Pagini

Filme la care plangi de sare camasa de pe tine.

Spre rusinea mea am ramas in urma cu o leapsa pe care am primit-o de la Teo, dar imi spal acum pacatele caci stiti cum se spune: "mai bine mai tarziu, decat niciodata". Asadar leapsa este despre filme, mai exact trebuie sa raspund la intrebarea: Care au fost filmele care te-au facut sa plangi? Pe bune. (trebuie sa fie cel putin 5).



Hmmm, sa vedem:

Un film despre o iubire imposibila, n-am plans prea mult (nu prea plang la filme de obicei) dar m-a impresionat atat de tare tipul din film ca l-as fi consolat eu dupa ce s-a despartit de aia (n-ati vazut nimic, da?).

Cred ca toata lumea stie filmul, e foarte frumos, cine nu l-a vazut sa o facaaa!
Hmmm, cred ca am ceva cu filmele in care joaca "bad boys" care se indragostesc de tipe cuminti (sau poate mi se pare).

Nu mai stiu daca am plans, dar stiu ca filmul asta m-a impresionat pt. ca in el este vorba despre povestea unui tip aratos care isi pierde la un moment dat frumusetea si odata cu ea si "prietenii". Se confrunta cu foarte multe probleme datorita faptului ca era vazut ca un "urat"... In fine, asta tin eu minte, cred ca mai bine va uitati la film caci merita dupa parerea mea.

“E o poveste de iubire după toate regulile”, spune David Nicholls, “vorbeşte despre prietenie, despre familie, nostalgie şi regret, despre felul în care speranţele şi visele noastre nu se îndeplinesc întocmai am dori noi. E o poveste cu nuanţe dulci-acrişoare.”

Siiiii...
Un film care desi nu are la baza o poveste de dragoste m-a marcat putin, e atat de greu sa te impui ca femeie intr-o lume a barbatilor dar nu imposibil.

Cam atat! Acum va intreb si pe voi: Care au fost filmele care v-au impresionat sau care v-au facut sa dati apa la soricei?

V-am ţucat!
O seara faina.


109 comentarii:

  1. o singura data am plans la un film vreo 5 10 minute, singurul=>> hakiko, a dog story !

    la astea romantice nu plang.

    si era sa imi dea o lacrima (ERA) la filmul Last song cu Miley Cirus, la final cand era faza cu tatal ei.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ah am auzit de filmul acela cu cainele:-s emotionant intr-adevar:D

      dar n-am vazut filmul cu Miley:D hehe
      :D

      Ștergere
    2. e cea mai frumoasa poveste hachiko

      Ștergere
    3. e cea mai frumoasa poveste filmul cu hachiko

      Ștergere
    4. e cea mai frumoasa poveste hachiko

      Ștergere
  2. Cu siguranță Titanic și Ultimul cântec. Pe al doilea l-am văzut la cinema și plângeam de rupeam :)) ieșisem de mult din sala și stateam și plângeam p.acolo :))
    Ți-l recomand dacă nu l-ai văzut! :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :)) auu daaa!:D nu l-am vazut:D :)) multumesc de recomandare:D

      Ștergere
  3. P.S. I love you - pentru prima data am plans aproape la fiecare secventa. Treceam si printr-o perioada mai putin fericita si poate asta m-a facut sa fiu atat de sensibila. Dintre cele pe care le-ai enumerat tu , "one day " si " a walk to remember" m-au marcat. O seara faina si tie:* !

    RăspundețiȘtergere
  4. Poi si Titanic? Cand ii da drumul in adancuri lui Leo ? :)) C`mon...Baga si titanic, e impresionanta tare faza aia :D

    RăspundețiȘtergere
  5. Merci de sugetii.Am ce vedea in vacanta;))>:D<

    RăspundețiȘtergere
  6. p.s: Primul film are si o varianta il limba italiana.;)

    RăspundețiȘtergere
  7. Immortal Beloved. As putea sa plang si numai daca ma gandesc la el :( Trist, foarte trist, dar recomand tuturor. A, si la the Notebook am plans de era sa lesin. Filmele puse de tine nu le-am vazut, dar Iron Lady intentionez sa vad la cinema

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :D The NOtebook nu m-a facut sa plang:D Immortal Beloved nu l-am vazut:D huh:D ce bine cu postarea asta:D

      Ștergere
  8. Singurul film la care mie efectiv mi-a venit nod in gat si eram gata gata sa incep sa plang, dar pana la urma nu am mai plans, a fost Romeo si Julieta in regia lui Franco Zefirelli, productie 1968, pe care l-am vazut cand aveam cam 14 ani, (cam aceeasi varsta cu cea a eroilor respectivi), si efectiv cred ca mi-am plans de mila ca mie n-o sa mi se intample niciodata o asemenea poveste de mare dragoste, pe care mi-o cam doream si eu pe atunci, (ma rog, desigur, in afara de decesele se pare inevitabile).

    http://www.youtube.com/watch?v=_wwdaP_Pn0k&feature=related

    Culmea e ca lacrimile respective pe care nu le-am varsat atunci nu s-au lasat si efectiv au tasnit o idee mai tarziu cand incepusem sa ma apropii de 15 ani si eram la mare cu mama si cu tata, si am vazut intr-un autobuz din Constanta o pereche de tineri fata si baiat poate cam cu max 2 ani mai mari decat mine, care pareau ff indragostiti unul de altul si se tineau asa de mana si toata lumea din jurul lor se uita cam induiosata la ei, (efectiv si acum ii tin minte asa ca alura si cum erau imbracati, in blugi amandoi, si aveau amandoi parul saten inchis parca de exact aceeasi nuanta doar ca fata il avea oarecum mai lung decat al baiatului). Si mai tarziu, la restaurantul hotelului, cand eram la masa de seara cu mama si tata, mama m-a intrebat daca nu vreau si eu sa gust putin vin asa din curiozitate, (pt ca ei comandasera un vin alb), si eu am zis nu si efectiv am inceput sa plang. Dar mi-a trecut. Plus ca mama si tata nu s-au speriat, nici nu cred ca au remarcat pt ca mi-au curs doar cateva lacrimi asa fara zgomot, plus ca erau deja probabil usor ametiti de la vin, si erau mai mult atenti la orchestra. Asa ca nu s-a intamplat nimic grav, adica nu s-au ingrijorat din cauza mea, si pe urma mi-a trecut si mie, si dupa aia nu am mai fost niciodata trist din cauza vreunui film.

    RăspundețiȘtergere
  9. the last song-cu toate ca eram mica cand l-am vazut prima data, atunci am plans cel mai mult.

    RăspundețiȘtergere
  10. Sant o fana inraita ale filmelor de dragoste si dap ai ales o serie de filme superbe ,te astept cu noutati.

    RăspundețiȘtergere
  11. 2, 3 si 4 mi-au placut si mie la nebunie:x
    The Iron Lady inca nu l-am vazut, dar nu e timpul trecut.
    Alte filme care s-au lasat cu plansete: The Vow, The Notebook, Remember Me. Astea mi-au venit in minte deocamdata:-?.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :D The VOw am zis ca ma uit la el:D huh! O sa ma uit in final!:D

      Ștergere
  12. 2 si 3 le-am pus si eu la leapsa:x
    Intr-adevar sunt frumoase si emotionante dupa parerea mea:d

    RăspundețiȘtergere
  13. Foarte frumoasa lista ta, bravo!
    Nu am vazut trei din ele, dar cu siguranta ai gusturi bune in materie de actori! Numai buni de consolat... ;))

    RăspundețiȘtergere
  14. Uimitor, nu am plâns niciodată la filme deși uneori cred că e un exercițiu empatic bun:)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. eh: )) acum nici eu n-am plans sa-mi sara camasa :)) dar o lacrima pe acolo s-a mai zarit :)) rareori:))

      Ștergere
  15. "O fata de milioane" ..ti-l recomand

    RăspundețiȘtergere
  16. eu am plans la "taxiul destinului" :)) :D (sa nu radeti de mine! :)) se mai intampla, fu emotionant filmul:D)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :-? nu cred ca stiu filmul :))

      Ștergere
    2. asta e: http://www.cinemagia.ro/filme/if-only-taxiul-destinului-11281/ cred ca l-ai vazut! :P

      Ștergere
    3. awwwww :) am auzit de film :X

      Ștergere
    4. a fost dat si pe la tv, e imposibil sa nu-l fi vazut:P

      Ștergere
  17. Daca plangem la filme, in alte situatii grele din viata ce ar trebui sa facem?

    RăspundețiȘtergere
  18. Nu am vazut nici unul din filmele acelea,dar cum ai zis si tu mai bine mai tarziu decat niciodata :)

    RăspundețiȘtergere
  19. Filme foarte frumoase...le-am vazut si eu .
    Cred ca pe-acestea le-as adauga si eu (dar nu am plans la ele , doar mi-au placut mult) si mai adaug la lista : ,,If Only" si ,,Step Up2" .

    RăspundețiȘtergere
  20. sa incerci si p.s. i love you si if only... :X

    RăspundețiȘtergere
  21. Eu la Hachi:A Dog's Tale plang si daca ma uit la trailer,iar la film nu mai spun...

    RăspundețiȘtergere
  22. Bine ca nu merg la cinema. Eu prefer sa fac poze proaste in parc sau pe strada.

    RăspundețiȘtergere
  23. Beastly si The Iorn Lady le-am vazut si eu .... super !

    RăspundețiȘtergere
  24. M-a amuzat titlul tau! Nu-mi plac filmele siropoase! :)
    Zi buna!

    RăspundețiȘtergere
  25. Uite ca pe primul nu l-am vazut, am sa il trec pe lista de " must see ". :) 10x.

    RăspundețiȘtergere
  26. Nu am văzut toate filmele, doar câteva şi...nu, n-am plâns. Dar oricum dă bine un top al filmelor

    RăspundețiȘtergere
  27. Mmm..Iti recomand Puss in boots.:)) Nu plangi, dar cred ca ti se potriveste.:*

    RăspundețiȘtergere
  28. Eu nu plâng, îmi curăț ochii :))
    2 și 3 sunt superbe
    SEară faină! :)

    RăspundețiȘtergere
  29. cred ca unul din putinele filme la care mi-a venit sa planga e o comedie care nu stiu cum se numeste... era cu un tip mare si doi copii...
    nu plang la filmele romantice si nici nu le prea suport, urasc tot ce are legatura cu drama romantica...
    cu alte cuvinte, cred ca ar fi foarte greu sa gasesc un film care sa ma faca sa plang. din lista ta mi-a placut beastly

    RăspundețiȘtergere
  30. Le-am vazut pe toate mai putin primul. Cel putin acum stiu la ce ma uit diseara :P

    RăspundețiȘtergere
  31. dintre astea, la one day am plans cel mai mult.
    primul film pe lista de cry mode e jurnalul unei nimfomane.
    :)

    RăspundețiȘtergere
  32. "Hachiko , a Dog's Story" e un remake dupa "Hachiko monogatari", care este si mai bun. Dar foarte greu de gasit.

    RăspundețiȘtergere
  33. Cel mai tare m-a facut sa plang "Never Let Me Go". OH DOAMNE!!! Zau ca plang de fiecare data cand... il vad!
    Si am plans la ET, cand era el bolnav. :)

    RăspundețiȘtergere
  34. N-ai plans la Titanic? Insensibilo! :))
    Eu am plans odata la un film cu Chuck Norris, cand era cat pe ce sa ia un pumn in palarie de la unu...

    RăspundețiȘtergere
  35. "Tres metros sobre el cielo" va avea şi continuare, în iunie anul acesta şi se numeşte "Tengo ganas de ti".
    Desigur sunt apărute şi variantele în franceză, cum spunea cineva mai sus :D

    RăspundețiȘtergere
  36. the vow e iar un film bun. cei doi sunt proaspat casatoriti, dar tipa face amnezie si nu-l acccepta ca sot. si tipul o face sa se indragosteasca iar de el. f fain. il recomand.e facut in 2012 :d

    RăspundețiȘtergere
  37. seven pounds, the pursuit of happyness? :P

    RăspundețiȘtergere
  38. un film cu adevarat frumos si la care cu siguranta o sa plangi este hachiko:a dog story!super

    RăspundețiȘtergere
  39. daca ar fi sa recomand un film de acest gen cu siguranta hachiko:a dog story ar fi pe primul loc in top!un film superb

    RăspundețiȘtergere
  40. Eu cred ca cel mai mult am plans la Hachiko: a dog's story . De cand a murit stapanul nu m-am putut opri si pentru prima data an plans cu "lacrimi de crocodil" :))))

    RăspundețiȘtergere
  41. intradevar nr 1 e un film super, il recomand. si sa va spun si eu cateva filme:
    1. keith
    2. dear john
    3. pretty woman
    4. Charlie St. Cloud
    5. Pearl Harbor
    Vizionare placuta :)

    RăspundețiȘtergere
  42. Filmul Bestial. Doamne cat este de superbbbb! 😨😱

    RăspundețiȘtergere

Părerea ta contează! (Fără comentarii cretine că te înjur!)