Pagini

Bloggerii si week-endu'


A venit week-endul si odata cu el si leapsa primita de la Lutzu


1. Ce faceţi în weekend?
Faceti? Sa stii ca nu suntem mai multi si nu sunt nici baba. "Ce faci?" parca suna mai bine. Acum revenind la intrebare: Eee, ce sa fac si eu, bine,http://www.emocutez.comtu ce faci?
2. De câte ori pe săptămână vă gândiţi să vină mai repede weekend-ul?
Paaai nu de prea multe ori, eu mai mereu ma simt ca in week-end, deci... 
3. Aţi vrea să mergeţi la şcoală în timpul weekend-ului?
Auuu, lasa-ma ca am avut in anul 1 cursuri sambata si ce mai trageam chiulul (hi hi). Domne, sambata e sambata! E clar! Nu faci scoala sambata! 
4. În weekend staţi cu prietenii sau staţi singuri?
Depinde...
5. Aţi vrea să nu mai existe weekend-ul?
Eeeeeee, m-os simti eu ca in week-end in timpul saptamanii, dar nici chiar asa! Ar fi trist daca nu ar mai exista week-enduri.http://www.emocutez.com

Si acum sa nu spuneti ca sunt eu zgarcita, va dau si voua o intrebare: " Voi ce faceti in week-end(ul asta)?" (Hi hi, nu-i asa ca sunt o scumpa? ... sunt, nu? Trebuie sa fiuuuuuuuu! Deci sunt, nu? )

PS: Ce parere aveti de aspectul cel nou al blogspotului? Pe mine ma cam enerveaza... (inca sunt la cel vechi, cat se mai poate).

Vă ţuc si un "vichend" fain sa aveti!

38 de comentarii:

  1. Da ...esti o scumpa ! Eu weekend-ul asta ma odihnesc.Doar e weekend...este LEGE !
    Referitor la intrebarea a doua - la mine este invers : Eu mai mereu ma simt ca in timpul saptamanii :((

    Sa ai un weekend minunat !

    RăspundețiȘtergere
  2. 1. Ce fac si in timpul saptamanii.
    2. Niciodata.
    3. Nu, Nu Nu Clar nu. Nuuuuu
    4. La fel ca raspunsul tau.
    5. Mi-e tot una. Viata mea e un Weekend :)) As vrea sa nu mai existe saptamana :)) doar weekend

    Aspectul nou ma enerva si pe mine, parea mai complicat si o vreme am ramas pe clasic. Dar acum sunt pe cel nou cu greu m-am obisnuit insa acum imi place, pare mai ''ordonat''.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :)) sa stii ca n-ar fi rau sa fie doar weekend :)) :D e mai ordonat dar parca si mai complicat:)

      Ștergere
  3. mie imi place ce scri tu, nu ma intereseaza aspectul.. dar sincera sa fiu mai frumos era ala de dinainte :d

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :D nu asta love:D al blogspotului:D ala cu tabloul de bord:D Dar mersi pt. parere:D E bine de stiut:D

      Ștergere
  4. Hai ca suna bine weekendul asta. :> Sigur se pune de-o ieseala !! :D

    Vichend placut sa ai si tu :)

    RăspundețiȘtergere
  5. Poate mi se pare mie dar nu o vad o schimbare mare la aspect:-?
    Poate doar imaginea alba de la fundal:-??

    RăspundețiȘtergere
  6. eu il folosesc pe asta nou se misca mai repede :>e mai bun si la site-ul meu cu domeniu tot pe asta il folosesc..

    RăspundețiȘtergere
  7. In wekend lenevesc, nu gasesc multe de facut. Faza aiurea e ca in timpul saptamanii mereu e ceva distractiv/ interesant de facut si nu invat niciodata :)) Iar in wekend logic trebuie sa ma odihnesc...:))

    2. in fiecare zi astept sa vina...?
    :))

    3. Doamne fereste...deja am atatea cursuri, chiar NU mi-ar placea !

    4. depinde daca ma aflu acasa sau la facultate...

    5. in nici un vaz. Sinucidere curata.

    RăspundețiȘtergere
  8. Eu ma relaxez, in sfarsit fara teme, si urmeaza si o saptamana cu proiecte misto la scoala!:)
    week-end placut in continuare:*

    RăspundețiȘtergere
  9. Ete acum s-a terminat cu invatatul .. saptamana altfel.. cel putin pentru minee :D

    RăspundețiȘtergere
  10. In weekend .. defapt chiar in clipa asta ma gandesc ca am o gramada de facut: citit, mancat, pictat, citit iar, dormit, scris... si nu fac nimic din toate astea :))....

    RăspundețiȘtergere
  11. la fel si tieee :*
    ar fi chiar trist fara weekenduri.. prea trist! :))

    RăspundețiȘtergere
  12. eu m-am adaptat la aspectul nou mai greu, dar acum nu mai am nici o problema cu el :))
    si in weekend dorm:D e specialitatea mea.
    seara buna!

    RăspundețiȘtergere
  13. si eu am ramas la vechea interfata... ma zapaceste complet cea noua..

    RăspundețiȘtergere
  14. Weekendul e cea mai frumoasa parte din saptamana:x dupa 5 zile de scoala/facultate/servici sunt 2 zile in care poti sa lenevesti de dim pana seara:x sau de la pranz pana seara :))ca pana la pranz dormi:-"....iar noul aspect pe mine nu ma incanta prea tare...:|

    RăspundețiȘtergere
  15. În weekend lenevesc groaznic , nu există apeluri importante sau decizii de luat. Sunt eu cu mine , mă caut , mă regăsesc , mă conturez singură şi-mi reîncarc încrederea în mine. Nu ştiu de ce nu o fac şi în timpul săptămânii , poate pentru că sunt mult prea ocupată cu ceilalţi. Te pup Monica:*:* şi mi-e dor de tine! :)

    RăspundețiȘtergere
  16. In acest weekend ma relaxez...ma plimb,citesc,ascult muzica...si acum trec sa te salut pe tine si sa-ti urez o seara minunata.

    RăspundețiȘtergere
  17. Constat cu stupoare ca a cam luat sfarsit si weekendul asta! :( Trece mult prea repede!

    RăspundețiȘtergere

Părerea ta contează! (Fără comentarii cretine că te înjur!)