Pagini

Astenie sau?

Nu stiu daca vi se intampla si voua, dar mie mi-a cam disparut pofta de scris, de povestit mai bine zis, daca stau bine sa ma gandesc nu prea am pofta de nimic, as sta toooooata ziua la soare si as dormiiiiiiiiiiii si nu stiu cum sa ies din starea asta...  Cred ca o sa-mi iau o scurta pauza caci m-am plictisit si de statul la calculator, as face ceva si nu stiu ce (cine vrea imi poate da doua palme, poate imi revin, hahaha).
I'm not in the mood!
Hmm, m-o fi cuprins astenia? (Hahahaha, ce glume am in program, aaa... care era gluma? Aaa, da, nu era nicio gluma! Mdeah! Ce seaca sunt!)

Va tuc... week-end fain sa aveti.

PS: Mi-a dat cineva o leapsa dar nu mai stiu cine si despre ce, rog acea persoana sa-mi reaminteasca daca este draguta. Sar'na anticipat!

54 de comentarii:

  1. Astenia asta :))
    Păi atunci să vină Soarele să te plictisești și de el și să revi la noi :D
    Aaa și io cred că merg să mă culc sau să văd un film fain :)
    Weekend fain să ai!

    RăspundețiȘtergere
  2. Astenie, astenie ca m-a cuprins si pe mine:)

    RăspundețiȘtergere
  3. se mai intampla. o sa treaca si asta:). zile frumoase pline de soare si somnic iti doresc :P

    RăspundețiȘtergere
  4. cel mai eficient lucru in cazul asta este pauza venita la momentul potrivit...:)
    un weekend minunat sa ai!

    RăspundețiȘtergere
  5. Multivitamine + Multiminerale = 1/zi timp de 3-4 saptamani.
    Si ai scapat de toropeala de primavara. :)

    RăspundețiȘtergere
  6. nu imi mai spune mi-a fost lene sa imi iau adidas..am planuit sa ma duc tocmai acum o luna si ceva..si tocmai azi am ajuns sa imi iau si aia dintr-o prostie ca am trecut prin fata la adidas ca altfel nu imi luam aveam eu timp pana in octombrie noiembri si:))la fel ca tine am chef doar sa stau nu stiu dc..

    RăspundețiȘtergere
  7. Cred ca este astenia. De ce spun asta ? ...Pentru ca si pe mine m-a cuprins . De 2 zile parca nu as face nimic , dar in acelasi timp as face ...dar nu stiu ce ;))

    Sa ai o zi minunata !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. chiar asa:)) de 2 zile si eu sunt buna de nimic :)) :D mersi:D la fel!

      Ștergere
  8. Şi unde te duci ? Nu ţi-e milă ? N-ai inimă ? :)):* Cine mă mai binedispune dacă tu iei o pauză ? :-w

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :))Eee :)) nu mai postez asa des :)) dar parca imi mai revenii :D:>

      Ștergere
  9. Asta nu e astenie adevarata posibil nociva, e chiar ceva probabil total sanatos !

    ,(un addict mai recent de bloguri in lb romana, mai tari ca crack cocaina, am impresia, la rapiditatea instalarii dependentei de ele)

    RăspundețiȘtergere
  10. Tu esti o fata energica,astenia nu are ce cauta la tine...imi place poza.

    RăspundețiȘtergere
  11. O stare din asta mă prinde şi pe mine uneori, de câteva zile. #-o Numai o stare, dar trece repede :-s
    Leapşă zici? Poate http://xfancy.ro/chestionarul-lui-proust :-"

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ;)) huh :> leapsa;)) parca mai era cineva:D dar ii buna si asta;))

      Ștergere
  12. da pai caut o tema care sa imi placa si simpla si buna .....si daca nu am mai psotat de mult timp am gasit pe undeva aceea postare si am zis sa o pun si eu in lipsa de ocupatie pana gasesc o tema care sa imi placa

    RăspundețiȘtergere
  13. Esti atat de amuzanta! :)) cgiar si atunci cand nu esti ;))

    Ai nevoie de ciocolata >:D<

    RăspundețiȘtergere
  14. Daca nu stii ce sa scrii, recomand sa iesi afara sa faci putin sport.
    Weekend placut si tie

    RăspundețiȘtergere
  15. Mie uneori mi-e lene si sa ma uit la film.

    RăspundețiȘtergere
  16. Ehh!! Si eu am patito, dar din fericire mi-am revenit. Slava domnului!!
    Cel mai bun medicament e compus dintr-un somn de 12 ore, o cafea, ciocolata cat incape si cineva gata sa te tarasca afara . Aerul curat rezolva orice. ^-^
    Deci mult succes >:D<

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. vad ca si eu mi-am mai revenit:D usor usor! Sa stii ca aerul curat si ciocolata rezolva orice!

      Ștergere
  17. Meh. Tot ce trebuie să faci e sa ieşi din casă. Să pleci un weekend în alt oraş, fără net. Aşa am facut şi eu weekendul trecut. Am fost până la braşov. Acum nu mai pot sta locului, tot vreau să ies la plimbare, la dat din cap prin cluburi sau orice numai să nu stau.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sa stii ca as pleca undeva in afara orasului :( momentan nu am cum, dar vine el si momentul ala!

      Ștergere
  18. Nici eu nu-s mai departe de tine. :) Noroc de drafturile mereu pline pentru blog ca altfel ar ramane neglijat.

    RăspundețiȘtergere
  19. E clar.. astenia-i de vina! Recomand miscarea, rasul si buna-dispozitie! :)
    Zi placuta!

    RăspundețiȘtergere
  20. Dorm 12 ore pe noapte... Si tot as mai dormi.

    RăspundețiȘtergere
  21. Stiu cum e. Ma chinui sa mai scot ceva interesat din creierasu' asta mic si nu mai reusesc.:((

    RăspundețiȘtergere
  22. eu am facut rost de un inlocuitor sa ma ajute cu posturi :X:X

    RăspundețiȘtergere
  23. Si eu sunt la fel:))
    Defapt mie mi-a pierit cheful de blog de tot:-??

    RăspundețiȘtergere
  24. Eu nu am fost niciodata atinsa de astenia asta,chiar pot spune ca nu prea inteleg fenomenul desi am tot citit despre acest subiect.Dar vad ca unii sunt grav afectati,lenevesc,ii dor una alta,casca intr-una,nu au chef de nimic...Ce sa zic,cred ca cel mai bine ar fi sa te relaxezi,sa profiti de cheful acesta de lancezeala si sa te odihnesti iar apoi da-ti singura un branci si iesi la o plimbare,facand miscare iti mai revii.

    Te pup!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. am lenevit ce-i drept si eu:) dar am iesit si afara:D parca mi-am mai revenit! :D thanks!:D

      Pupici!
      Lucky you!

      Ștergere

Părerea ta contează! (Fără comentarii cretine că te înjur!)