Pagini

"Becalisme" - Partea a II-a

Pentru ca v-a placut partea I (sunt mai multe aici, dar am zis sa nu mai fac si partea a III-a) :
- Gigi Becali unge painea pe unt. ( si? daca asa ii place la om   )
- Gigi Becali poate fisiona atomul cu mainile goale. (ca si stie el ce e ala atom...)
- Gigi Becali poate filma HD cu Nokia 3310. (Zaaau? )
- Gigi Becali poate sa deseneze un triunghi cu 4 laturi. (triunghi zici? )
- Gigi Becali poate sa alerge 10 km in 15 secunde, ca stie o scurtatura. ( da da, 
  )
- Timpul nu trece pe linga Gigi Becali, Gigi alearga pe langa timp. ( se vede! )
- Gigi Becali poate sa dea foc la un cub de gheata si sa il stinga cu benzina. (pfoai, da' multe mai poate )
- De ce in calendarul lui Gigi Becali se trece direct de la 31 martie la 2 aprilie? Nimeni nu face misto de Gigi Becali. ( eee, aici m-am suparat 
 tuzki conejo )
- Gigi Becali nu are acces la internet, internetul are acces la el. (pai la banii lui...)
- Gigi Becali poate sa dea mat dintr-o singura mutare. (i-auzi, stie sah!
)
- Gigi Becali poate sa amane sfirsitul lumii. (sare cu banu' si mai primim o zi, doua...   )
- Toate companiile de asigurari se bat sa-i faca o asigurare de viata lui Gigi Becali pentru ca el este nemuritor.
- Sunt lucruri pe care doar Gigi Becali le poate cumpara, pentru toate celelalte exista MasterCard. (asta suna a reclama... )
- Lumea a fost facuta in urma unui proiect finantat de Gigi Becali. (aha, ahaaa)
- Gigi Becali poate sa apara la mai multe emisiuni TV in acelasi timp. In direct. (cine nu poate?
 )
- Gigi Becali a lovit odata un cal in barba. Descendentii acelui cal se numesc acum girafe.
- Gigi Becali a fost de 3 ori pe Luna, odata cu oile la pascut, odata cu Steaua in deplasare si odata cu Radoi cand era mic. (Aaaahahahahahahahahahahahahaaaa!!!
 )
- Gigi Becali a lasat o urma de pantof pe apa.
- Initial erau 8 minuni in lume. Dar Gigi Becali a declarat ca prefera sa ramina modest. (cu asta m-a dat pe spateeee!
gifs conejo )
- Gigi Becali poate sa tranteasca o usa inchisa. 
- Gigi Becali este capabil sa lase un mesaj inainte de bipul sonor.
- Gigi Becali si-a pierdut virginitatea inaintea tatalui sau. (inseamna ca tipu' nu e ta-su'...)
- Gigi Becali a cazut de 2 ori in viata lui din avion: la Hiroshima si Nagasaki. ( o fi...)
- Gigi Becali sta cu viteza luminii. (sta? )
- Gigi Becali a inecat odata un peste. (probabil era pestisorul de aur... ca sa nu mai poata indeplini si la altii dorinte, mwahaha!)
- Doar Gigi Becali stie sa scrie cu pana care se afla inca pe pasare. (p-asta n-am mai auzit-o!)
- Gigi Becali a cistigat o partida de sah cu un careu de asi. (cum spuneam, stie si sah)
- Gigi Becali are o casa de vacanta pe Soare. (pe Luna, nimic? nimic?
)

Siiii cam atat, imi cer scuze pt. "chiulul" de pe blog, dar raceala asta... in fine, mi-a mai trecut, dar am ramas cu niscaiva ameteli, sper sa-mi revin cat mai repede!

Va tuc si Week-end fain!

63 de comentarii:

  1. Gigi Becali unge painea pe unt.



    asta-mi aminteste de cand aveam 4 ani si am incercat sa-mi fac singura "dulceata pe paine"... am pus dulceata peste unt :)))

    RăspundețiȘtergere
  2. Cei patru apostoli erau trei, Luca si Matei
    Chiar dc sunt STELIST sustin "- Initial erau 8 minuni in lume. Dar Gigi Becali a declarat ca prefera sa ramina modest."
    Vreu si eu pisicutele, pls !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. @Radu: Cred ca sunt mai degraba iepurasi, nu pisicute :-? (daca te referi la ce am inteles eu :D)

      Ștergere
  3. cele mai amuzante chestii din articolul asta sunt iepurasii-emoticoni :)
    repet: majoritatea sunt copy-paste dupa bancurile cu chuck norris. :( nu-mi place asa.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. haha:) :-? lasa ca le-am terminat :)) da' poate chuck s-a luat dupa becali :-?

      Ștergere
  4. M-ai facut sa zambesc si chiar aveam nevoie de asta:x

    RăspundețiȘtergere
  5. O, te rog!! Gigi asta il intrece pe bietul superman =))!!

    RăspundețiȘtergere
  6. E amuzant articolul:))Iar iepurasii contribuie si ei la asta.Poate am sa gasesc si eu ceva de genul care sa mearga cu design-ul blogului meu.Oricum ai tai sunt super:))
    Pupici si insanatosire cat mai rapida!

    RăspundețiȘtergere
  7. cine plm e steaua ?toti taranii o iubesc:Xmuie steaua muie gigi :))F || C || R || B pe viata

    RăspundețiȘtergere
  8. Pfoai devine mai celebru ca Chuck Norris :))
    Weekend fain!

    RăspundețiȘtergere
  9. Bună scumpo!
    Îți doresc un weekend excelent!
    Te pupic și îmbrățișez!

    RăspundețiȘtergere
  10. Desi nu suport personajul, tot sunt funii astea! :))

    RăspundețiȘtergere
  11. Si am gasit si varianta romaneasca a lui Chuck Norris. :)) Becali nu s-a nascut intr`o casa facuta de el? :))

    RăspundețiȘtergere
  12. Deci Gigi Becali ar trebui vandut. Stii produsul Gigi Becali, mai tare ca CHUCK NORRIS! hi-ia! Mdea... Gigi Becali e patronul unei stele, nu exista? :))
    Oricum, acest Jiji e epic. Ce ar mai fi viata fara el? :))
    Repet: PRESEDINTE! << Ami a zis-o. Nu C.L.M.! ;)

    RăspundețiȘtergere
  13. Asta mi se pare putin cam ciudata:-? "Gigi Becali sta cu viteza luminii"...in rest m'am amuzat:)), ce e drept iar mai tare de "comentariile" tale, dar ideea este ca m'ai facut sa rad:d>:d<

    RăspundețiȘtergere
  14. Britanicii de la The Guardian nu au făcut degeaba rubrica specială dedicată lui Gigi Becali.

    RăspundețiȘtergere
  15. " Gigi Becali poate sa amane sfirsitul lumii." asta e epic :))

    RăspundețiȘtergere
  16. =)))Ce tare ...hihi:X Nu imi place Steaua nici Gigi=))

    RăspundețiȘtergere
  17. Eiii hai ca mi-am inceput bine ziua. :))
    Sa te pui repejor pe picioare! :*

    RăspundețiȘtergere
  18. Sper că Chuck Noriss nu a văzut postările cu becalisme, ar fi invidios :)))

    RăspundețiȘtergere
  19. M-au amuzant :D Sunt facute dupa mod cu Chuck, dar merg :D unele sunt f tari - mastercard, sfarsitul lumii sau aiguratorii.

    ps. Iepurasii animati sunt foarte dragalasi :)

    RăspundețiȘtergere
  20. :)) M-au distrat comentariile tale!

    RăspundețiȘtergere
  21. Vaii=)). Sunt geniaaaaaaaaaaaaaaaaaalee.:))). Nu toate sunt copy-paste Chuck Norris;;). Btw. Cred ca il schimb pe Chuck cu Becali=)).

    Becalios blogu tauu.:">.:x.

    RăspundețiȘtergere
  22. Cel mai tare becalism este:un vultur poate sa citeasca dintr-o carte si de la un km.distanta,dar gigi becali poate sa intoarca si pagina...
    Si cateva inventate de mine:Doar gigi becali poate sa inainteze cu masina chiar cand merge cu spatele//Doar gigi becali a putut sa produca in cuptorul cu microunde... cuburi de gheata//gigi becali nu merge la patinoar,daca vrea, isi face patinoar acasa ,in jacuzzi//gigi becali nu are cum sa faca accident,inertia nu este valabila in cazul lui

    RăspundețiȘtergere

Părerea ta contează! (Fără comentarii cretine că te înjur!)