Pagini

Sistemul de (de)punctare la femei.

Iata ce am descoperit prin intermediul Facebook-ului nostru iubit:
Sistemul de (de)punctare la femei.
In lumea dragostei, o singura regula e valabila. Sa faci femeia fericita. Faci ceva pe placul ei, castigi puncte. Faci ceva ce nu ii place, pierzi puncte.

Nu primesti nici un punct pentru ceva la care se asteapta.
Cu parere de rau, astea sunt regulile.

Iata un scurt ghid al sistemului de punctare:

INDATORIRI OBISNUITE
* Faci patul (+1)
* Faci patul, dar uiti pernuta decorativa (-1)
* Asezi patura peste cearseaful mototolit (-2)
* Iesi sa cumperi ceva pentru ea (+5)
* ..Pe ploaie (+8)
* ..Dar te intorci cu bere (-5)
* Te scoli din cauza unui zgomot suspect noaptea (+1)
* Te scoli din cauza unui zgomot suspect noaptea, dar nu era nimic (0)
* Te scoli din cauza unui zgomot suspect noaptea, si era ceva (+5)
* ..Ii tragi una cu facaletul (+10)
* ..Era catelul ei (-20)

EVENIMENTE SOCIALE
* Stai alaturi de ea tot timpul petrecerii (0)
* Stai alaturi de ea un timp, dupa care mergi la o vorba cu colega (-2)
* ..Pe colega o cheama Tina (-10)
* ..Tina, dansatoarea (-20)
* ..Tina are silicoane (-80)

ANIVERSARI
* O scoti la cina (+2)
* O scoti la cina, si nu este un club sport (+3)
* Ok, e un club sport (-2)
* Si e noaptea cu bufet suedez (-3)
* E un club sport, noaptea cu bufet suedez, iar pe fata ta sunt pictate culorile echipei preferate (-10)

SEARA IN ORAS

* O scoti la film (+1)
* O scoti la un film care ii place ei (+3)
* O scoti la un film care nu-ti place (+6)
* O scoti la un film care iti place tie (-2)
* ..Se numeste “Robocop” (-3)
* ..Ai mintit ca era un film despre orfani (-15)

CONDITIA FIZICA
* Ai facut burta (-15)
* Ai facut burta, dar te antrenezi sa iti revii (+10)
* Ai facut burta si treci la camasi si pantaloni mai largi (-30)
* Spui, “Nu conteaza, si tu ai” (-8000)

MAREA INTREBARE
* Ea intreaba: “M-am ingrasat?” (-5) [Da, pierzi puncte indiferent de raspuns]
* Eziti cu raspunsul (-10)
* Raspunzi, “..Unde?” (-35)
* Orice alt raspuns (-20)

COMUNICARE
* Cand vorbeste despre problemele ei, te arati interesat (0)
* Asculti, peste 30 minute (+50)
* Asculti, peste 30 minute, fara sa te uiti la TV (+500)
* Ea isi da seama ca de fapt ai adormit (-4000)

Si, acum vin eu si va intreb: Who run the world? [girlssss]

83 de comentarii:

  1. nu creeeed! :)))
    you made my day..

    RăspundețiȘtergere
  2. :)) O stiam, dar mi-a facut placere sa o recitesc. So true :)

    RăspundețiȘtergere
  3. foarte foarte adevarat.
    si foarte amuzante, nu le stiam...

    multumim :)!

    RăspundețiȘtergere
  4. aia cu cainele mi'a placut:)) si "nu conteaza, si tu ai" ..merita deja scos sa doarma pe hol nu doar -8000 :))

    RăspundețiȘtergere
  5. deci totul sta in suferinta.. :(((

    RăspundețiȘtergere
  6. Băieţii ăstia, le e atât de greu să ne facă pe plac!!!
    Şi nici nu cerem mult!:P

    RăspundețiȘtergere
  7. A fost amuzantă lista şi cu siguranţă mai sunt multe alte lucruri de adăugat. Din nefericire oricât de multe ar fi pe lista, majoritate o să fie cu depunctare :))

    RăspundețiȘtergere
  8. ce tare :X ar trebui sa le lipesc pe perete :)))

    RăspundețiȘtergere
  9. Spui, “Nu conteaza, si tu ai” (-8000)=)))
    mi-o placut:))

    RăspundețiȘtergere
  10. si eu o stiam, dar mereu ma distreaza, mai ales diferentele enorme de la un punctaj la altul, ca aia cu -8000 :))
    ma simt bine ca nu sunt o femeie asa imposibila :D

    RăspundețiȘtergere
  11. btw, ai o leapsa aici daca vrei:
    http://vicky-onsummer.blogspot.com/2012/03/leapsa.html :)

    RăspundețiȘtergere
  12. deci faza cu facaletul e penala=))))

    RăspundețiȘtergere
  13. Pot spune ca am iesit din sclavie de ceva timp :))))

    RăspundețiȘtergere
  14. mi-a placut! m-a amuzat maxim :)

    RăspundețiȘtergere
  15. :))
    punctajul pentru facutul patului o sa i-l aplic prietenului meu...adica cu el voi incepe :))
    chiar daca le mai citisem tot mi-au placut :)

    RăspundețiȘtergere
  16. Ce tare :)) ...sa imi iau notite ? ;))

    RăspundețiȘtergere
  17. hahaha :))
    Si calculul il face ea sau el?

    RăspundețiȘtergere
  18. Le stiam,dar imi plac!Foarte frumos punctat:))

    RăspundețiȘtergere
  19. :)) facatetul e teribil!! era cainele -50 din punctul meu de vedere:))). zi faina!

    RăspundețiȘtergere
  20. un ghid util.. dar imposibil de respectat! :))

    RăspundețiȘtergere
  21. Vai moni =)) Spui, “Nu conteaza, si tu ai” (-8000) asta e cea mai maxima =))

    RăspundețiȘtergere
  22. Cat de tare..eu recunosc ca nu tin un sistem de punctare.. Dar pare interesant :D Si da..girlllsss run the world :*

    RăspundețiȘtergere
  23. -4000 pt ca adoarme?:))
    eu am adormit odata la telefon in timp ce vorbeam cu un fost prieten :D

    RăspundețiȘtergere
  24. :)))) Hai ca m-am destins citind postarea asta!

    RăspundețiȘtergere
  25. Sunt haioase! 1000 de puncte de la mine! :))

    RăspundețiȘtergere
  26. Atata timp cat ii aplici unui barbat astfel de cacaturi(sau atata timp cat un barbat aplica asta unei femei),femeia,in cazul de fata,pierde...1000000 pct. Stii de ce?Pentru ca pierde timpul.Si pentru ca isi bate joc de ea.Pentru ca se minte ca iubeste.Pentru ca orice fata cae aplica o astfel de chestie ori e proasta,ori are chef doar sa se joace cu mintea barbatilor,dar o astfel de femeie se joaca cu mintea barbatului si cum nu ii convine ceva sare pe altul,deci concluzia ramane ca o femeie ce aplica ceva asemanator cu asta este dusa rau cu capul.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :)) sincer nu cred ca exista femei care aplica asa ceva:-??

      Ștergere
  27. e imposibil sa nu pierzi puncte la intrebarea m-am ingrasat?poti raspunde da,nu,eziti,schimbi subiectul super tare

    RăspundețiȘtergere
  28. =))) trebuie sa tin minte asta >:)

    RăspundețiȘtergere

Părerea ta contează! (Fără comentarii cretine că te înjur!)