Pagini

Oamenii sunt scarbooooosi!


Am avut o discutie cu cineva cum ca oamenii sunt scarbosi, mdaa... si dupa ce am vazut azi un tip care si-a suflat mucii in mana pe strada (era sa-mi vars matele, yucks)... credeti-ma ca o pot spune sus si tare fara nicio jena "OAMENII SUNT SCARBOSI!". Ah... stiu ca vine Pastele, dar totusi cand vezi asa ceva, nu te poti abtine sa nu comentezi sau cel putin eu nu pot sa trec cu vederea, ahhh!


Lasand la o parte scarboseniile, vroiam sa va intreb ce bunatati ati pregatit?

Va tuc! Week-end magic sa aveti!

74 de comentarii:

  1. dovada clara ca ne tragem din animale :))

    am facut prajituraaaa :x hihi :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. cred ca animalele nu sunt chiar asa de scarboase:-s


      Ce prajitura?:X

      Ștergere
  2. Chiar acum am pus in cuptor o bunatate de cozonac :X

    RăspundețiȘtergere
  3. Ca intotdeauna esti o draguta...si originala. Ai foarte mare dreptate!

    RăspundețiȘtergere
  4. Nu prea merge asta, zici despre muci, apoi intrebi de bunatati.
    Iacs, nici nu ma mai pot gandii. :|

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :)) stiu :)) dar am vrut sa vad cati uita de muci :))daca aduc vorba de bunatati:D

      Ștergere
  5. Cred ca a vrut sa se razbune pe mana! :))
    Zi fara scarbosenii sa ai!

    RăspundețiȘtergere
  6. Unii oameni fac gesturi scârboase, dar să nu generalizăm:D
    Un Paşte fericit îţi doresc.

    RăspundețiȘtergere
  7. Amu nu pot vorbi de bunatati :) Tre sa-mi revin putin:) =))Prajiturici cu foi si tort Krantk .. Restul..mancare traditionala de Paste ..nu se poate fara :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ttttttttttttttttttttttort <3 sa faci poze:> sa ne arati si nou:X

      Ștergere
  8. Oare cine este norocosul sa dea ,,noroc" cu acea persoana ? =))
    Toti avem si partea aceasta , dar majoritatea si-o pun in evidenta :))

    prajituri...yamii...yamii .Pai am urmatoarele prajituri :
    - Prajitura Morena
    - Prajitura Delicia
    - O prajitura cu nuca si cu albus de ou deasupra (este preferata mea) si indiferent de ocazie...prajitura aceasta este de nelipsit .
    yamii...abia astept ziua de Duminica sa mananc...
    Poate spui ca de ce nu m-as infructa acum cu o prajitura...dar tin post :)
    Insa Dumnica ...ANUNT SPECIAL : Doamnelor si Domnilor...MAREA REVANSA :))

    Iti urez un Paste Fericit !

    RăspundețiȘtergere
  9. Intradevar uni oameni sunt scarboooosi! -_-"

    Paaai, maica-mea si-a propus sa ma puna la treaba deci lista mea suna cam asa pana acum :
    - Cozonac
    - Placinta Cu Mere
    - Vesnica ciorba...doar ca de iepure...- Ihh! Saraca creatura-
    Si-n rest mancare traditionala de pasti. Nu prea le am cu bucataria, insa a mea mama vrea cu desavarsire sa invat sa fac mancare !!
    =)) Presimt ca sfarsitul lumii va veni o leaca mai repede.

    Iti urez de pe acum un paste fericit >:D<! Sau cum se zice mai nou : Sa pasti fericita draga !!! :X

    RăspundețiȘtergere
  10. Eu mancam acumaa' ! :))
    -Prajituri multee.
    - Un Paste fericit si tiee :)

    RăspundețiȘtergere
  11. Scumpaaaaaaaa>:D<
    Bleee, urât gest.
    Bunătăţurile îngraşă, aveţi grijă:))
    Paşte fericit, iubita!>:D<

    RăspundețiȘtergere
  12. am facut salata boeuf, si sarmale, si chec. :D

    RăspundețiȘtergere
  13. no comment...stiu pe cineva care scuipa de cate ori trecea pe langa alti oameni...intr-o zi i-am spus ca merita un sut in fund si ca s-ar putea sa-l fure cand nu se va astepta. de-atunci nu l-am mai vazut facand asta. i-o fi fost si lui jena, deh, la cei 45 de ani. oribil. am vazut animale mult mai simtite....:)
    un paste fericit alaturi de familie si cei dragi!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. pff, mai sunt oameni din astia!:(

      Paste fericit si tie, si familiei tale!:D

      Ștergere
  14. ce bunatati :O eu stiu doar o singura bunatate non stop SALATA DE "BUF" =))

    RăspundețiȘtergere
  15. Era o metoda haiduceasca de a-ti sufla nasu.. ce stiti voi fetele :))

    Eu acum de pasti fac rabdari prajite :D

    RăspundețiȘtergere
  16. Am vazut si eu specimene de astea pe strada.. :-q, credeam ca doar in orasul meu exista =))

    RăspundețiȘtergere
  17. Padure fara uscaturi nu ai sa vezi.... Bunatati fac maine ;). Noapte faina....

    RăspundețiȘtergere
  18. Ce-ti mai innegurezi sufletul cu nimicuri stradale ...??? Intorci capul si nu mai vezi decat ce vrei , Monica ! Un Paste fericit sa ai !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. pff, asa e, dar mi-a ramas nu stiu cum numai cand ma gandesc... ahhh!

      Paste fericit si tie!

      Ștergere
  19. Eh, nu toti sunt scarbosi, dar ceea ce ai prezentat tu, este de-a dreptul scarbos.
    Sarbatori fericite

    RăspundețiȘtergere
  20. Un Paste binecuvantat va doresc si plin de prezenta Celui Inviat!

    RăspundețiȘtergere
  21. Fie ca Lumina Sfântă a Învieri să-ți
    aducă bucurie,sănătate și multă fericire!
    Sărbători Fericite și un Paște cât mai fericit!
    Cu mult drag te îmbrățișez scumpo!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc mult! Paste fericit si multe imbratisari scumpa doamna!:D

      Ștergere
  22. Mai bine zis... baietii sunt scarbosi :D
    Fetele nu prea fac scarbosenii de astea... :))
    Noi nu tragem vanturi de fata cu altii, nu scuipam din 3 in 3 secunde, nu injuram in gura mare pe strazile aglomerate ale oraselor, nu ne suflam mucii in palma, etc.... =)):))

    RăspundețiȘtergere
  23. Am vazut din pacate si mai rai .. putin bun simt ar fi binevenit, si poate un achet de servetele din cand in cand=)))))

    Revenind la Paste, am facut o prajitura cu crema de orez si arahide , plus glazura de ciocolata si un blat pufos alb, yummy

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :D asa e:)

      hmm:X interesanta praji:X pun pariu ca ii buna rau:X

      Ștergere
    2. Hey mersy de urare:) si da prajitura a avut un succes enorm la prima incercare<3<3 si a fost delicioasa<X sper ca ai avut un paste feriit alaturi de cei dragi:D

      Ștergere
    3. >:D< cu placere:D >:D<sa-ti fie de bine!:X

      Ștergere
  24. Fie ca micul iepuraş jucăuş cu a sa blăniţă albă pătată de ouăle de ciocolată să vă aducă mii de bucurii în pargul zilei de Paşti şi multe ouă colorate cu ajutorul dragostii adevărate! Un Paşte fericit vă urez şi multă sănătate.

    RăspundețiȘtergere
  25. Mereu petrec Pastele la tara .. cu bunicii , parintii si altii .. :X:X Deci nimic pregatit pentru paste ..:)

    In legatura cu tema principala : o fi venit pietrele la asfalt ... ( taranii la oras ) :)) ca dor e Pastele si trebuie facute cumparaturi =))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ce frumos:D te invidiez:-s

      Asa a zis si mami, ca s-au umplut orasele de tarani :-j

      Ștergere
  26. Iti urez un Paste Fericit alaturi de cei dragi .

    RăspundețiȘtergere
  27. Liniste sufleteasca, belsug si lumina sa va aduca Sarbatoarea Invierii Domnului. Paste Fericit!

    RăspundețiȘtergere
  28. Un Paste fericit!
    (http://vis-si-realitate-2.blogspot.de/2012/04/hristos-inviat.html)

    RăspundețiȘtergere
  29. Paste fericit,Mona!:X
    Unii oameni sunt scarbosi,nu toti!:))

    RăspundețiȘtergere
  30. Nu prea merge intrebarea din final cu postarea :))
    Am pregatit chec cu cioco/cacao si negresa ;;). Si le-am mancat deja,evident! :D

    RăspundețiȘtergere

Părerea ta contează! (Fără comentarii cretine că te înjur!)