Pagini

Life in Pictures- Masti

Se pare ca tot mai multi oameni uita ca mastile se poarta doar la carnavaluri...




Si atunci, cand toti au masti, tu ce faci?
Pai depinde... ca sunt vreo 2 variante:
a. iti pui masca si devii ca ei;
sau
b. nu iti pui masca, dar te papa lupii.

Alegerea e a ta, nu?

PS: Macar mastile astea nu fac rau nimanui.
Mai multe la Costin.

37 de comentarii:

  1. Frumoase imaginile...ultima e cea mai frumoasa (parerea mea) :D

    RăspundețiȘtergere
  2. Vreau sa ma pape lupii!
    Sau eu pe ei :)

    RăspundețiȘtergere
  3. nici una nici alta sunt doar eu insumi !cine e prieten sta langa mine cine nu "pa" si gata

    RăspundețiȘtergere
  4. Bună scumpo!
    Superbe pozele tale!
    O seară minunată îți doresc!
    Cu mult,mult drag!

    P.S.ai dreptate,măștile se
    poartă doar la carnaval!

    RăspundețiȘtergere
  5. In zilele de astazi sunt oameni care isi poarta mastile zilnic. In privinta aceasta nu prea avem ce face , dar eu prefer sa ma lupt cu aceste persoane , chiar daca asta inseamna ca ma lupt cu morile de vant . A deveni ca ei este unul dintre ultimele lucruri din viata mea si pe care nu doresc sa o fac niciodata .
    Sa ai o seara minunata !

    RăspundețiȘtergere
  6. ador mastile specifice carnavalului vienez :) chiar am avut de facut pentru scoala un proiect cu ele :D
    raspunsul la intrebare e greu de dat.. oricum iesi in pierzanie..

    RăspundețiȘtergere
  7. ce ochi simpatici se vad de sub ultima masca! :)
    seara buna!

    RăspundețiȘtergere
  8. Măștile acestea sunt foarte romantice după părerea mea !!!
    Îmi plac !

    RăspundețiȘtergere
  9. mastile acestea sunt fantastice :). zi faina...

    RăspundețiȘtergere
  10. superbe masti! de-ar fi la fel de placute si cele nevazute :)

    RăspundețiȘtergere
  11. Frumoase masti!
    Si asa e,mastile se poarta doar la carnaval!Dar afirmatia nu e valabila pentru toata lumea!Uneori,nici pentru mine! :))

    RăspundețiȘtergere
  12. ideea e sa stii cum sa jonglezi cu ele.
    si apoi te descurci excelent :D
    o saptamana faina iti doresc >:D<

    RăspundețiȘtergere
  13. frumoase masti.
    eu una prefer sa nu-mi pun masca, sa ma arat asa cum sunt :)

    RăspundețiȘtergere
  14. Frumoase imaginile... cat despre idee, no comm :)

    RăspundețiȘtergere
  15. ce-mi plac mastile ... si eu am una :X:X ( bine e a lu sormea ) :))

    RăspundețiȘtergere
  16. Mai mult decat pozele imi plac comentariile tale...Foarte adevarat!

    RăspundețiȘtergere
  17. Am vazut 2-3 videoclipuri cu tine si prietenii tai. Cred, ca te descurci cu treaba asta.Mult succes si multe like-uri


    PS:Daca stii JAPONEZA te invit sa vb. \\ watashi wa shinigami gozen//

    RăspundețiȘtergere

Părerea ta contează! (Fără comentarii cretine că te înjur!)