Pagini

Miercurea fara cuvinte - Magic cards

Un strop de magie!!!



Hmm, ca tot a venit vorba de carti si magie, mi-am amintit sa va spun ca am dat peste un baiat la mine in oras care m-a uimit cu trucurile lui, nu stiam ca avem asa ceva pe aici pe la noi, eeh, e si asta o arta!
Si tot datorita lui am reusit sa invat si eu un truc, hehe, poate data viitoare va uimesc pe aici (acu' sa nu credeti ca va dau in carti, ca nu-s mama Omida, hihi).

Happy WW!
Continuarea la Carmen.

Sursa Foto

55 de comentarii:

  1. Mereu m-au impresionat oamenii cu astfel de talent :o3. Sper sa ne arati data viitoare:>. O seara frumoasa >:D<

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. si pe mine:D:) mi-e rusine :)) ca altfel v-as arata :)) >D< mersi:D la fel:X

      Ștergere
  2. imi place super mult a doua poza... chiar magica

    RăspundețiȘtergere
  3. a2-a geniala...si app uita-te pe discovery pe 8 aprilie daca nu ma insel sa vezi acolo trucuri ..o sa iti mai amintesc:P

    RăspundețiȘtergere
  4. Da, am și eu magicieni în clasa mea, dar cred că al tău e mult mai bun :D

    RăspundețiȘtergere
  5. Superbe pozele! Îmi plac trucurile de genul ăsta, pentru că niciodată nu reuşesc să mi le explic :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :)) eu am invatat cateva din secretele trucurilor:D haha:D

      Ștergere
  6. A 2'a este mult prea tare:))...am incercat si eu o data sa fac trucuri si scamatorii cu cartile, dar in'afara sa le fac sa se aseze singure pe perechi nu am reusit:)), DAR am fost destul de aproape la incercarea cu aruncatul la tinta ..doar ca nu prea intrau in polistirenul ala asa ca m'am lasat:))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :))))) haha:D am incercat si eu aruncatul la tinta=)) sa zicem ca a fost distractiv :*

      Ștergere
  7. Wow !
    Țintașul acela care a tăiat Jokerul este bun!!!

    RăspundețiȘtergere
  8. Despre a2a nu pot să spun decât chestii perverse! :))

    RăspundețiȘtergere
  9. Interesantă magie a magieie. Să ai o sară liniştită.

    RăspundețiȘtergere
  10. Foarte tare aia cu glontele si Joker-ul :D

    RăspundețiȘtergere
  11. nu pic de magie nu strica! :) noapte faina...

    RăspundețiȘtergere
  12. toate au un inceput:))

    RăspundețiȘtergere
  13. Ce-mi place a 2-a poza. Mereu am fost fascinat de trecurile cu carti:D

    RăspundețiȘtergere
  14. Magia e minunata 8-> Daaar, desi e placut sa afli trucurile unora, eu prefer sa n-o fac. Daca totul e un mister e mult mai frumos 8->

    ^-^

    RăspundețiȘtergere
  15. Imi plac cei care pot face trucuri cu carti :)

    RăspundețiȘtergere
  16. Trucul pe care l-ai învăţat, ţine de magie, datu-n cărţi, ţine de escrocherie :)) asa ca nu te apuca de dat ]n carti :)))

    RăspundețiȘtergere
  17. Sunt sigura ca o sa faci un truc de magie genial:x
    Sper ca o sa il pui repede:x

    RăspundețiȘtergere
  18. Un strop de magie nu strica niciodata! :)

    RăspundețiȘtergere
  19. uuu prin ce-o trecut glontul :))

    RăspundețiȘtergere
  20. Magia este uimitoare ca orice taram necunoscut nou,de altfel.

    Ma mai uitam si eu la emisiuni din astea si chiar intr-una dintre ele ni se explica si arata cum se faceau anumite scamatorii.Foarte interesant!

    RăspundețiȘtergere
  21. Salut, ma numesc Fabian si as dori sa te intreb daca ai dori sa faci link exchange cu blogul meu: http://fabianblog.info -> daca da, te rog trimite email la gfabruno@gmail.com.Multumesc!

    RăspundețiȘtergere
  22. Cat de frumos ii sta damei de cupa in ciubotica cucului !!! :) )))))

    RăspundețiȘtergere
  23. Caaat de dragut! A doua imagine e chiar bestiala <3

    RăspundețiȘtergere

Părerea ta contează! (Fără comentarii cretine că te înjur!)