Pagini

Miercurea fara cuvinte- Muuuustache!

Pentru ca sunt cute!








 Odododododododo!
 Double "odododo"!!!
Continuarea la Carmen.
Happy WW!
Sursa foto

64 de comentarii:

  1. Am văzut pe weheartit că şi Rihanna avea o mustăcioară de gen...cred că se poartă :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Salut!
    Ce haiosi sunt!
    O seara frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
  3. O dadadadada :x foarte dragute pozele :D

    RăspundețiȘtergere
  4. Musteața care a schimbat lumea
    Tare!
    Seară faină!

    RăspundețiȘtergere
  5. dragute pozele...
    Pisica avea deja mustati :))

    Sa ai o seara minunata !

    RăspundețiȘtergere
  6. Superbă idee !!!
    Minunat :)

    RăspundețiȘtergere
  7. Bună scumpo!
    Toate sunt haioase!
    Am râs cu poftă!
    O seară plăcută îți doresc scumpo!
    Te pup și îmbrățișez cu mult drag!

    RăspundețiȘtergere
  8. :)) mortale, toate! ce idei traznite! fotografia cu bebelusul care plânge este colosala! :)) happy WW!

    RăspundețiȘtergere
  9. deci super:) am zambit la fiecare poza:))

    RăspundețiȘtergere
  10. corect nu era asa dezghetata dar era mai bine :X..era mai frumos aveam viata cu totii atunci..acum ! .....moarte curata

    RăspundețiȘtergere
  11. Sunt faine de tot pozele! Happy WW! :)

    RăspundețiȘtergere
  12. MR-MRS ce diferenta... eleganta si senzualitate :D cam asa vad canile astea!

    RăspundețiȘtergere
  13. Bine ca mi-ai amintit sa imi dau mustata jos:))

    RăspundețiȘtergere
  14. hehehe imi aduce aminte de Caragiale si de Salvador Dali :D Frumos !!

    RăspundețiȘtergere
  15. Sunt haioase tare imaginile!... M-am amuzat... :)
    Seară frumoasă! :)

    RăspundețiȘtergere
  16. De ce e toata lumea innebunita cu mustatileee?!

    RăspundețiȘtergere
  17. Hahaha, ce simpatice sunt!!! Foarte funny!

    RăspundețiȘtergere
  18. Odadadadadada... ojajajaja! Very funny!

    RăspundețiȘtergere
  19. toate sunt imagini amuzante sau care trezesc multa smpatie...si se leaga atat de frumos intre ele.
    am zambit :)
    o zi frumoasa sa ai!

    RăspundețiȘtergere
  20. Genial:)))
    E foarte tare:)))
    Prima imi place cel mai mult:x

    RăspundețiȘtergere
  21. Deşi Miercurea fără cuvinte, este un joc interesant şi frumos...pot să întreb de ce...Miercurea şi nu o altă zi?
    Ştie cineva? Mă poate lămuri?

    RăspundețiȘtergere
  22. Haioase mustacioare! :)
    Seara buna!

    RăspundețiȘtergere
  23. Chiar ca sunt cute! <3 :))

    RăspundețiȘtergere

Părerea ta contează! (Fără comentarii cretine că te înjur!)