Pagini

Miercurea fara cuvinte - Rainy day...

Hellow! Cum e vremea pe la voi? Pe la mine a ploua toata ziua...
 Imi place ploaia, dar nici chiar asa...






Ma paste si o raceala, uhhhhm, nu va mai tuc ca apoi ma injurati ca v-am dat raceala! Ha ha! Joking!

Continuarea la Carmen
Happy WW!
Sursa foto

62 de comentarii:

  1. Imi place pozele :)
    Ultima merge la zicala aia "furtuna in paharul cu apa" :))

    RăspundețiȘtergere
  2. ultima geniala :Xprimu sau nu la comentarii :))?

    RăspundețiȘtergere
  3. raceala nu e buna! dar de tucat, nu ma poci abtine ;))
    happy WW! Fotografiile sunt absolut fantastice!

    RăspundețiȘtergere
  4. Și la noi este vreme ploioasă... Dar, lasă, nu fi tristă, va veni și soarele după ploaie!... Și ne vom bucura și mai mult!.... :)

    RăspundețiȘtergere
  5. Şi pe la noi a plouat. Să ai o noapte liniştită şi să scapi de răceală.

    RăspundețiȘtergere
  6. La mine cel puţin a fost soare :) . Slănic Prahova este tărâmul călcat de îngeri :) , de-aia nu a plouat. Geloasă ? :D:D

    RăspundețiȘtergere
  7. Și la mine a plouat toata ziua și încă plouă :(

    RăspundețiȘtergere
  8. Si pe la mine ploua .. in toata tara, defapt toata Europa. :)) asa a zis la vreme

    RăspundețiȘtergere
  9. Super,mi-a plăcut cel mai mult furtuna din pahar !!!
    Să vezi C.L.M. că până mâine trece și va fi senin și frumos și primăvară !!!
    ...să vezi tu că am dreptate !

    RăspundețiȘtergere
  10. Vreme urata si pe aici.. vant, nori.. :( De maine soare.. parca asa zicea Busu' :)
    Seara buna!

    RăspundețiȘtergere
  11. frumoase imagini cu picaturi! ploua peste tot ...cred:)
    noapte faina....

    RăspundețiȘtergere
  12. Si eu sunt racita ,desi toata saptamana am stat in casa :)). Sa te faci bine >:D<

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ei eu am cam iesit afara:) sa te faci si tu bine >:D< sa ne facem mai bine zis cat mai repede!>:D<

      Ștergere
  13. Da, multa ploaie a fost azi! Vad ca toata lumea a fost nemultumita ;)
    E buna ploaia...n-o iubesc ca fenomen...dar pentru pamant e foarte buna!
    Imi place mult simplitatea imaginilor :)

    RăspundețiȘtergere
  14. Ce mult imi place ultima poza!:x Numai eu nu ma dau in vant dupa ploaie?

    Dee.

    RăspundețiȘtergere
  15. ce faine sunt pozele :D imi dau inspiratie :D

    RăspundețiȘtergere
  16. La mine a plouat toata saptamana trecuta , deci sincer...nu mai vreau ploaie :(

    Si eu sunt racit , deci poti sa-mi dai un pupik ca nu ma supar :)

    Insanatosire grabnica si numai bine !

    Viorel

    RăspundețiȘtergere
  17. Frumoase poze...ai grija de tine cu raceala,ca nu este de gluma!

    RăspundețiȘtergere
  18. Toate pozele te lasa fara cuvinte, dar ultima e cea mai frumoasa.

    RăspundețiȘtergere
  19. Hristos a inviat!
    Mie imi place ploaia. Nu chiar atat de mult ca personajului din clipul urmator: http://www.youtube.com/watch?v=rmCpOKtN8ME

    RăspundețiȘtergere
  20. Imi plac pozele, imi special cele care contin peisaje ploioase.

    RăspundețiȘtergere
  21. Ce imagini dragute! <3
    Ai cateva lepse de la mine,care sper sa le faci!:*

    RăspundețiȘtergere
  22. Oooh da. pe mine m-a prins ploaia asta cand eram in parc, bine-merci. Lasa ca vina ea vara si ii face in oftica ploii... ;;)

    RăspundețiȘtergere
  23. Hello C L M!

    Very good Rainy Day, the Photos fantástics!

    much imagination!

    Good week!

    Brazil.

    RăspundețiȘtergere

Părerea ta contează! (Fără comentarii cretine că te înjur!)