Pagini

Life in Pictures - About relationships

Pt. azi la "Life in Pictures" m-am gandit sa vorbim despre relatii, hi hi, si am gasit pe 9gag-ul nostru iubit o poza destul de explicita (huh) in ceea ce priveste tipurile de relatii (eh, unele sunt trase de par, dar na, is funny).

Hmm, si am o intrebare, de ce unii/unele nu stiu sa profite de sansa pe care le-o acorda cineva? Si de ce... dupa ce o dau in bara se intorc mereu? Adica... stiti, dupa ce ii spui cuiva "nu te mai vreau, dar ramanem prieteni!" si apoi trece... timpul, treceeee... si te trezesti dupa vreo 2-3 luni "vaaaai ce dor imi era de tine" sau "vaaai, si acum tin la tine, ca stii ca nu te-am putut uita ca nu stiu ce (batman, batman)", chestii din astea tampite... 
Adica frate, inainte sa iei o decizie cu ce dracului gandesti? De fapt, gandesti? Serios acum, ai pus punct unei relatii, apoi punct sa fie, nu te mai intorci dupa 100 de ani ca parca as mai incerca o data (cand persoana respectiva nu a fost ceea ce ti-ai dorit de la inceput). Neaaa... nu merge pt. ca sunt persoane care nu prea acorda o a doua sansa... (gen eu? si ca sa nu mint, am acordat-o de 2 ori si nu s-a meritat efortul asa ca...)

In fine, voi ati acordat o a doua sansa? A meritat?

Continuarea la Costin.

O saptamana faina sa aveti.

41 de comentarii:

  1. Tare ultima :))
    Cu șansa a doua nu a fost cazul... da cam se întâmplă după cum bine vorbesc imaginile :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Eu am acordat-o si a meritat cu varf si indesat. Dar nu e valabil in toate cazurile, depinde de mai multe chestii.

    RăspundețiȘtergere
  3. Foarte tare imaginea...descrie foarte multe lucruri :))
    Eu acord a doua sansa doar persoanelor care cred ca merita , dar daca nu au profitat nici de a doua sansa , alta nu mai vad .

    Sa ai o saptamana minunata !

    RăspundețiȘtergere
  4. Am acordat o a doua sansa,dar am realizat ca am facut o greseala.Oamenii nu se schimba,si raman asa cum sunt indiferent de cate sanse le dai...Deci ,nu mai cred in asta ;)

    RăspundețiȘtergere
  5. Cateidata se merita sa dai a doua sansa.

    Si deobicei, cand pui punct si ai pe cineva care sa vrea sa fie cu tine o sa fie rapid impreuna, dar cand vede ca nu e la fel ca cel care l-a/a fost parasit/a va incerca sa revina la aceea persoana.

    Pentru mine, acele persoane sunt.. degeaba...

    RăspundețiȘtergere
  6. Ha,ha,ha, este tare haioasă postarea,dar și puțin... adevărată

    RăspundețiȘtergere
  7. Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.

    RăspundețiȘtergere
  8. De fapt acestea sunt miracolele vieţii. Fără ele viaţa nu ar fi aşa cum este.

    RăspundețiȘtergere
  9. haha...imi place mult imaginea! noapte faina...

    RăspundețiȘtergere
  10. foarte faine! Nu prea fuzionez insa cu "ugly man + ugly woman = beautiful son"...

    RăspundețiȘtergere
  11. Si din pacate noi suntem atat de prostute incat ii acceptam inapoi... (my ex case)

    RăspundețiȘtergere
  12. Eu ma tem si ma feresc de astfel de persoane. :))
    Dar cred ca prostia este o arta :))

    RăspundețiȘtergere
  13. ultime e dementiala :))

    RăspundețiȘtergere
  14. Ai primit un premiu la mine pe blog :*!

    RăspundețiȘtergere
  15. Uuuu... viaţa e complicată. Dar fiecare merită o a doua şansă. După aceea, s-a lins pe bot! :)

    RăspundețiȘtergere
  16. Sincer am acordat mult peste a doua şansă. Acum nu ştiu dacă a meritat sau nu :-s

    RăspundețiȘtergere
  17. hehe :)) nu mai merita.. zic eu :D

    RăspundețiȘtergere
  18. Dap , eu una nu am astfel de obiceiuri , sant ma dusmanoasa sa zic asa , daca am incheiat o relatie , deja uit si cum il chema pe fostul :))

    RăspundețiȘtergere
  19. Am acordat o data o a doua sansa dar a doua zi..m-a ranit DIN nou !

    RăspundețiȘtergere

Părerea ta contează! (Fără comentarii cretine că te înjur!)