Pagini

Cica "dive"...

De cateva zile am vrut sa va pun o intrebare: Ce inseamna sa fii DIVA? 

Am cautat de curiozitate si in DEX si spune asa:

DÍVĂ, dive, s. f. (Adesea glumeț sau ir.) Artistă foarte admirată de public. – Din it.fr. diva. 

DIVĂ ~e f. Cântăreață sau actriță celebră, foarte admirată. /<fr., it. diva 

DIV, -Ă adj. (Rar) Divin. // s.m. Duh rău în mitologia musulmană. [< lat. divus, cf. fr. dive]. 

DÍVĂ s.f. (Liv.) Cântăreață cu renume; artistă de cinematograf renumită; (peior.) femeie care dorește să fie admirată; femeie care frapează. [< it., fr. diva]. 


Buuun, deci "divă este numită o cântăreață sau actriță de succes, admirată de public.", atunci de ce puii mei toate vagaboandele care apar pe la tv in p***a goala si care se f*t cu toti nespalatii pt. bani sunt numite "dive"?
Intrebam si eu, nu aruncati cu pietre.http://www.emocutez.com

73 de comentarii:

  1. Si eu am scris despre dive, astazi! :))))

    RăspundețiȘtergere
  2. Adesea glumet sau ir. ( pp ca e ironic )
    :))
    Buna asta oricum :))

    RăspundețiȘtergere
  3. ador piesa lui beyonce - diva.

    atat am avut de spus :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Cei care le numesc asa nu sunt cu nimic mai buni decat ele. :)

    RăspundețiȘtergere
  5. Pai alea sunt duhuri rele din mitologia musulmana, mai :)

    RăspundețiȘtergere
  6. deci draga mea, ele sunt pseudo dive :))

    RăspundețiȘtergere
  7. eu nu le numesc pe parasutele astea nici macar vedete..mereu mi-am pus intrebarea " de unde tot apar noi si noi blondo-plasticizate de-astea la tv si de unde le tot scot?".. nu am gasit raspunsul.

    RăspundețiȘtergere
  8. =)) Prea tare draguta mea! Ai absoluta dreptate!

    RăspundețiȘtergere
  9. Păi , ţi-ai dat singură răspunsul : „Artistă foarte admirată de public ” deci artistă în a fi „dâng” , căci cum bine observi , nu se precizează în ce domeniu îs artiste cum nu se precizează ce public , definiţa-i ambiguă şi le cuprinde , cred ;)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. aaaa :)) deci asta era :)) uite ca nu m-am prins:D mersi:D

      Ștergere
  10. Eu am terminat de scris ceva despte materialism (nu am pus inca pe blog) nu cred ca se pune :))... Mda.. diva...:d in zilele astea, "diva" e un termen mai putin vulgar pentru "pitipoanca" parerea mea :-??

    RăspundețiȘtergere
  11. In Romania orice ,,pitipoanca" este numita diva. Acesta este contextul in Romania !
    In afara Romaniei , nici macar unele din cele mai renumite artiste de muzica nu sunt numite dive. Dar la noi la prima aparitie pe scena sunt deja numite dive.

    Oricum...nu-i stresul nostru acest lucru :))

    RăspundețiȘtergere
  12. Ce m-a amuzat prima definitie:)). Cica "adesea glumet sau ironic". Ele cred ca se autonumesc dive:-j. Oricum nu vezi ca toata lumea isi bate joc de ele?

    Dee.

    RăspundețiȘtergere
  13. doar asa li se spune.. da' de fapt nu sunt :))

    RăspundețiȘtergere
  14. :)))) hai ma! :))) saracele, daca atat stiu sa faca? sa fim mai buni ...zic :))))

    RăspundețiȘtergere
  15. Sunt numite dive in mod ironic. Pentru ca asta e ceea ce se cred ele, pe cand de fapt sunt otal opusul ...

    RăspundețiȘtergere
  16. greu raspuns :D
    pentru mine divele nu inseamna mare lucru :D

    RăspundețiȘtergere
  17. s'avem rezon...divele's flori rare si de cele mai multe ori ele nici nu stiu ca sunt dive :)

    RăspundețiȘtergere
  18. Le-ar spune oricum aia doar ca sa le-o traga.. diva , nediva.. sa se simta bine omu' nu ?:))

    RăspundețiȘtergere
  19. Pentru ca atata pot. SI sincer... nu are rost sa te preocupe...
    Esti mult mai mult de atat! :)

    RăspundețiȘtergere
  20. "toate vagaboandele care apar pe la tv in p***a goala si care se f*t cu toti nespalatii pt. bani sunt numite "dive""

    pt. individe diva = cunosc bine meseria.

    :D

    RăspundețiȘtergere
  21. Pentru ca cei care folosesc astfel de epitete nu folosesc ceva esential: dictionarele.

    Am o leapsa pentru tine: http://desprefilme.blogspot.com/2012/03/filme-la-care-plangi-de-sare-camasa-de.html
    Ce zici, te bagi?? :*

    RăspundețiȘtergere
  22. Eh:-j
    Am zis mereu:Este multa prostie in capul unora:-j
    Nu ma mai mira nimic in ziua de azi:))

    RăspundețiȘtergere
  23. tare naiva esti...nu te prind ele ? :)))))))))))))))))

    RăspundețiȘtergere
  24. sunt idioti cei care le considera dive.
    ele sunt...doar tampite :D

    RăspundețiȘtergere
  25. Răspunsuri
    1. =)) mda :)) vad ca toata lumea zice asta =)) deci asa e =))

      Ștergere
  26. Dive sunt acum toate "printesele" care nu au nici cea mai mica legatura cu adevaratul sens al cuvuntului, dar ce sa le faci...le lasi in pace si razi:d

    RăspundețiȘtergere
  27. Pentru că aşa vor ele să se numească..

    RăspundețiȘtergere
  28. Omfg =)) Numai dive nu se numesc alea :-j. Diva e aia cu multe fite si plina de ea 8-)

    RăspundețiȘtergere
  29. Aici s-a ajuns cu apreciera publicului faţă de ăstia din media :-@
    De mult nu le mai dau importanţă.

    RăspundețiȘtergere
  30. Se potriveste partea asta: "femeie care dorește să fie admirată" :)
    Seara buna!

    RăspundețiȘtergere
  31. Şi ăia care le prezintă nu sunt cu mult peste nivelul "divelor"... :)))
    Ce-ar putea să te mai mire?! :D

    RăspundețiȘtergere
  32. Pentru că asta le gâdilă orgoliul, şi cuvântul s-a denaturat!

    RăspundețiȘtergere
  33. Suuunt duhuri rele :> care doresc sa le fie admirate p******. :>

    RăspundețiȘtergere

Părerea ta contează! (Fără comentarii cretine că te înjur!)