȘtergere
  9. adevarat dar in acelasi timp si amuzant ;))

    RăspundețiȘtergere
  10. De multe ori asa e:))
    dar mai sunt unii care nu au nevoie de ajutor si fac mai mult singuri:d

    RăspundețiȘtergere
  11. pana la urma daia e femeia ...!;)ca singure si-ar da foc..bn fie vb intre noi 2 unele sau ars de dinainte de foc...

    RăspundețiȘtergere
  12. bun baiat cel de...mai sus..asa trebuie ...un barbat face gratarul..cap- coada !

    RăspundețiȘtergere
  13. barbatul munceste cel mai mult.. clar

    RăspundețiȘtergere
  14. Felicitari Raki dar unii sunt atat de "priceputi" si "dornici" incat se intampla exact ca in postarea aceasta...

    Tata adora sa faca gratarul cap-coada,ba chiar sa il serveasca...Facea si sosuri...Ah...

    RăspundețiȘtergere
  15. Te invit sa participi la concursul meu pe blog .Chiar aici http://smile-without-you.blogspot.com/2012/04/concurs.html

    RăspundețiȘtergere
  16. Haaah :)) Greu de recunoscut, dar în mare parte aşa este :-"

    RăspundețiȘtergere
  17. Câtă dreptate ai !!! nu m-am gândit niciodată la asta !! Dar vezi tu , ce este cel mai important lucru când mănânci grătar ? Cine laudă aranjamentul , salata sau felul cum e feliată pâinea ? Doar gustul si aspectul grătarului contează !!! Eeeee ? şi nu e aşa de simplu să le îmbini armonios :)) Păi

    RăspundețiȘtergere
  18. imi place din ce punct de vedere ai privit situatia. mi-ai deschis ochii sincer :)))

    RăspundețiȘtergere
  19. faina ironia.. imi aduce aminte de reclama aia de la radio cu berea e buna la rece.. acolo se prezenta exact tipul de barbat burtos, la bustul gol, cu berea in mana, care e descris mai sus :P
    apropo, ai o leapsa de la mine, daca nu ai vazut pana acum :)

    RăspundețiȘtergere
  20. Nu suntem degeaba cei mai buni bucatari :))

    RăspundețiȘtergere
  21. Deci...in final tot femeia face totul...ce face el!!!!!

    RăspundețiȘtergere
  22. Plangacioasele :)
    -Nu va lasa nimeni sa nu beti bere (evident carata de voi)
    -Ce e mare lucru sa condimentezi o friptura? Poti sa pui si dovlecei la gratar:)
    -Nu prea am vazut fete sa faca focul de gratar (slava Domnului ca s-a inventat aragazul), ca deh mirosul de fum nu se asorteaza cu parfumul si adunatul lemnelor cu unghiile.
    -si pana la urma cine vrea o iesire la iarba verde ??? (de parca ar fi si iarba albastra sau violet)
    -de cuvantul androgin a auzit cineva ?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. =))))) plangacioase:P neaaa :))

      Ștergere
    2. Cand vezi ceva fete singure, la gratar, la iarba verde cu copiii dupa ele sa-mi dai si mie de stire :)
      Oricum cei mai buni sunt si cei mai criticati:)
      Si de vanatoare ce spui ?

      Ștergere
    3. :)) o sa-ti dau:D Vanatoare zici? :)) n-am fost la vanatoare:)) nu stiu cum e acolo:)) dar clar e "domeniul" barbatilor:D

      Ștergere
    4. "androgin" nu e opusul lui "misogin"...dar,in fine! iar iarba poate fi si galbena! :))) fete sa faca foc la gratar nu ai vazut,eh! in cercul tau de prieteni,daca ai numai mironosite,nici n-ai sa vezi,dar eu,una,si toate prietenele mele,am facut focul la gratare si am adunat lemne.si chiar era un titlu de mandrie sa ti se aprinda "din prima" :))))

      Ștergere
    5. Lavu,
      Stiu ca se numeste misandrie
      Si am vazut si iarba albastra sau galbena
      Ma bucur ca sunt si fete care stiu sa faca focul :)

      Ștergere
  23. Explicatie:
    Dupa ce vaneaza, se apuca sa faca focul...
    Daca scriu in continuare o sa spui ca sunt misogin, etc...
    Cica tacerea e mama intelepciunii :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :)) aaa:)) deci nu esti misogin :))

      Ștergere
    2. N-am scris "tatal intelpciunii",am scris "mama intelepciunii"
      Ce poate fi mai evident ? :))

      Ștergere
  24. Ups i-ai laudat pina ai dat de pamant cu ei , totusi mai sant si barbati care se pricep sa faca un gratar si fara ajutor :))

    RăspundețiȘtergere

Părerea ta contează! (Fără comentarii cretine că te înjur!)