Pagini

Top actori / actrite pe care iti doresti sa-i dai cu capul de pereti de fiecare data cand ii vezi - leapsa criminala!

Sau vorba lu' Teo, o alta varianta ar fi fost "Top actori / actrite care te fac sa te dai cu capul de pereti de fiecare data cand ii vezi"... (mai degraba i-as da pe ei, hi hiPhotobucket)
Am primit de la Teo inca o leapsa despre filme, dar de data asta este vorba despre actori/actrite care imi sunt antipatici[ce], e foarte funny leapsa si "me gusta le ideea"Photobucket.
Sa incepem:
1. Cate Blanchett
Vaaaai, n-am nimic cu ea, dar are o fata care pe mine ma streseaza (dar n-am nimic cu ea, da?), de cate ori o vad imi vine sa-i dau palmePhotobucket, nu stiu de ce... ma enerveaza inclusiv acum cand scriu asta si ii vad poza... grrrr!

2. Taylor Lautner
Eh, dupa tipu' asta is moarte toate fetele (aproape toate) ei bine... eu n-am ochi sa-l vad, am vazut doar un trailer cu el si nu mi-a placut, nu-mi place si punct! Pot sa-l dau cu capu' de pereti? Pooot?Photobucket

3. Pamela Anderson
Pe tanti Pamela o stiu de cand eram kinderita si nu-mi amintesc sa-mi fi placut de ea, nici acum nu-mi place si nici n-o sa-mi placa, p-asta n-as da-o cu capu' de pereti, dar i-as rupe peruca si i-as desumfla baloanelePhotobucket, mwahahaha!

4. Megan Fox
Cu "foaxa" am vazut niste filme (ma mir cum de am rezistat) si nu joaca rau si da recunosc ca arata bine (e buuuuna nebuna!) dar mi se pare increzuta, acu' nu stiu ce credeti voi, dar eu daca o vad la tv schimb postu'...Photobucket

Si inchei lista cu:

5. Robert Pattinson
Mna, stiu ca pe asta il iubiti unele dintre voi, dar nu dati cu pietre, mie pur si simplu nu-mi place, e urat... si nu ma tenteaza sa-l vad cum joaca... n-am ce sa comentez la adresa lui, doar ca nu-mi dau seama cu ce innebuneste fetili... daaar gusturile nu se discuta!Photobucket

Siiii cu asta am cam terminat, acusica tin sa va anunt ca mi-ar face mare placere sa citesc si listutele voastre cu actorii pe care vreti sa-i dati cu capu' de pereti, cine doreste poate prelua leapsa cine nu, poa' sa lase un comentariu'.

V-am tucat!

72 de comentarii:

  1. Ai uitat de Jennifer Coolidge. Imi vine sa dau cu pereţii de capu' ei...

    RăspundețiȘtergere
  2. Omuletii aia folositi de tine sunt geniali =)) Ultimul ma fascineaza :))

    RăspundețiȘtergere
  3. Pai cu Cate Blanchett NU AM NIMIC. Chiar imi place. Lautner si Pamela... may die, I dont give a shit. Megan Fox e increzuta ca NAAAIBA, stii au dat-o afara din Transformers :))). Si TEAM EDWARD FOR LIFE.
    Pe mine ma enerveaza Liam Hemsworth UGHHHHH!! Are un fatau. Pe scurt se potriveste cu Miley >:). Aluia i-as da foc in timp ce doarme.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :))))))))) ce ma bucur ca nu doar eu am impresia ca aia e increzuta =))))

      Ștergere
  4. geniala postarea..:))..nu neaparat din prisma actorilor alesi si pusi la zid:D ci pentru faptul ca ai ales acei omuleti care sunt mortali:))...am ras copios!!!

    RăspundețiȘtergere
  5. numa 5 mă?
    pune-i pe toţi din twilight şi faci un clasament mai mare.
    cred că un top filme absolut idioate ar trebui făcut.
    pe primul loc ar fi idioţenia de twilight, by far!

    RăspundețiȘtergere
  6. si la mine in top intra pamela anderson si robert pattinson.. mai nou cred ca taylor lautner, ca nu-mi mai place de el. cu megan fox n-am nimic, e tare frumoasa (disclaimer: nu stiu nimic despre ea ca persoana :P)
    pe mine ma enerveaza in general actorii si actritele urate :)) ahh ce superficial suna.. gen tipa aia din glee: lea michele..
    nici de angelina jolie nu-mi place, dar nu-mi vine s-o dau cu capul de nimic :)
    la fel si kristen stewart.. nu mi se pare o buna actrita.. intr-un singur film mi-a placut de aia si ala e: The Runaways..
    or mai fi si altii, dar nu-mi vine acum :)

    RăspundețiȘtergere
  7. Geniala leapsa! :)
    Pe lista mea sunt toooti actorii din Twilight, plus Miley Cyrus. Nu stiu de ce, pur si simplu nu-i prea suport.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :) same here:D dar cu Miley eu n-am nimic, deocamdata:))

      Ștergere
    2. hmm, Miley Cyrus... parca iti face chef sa o scuturi putin de par :))

      Ștergere
  8. Postarea e geniala, cred ca fiecare avem niste actori pe care i-am da cu capu de pereti pana nu ar mai ramane nimic :)) Omuletii au fost supebi , au completat postarea intr-un mare fel , super !

    RăspundețiȘtergere
  9. Imi place de tine :)) :x Pari o persoana atat de plina de viata :)

    RăspundețiȘtergere
  10. WOW...avem aceleasi gusturi in materie de filme si actori :) .
    Pai...mai are rost sa mai fac si eu acum lista ? Pentru ca sunt aceeasi decat ca eu o mai adaug pe Jennifer Lopez . Imi place de ea cantareata nu actrita .

    In rest...lista este aceeasi :)

    Sa ai o seara minunata in continuare !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. mda, J LO nu e cine stie ce ca actrita:D seara faina si tie:D

      Ștergere
  11. Măii, Cate e nice de tot și joacă genial. Te bat :)) Pentru restul te țuc și eu.

    RăspundețiȘtergere
  12. Ohohooo, cu Cate Blanchett m-ai dat pe spate!
    Si Robert Pattinson - hmm, sa stii ca te inteleg. Dar l-ai vazut in Apa pentru elefanti? De fapt mie mi-a placut mai mult de Christoph Waltz... :D
    Bravo! Faina lista si super funny omuletii aia... parca iti fac chef asa :))

    RăspundețiȘtergere
  13. Da i-ai pus pe astia 5 nu gluma, dar si pe sPamela? Poi ea nu e actita... e figuranta :)) Vai, vai... da-i cu ei de toti pereti... >:)

    RăspundețiȘtergere
  14. Nici mie nu imi place Robert Pattison, dar e mai mult de nivel de ca mi-e indiferent, adica nici nu ma gandesc la el, iar daca ii vad poza fara sa vreau pur si simplu dau click sa inchid pagina respectiva cat pot de repede.

    M-am gandit re daca e sa existe vreun actor care sa-mi fie cu adevarat nesuferit dincolo de acest simplu nivel de dezinteres...cred ca acesta este Kevin Costner. NU as putea sa explic de ce mi-a incasunat in halul asta pe el. Pur si simplu NU pot sa-l sufar ! De cate ori sunt mai suparat sau dezamagit re vereun film, sau ca am cheltuit eu timp sau bani aiurea sa vad un film care nu merita, sau de cate ori se intampla ceva neplacut prin jurul Hollywood-ului, de ex moare Whitney Huston, ZAU daca eu nu gasesc vreun mod de a da vina pe Kevin Costner !

    P.S. Matthew McConaughey e pe locul 2, gata de a-l inlocui pe dl Costner in postul de "tap ispasitor" odata ce dl Costner va iesi la pensie !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. hahahahaha, lasa ca nici mie nu mi place prea mult Costner :))

      Ștergere
  15. ce naspa a iesti Pattionson in poza asta :))

    RăspundețiȘtergere
  16. la mine ar fi Ashton Kuthcer... la inceput imi placea pana am vazut "Killers" si mi-am dat seama ca toate filmele in care joaca sunt practic "filme cu prosti"... si nici eu nu vreau sa-i vad pe Robert sau Taylor

    RăspundețiȘtergere
  17. E mega postarea!Ce ma amuza omuletii aia!:))

    RăspundețiȘtergere
  18. Daca m-as apuca sa fac si eu o lista de genul cred ca mi-as ocupa cam o ora-o ora jumate:))
    Iar pe cei din lista ta cred ca i-as fi trecut si eu.Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  19. :)) buna asta cu actorii, dar in ce ma priveste nu am nepreferati sau poate nu m-am gandit l asta;))

    RăspundețiȘtergere
  20. Ma, tu chiar ai gandutri sadice :)) :D

    RăspundețiȘtergere
  21. ai gusturi bune la actori varza! cu o singura exceptie, blanchet e super actrita dupa parerea mea :)

    RăspundețiȘtergere
  22. Nici eu nu-l sufar pe Robert Pattinson. Imi vine sa ii dau un picior la oua cand il vad.8-|

    RăspundețiȘtergere
  23. Subscriu la Megan Fox. Cate Blanchet insa mi se pare o actrita exceptionala.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :) Hmmm, o sa ma mai uit la cateva filme cu ea, ca vad ca multa lume o lauda:)

      Ștergere
  24. Toate ca toate, da ce-ai cu Pamela ? Generatii intregi de domnisoare inca se inspira :) si multi baieti viseaza :)

    RăspundețiȘtergere
  25. Cu exceptia lui Taylor Lautner(care mi se pare destul de dragut:-") sunt de acord cu tine:-"

    RăspundețiȘtergere
  26. Hristos a Inviat!

    Robert imi place dar nu sunt fana,doar mi se par ok.
    Tanti Cate e foarte misto ca actrita,in rest nu stiu prea multe despre ea.

    Ti pup!

    RăspundețiȘtergere
  27. Mă mir că nu ești în limbă după Robert Pattinson. Bravo.

    RăspundețiȘtergere
  28. Weeei ce poza de drogat ai ales cu Robert Pat ala :)) Il prinde perfect! Si tipa aia Fox eee buna de tot (am vazut-o si eu intr-un film sau doua) - in rest nu-mi pasa de ea. Varcoliciul ala de Taylor mi-e putin cam prea mult indiferent... Siii celelalte doua tipe imi sunt destul de necunoscute.
    Iiin concluzie draguta leapsa si topul!

    RăspundețiȘtergere
  29. Salut
    Ai un blog si vrei sa castigi ceva bani
    Inscriete la concurs http://tiny.cc/12f7cw

    RăspundețiȘtergere
  30. Nu pot să argumentez decât în legătură cu Robert Pattinson. :)) Pe ceilalţi i-aş împuşca şi eu personal. :D
    Multe "pizdoaice" d-astea mici în călduri au început să dispere la filmele cu vampiri. Întradevăr, şi mie îmi plac, dar eu le văd rostul, eu trăiesc într-o lume imaginară şi una reală. Ele vor să trăiască doar într-una imaginară . . "-.-
    Cât despre Robert Pattinson, a început să atragă oamenii după rolul în filmul Twilight (şi desigur, multe fane nu se interesează de celelalte filme ale actorilor care le plac, se interesează de viaţa personală şi atât) prima apariţie importantă fiind în Harry Potter . . A început să îmi placă după ce am aflat dintr-un interviu pe youtube că urăşte foarte mult rolul său din twilight şi seria în sine. Şi atunci am vrut să văd şi alte filme cu el şi am observat că, faţă de alţi actori batjocoriţi el măcar ştie să joace. :-? E adevărat, dă puţină dovadă de fiţe, şi asta nu îmi place. Dar ca actor e ok. :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :)) "pizdoaice" :)) ce simpatica esti :)) eu sincer nu m-am uitat la alte filme de-ale lui :) nici nu ma tenteaza:) ca sa vezi, idi uraste rolul :-? ciudat tip :)

      Ștergere
    2. Urăşte că a ajuns fugărit pe stradă de piticanii. =))
      Off, doamne, dacă eşti băiat şi ai nevoie neapărat de prietenă joacă într-un film cu vampiri, dar riscul de după ţi-l asumi. :))
      Şi mulţi batjocoresc "mitul vampirilor" . . şi twilight are nişte vampiri cu puteri de zâne. Mi-e şi frică să întreb, dar "ce a insprat-o pe Stephenie Meyer să scrie această carte?" şi parcă întrebarea mai bună este "era beată când a scris-o?". Îmi plăceau mai mult filmele vechi cu vampiri, unde nu erau nişte fiinţe din poveste, ci nişte creaturi ale nopţii . . -.-

      Ștergere
    3. Apropo, mă mir cum ai putut rezista atâtor poze cu actori pe care nu îi placi. Bănuiesc că a trebuit să le şi cauţi pozele şi să le şi ataşezi. :-s Ai făcut o treabă bună. :))

      Ștergere
    4. :)) sa stii ca a fost oarecum un chin :))
      si chiar ai dreptate, au "deformat" imaginea vampirilor:-j

      Lasa ca e cautat tipu' =)) ce sa mai=))

      Ștergere

Părerea ta contează! (Fără comentarii cretine că te înjur!)