Pagini

Movie Time - Orphan

In ultima perioada am cam tinut-o din leapsa in leapsa sa zic asa si nu prea mai stiu ce mai faceti... dar nu-i problema ca recuperaaam, nu?

Azi vreau sa va fac o recomandare, se numeste "Orphan (Orfana)", un film horror, misterios si cum mai vreti voi, un film de care o sa-mi amintesc mult timp de acum inainte si sa-l recomand cand o sa am ocazia pt. ca merita vazut. Kate Coleman, mama a doi copii, care in urma pierderii celei de-a 3-a sarcini isi ineaca amarul in bautura si care dupa ce isi revine o adopta pe Esther, o fetita in aparenta inofensiva. Odata cu sosirea lui Esther in casa familiei Coleman se intampla tot felul de lucruri ciudate, iar Kate deduce ca fetita nu e ceea ce pare, incepe sa faca cercetari si descopera ca aceasta este de fapt o femeie in toata firea de vreo 33 de ani, ce fugise de la un institut de boli psihice si se "adapostise" in orfelinate. Mai descopera si ca Esther mai fusese adoptata si inainte de cateva familii, insa dupa ce incerca sa-l seduca pe tata si nu ii reusea, aceasta omora toti membrii familiei si le dadea foc la casa... astfel ca tanti Coleman incearca cu disperare sa-si salveze familia... Va reusi? Eh, asta nu va mai spun, va las sa vedeti singuri, hehe.

Soo... this is Esther:
Citatul mi s-a parut ca se potriveste cu poza, puteti sa nu-l luati in seama.

Va las si un trailer:
Daca l-ati vazut va astept cu o parere, daca nu, vizionare placuta! 
Sper sa va placaaaa!!

Week-end fain sa aveti!

App, cum e vremea pe la voi? La mine is 22 de grade numa'!

64 de comentarii:

  1. da ...l-am vazut cred ca de vreo doua ori! mi-a placut, e un film bun, il recomand:). zi fainaaaa....

    RăspundețiȘtergere
  2. Si la mine a inceput sa se incalzeasca si cel putin pana miercuri am vazut ca o sa o tinem numai in 20 de grade si pe-acolo :3

    RăspundețiȘtergere
  3. Am vazut filmul. Mi s-a parut prea lung, dar infricosator de interesant :D

    RăspundețiȘtergere
  4. E un film bunicel. L-am vazut demult...cred ca filmele horror cu copii sunt mai scary.

    RăspundețiȘtergere
  5. exact, filmele cu copii sunt ciudate, in sensul ca tot timpu ma intreb
    gen, ei au voie sa il vada dupa? :))
    mi-a placut povestea, desi au fost si unele parti kinky, if you know what i mean ;)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. da, sunt sunt!!!! Aww X_X si inca foarte kinky, am preferat sa nu ma uit la partile alea:D

      Ștergere
  6. O sa'l descarc si eu in seara asta:-? au trecut cateva saptamani de cand nu am vazut un film horror:d

    RăspundețiȘtergere
  7. Filmul l-am vazut acum cateva luni .. e super tare.. Era sadica '' femeia'' aia , mai ales cand si-a rupt signura mana...

    RăspundețiȘtergere
  8. Suna bine:-? Presupun ca-mi voi baga si eu nasul prin el cat de curand ^-^?

    RăspundețiȘtergere
  9. Oouch! Urâtă Esther asta :-& Poate mă voi uita la el x_x
    Vremea? Foarte frumoasă. Sper ca de acum înainte să fie din ce în ce mai bună. :)

    RăspundețiȘtergere
  10. Si eu l-am vazut :)
    Mi s-a parut destul de interesant .

    RăspundețiȘtergere
  11. Şi cu ocazia asta s-au făcut 50 de filme pe care vreau să le văd :))

    RăspundețiȘtergere
  12. Filmul nu l-am vazut.. inca! Eu m-am bucurat azi de 20 de grade! :)
    Seara buna!

    RăspundețiȘtergere
  13. Interesant filmul .Ma sperie raw filmele de groaza...

    RăspundețiȘtergere
  14. mie nu-mi place sa ma uit la filme horror singura:))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. sincer nici mie nu-mi place :)) :-s , daca mai sunt cu cineva n-am probleme, dar asa singur :-s numai cand vad faze dinalea ( scarry ) deja imi vine sa arunc cu ceva in laptop :))

      Ștergere
    2. :)) eu ma uit la alea foarte horror ziua =))

      Ștergere
  15. Destul de interesant ,ador filmele horror:x:-? La mine sunt 18 grade :x

    RăspundețiȘtergere
  16. L-am vazut la putin timp dupa ce a aparut. E un film, iar eu cum sunt slaba de inger am stat cu sufletul la gura mai tot timpul! :D

    RăspundețiȘtergere
  17. adaugat pe lista:) tebuie vazut cu prietenii:))

    RăspundețiȘtergere
  18. Mie mi-a placut ff mult acest film si chiar il recomand, alaturi de cateva alte filme in care joaca dl Robin Williams, in bibliografia de filme care trebuie vazute de catre studentii care studiaza Relatiile Internationale cu Rusia. (E prea complicat sa explic de ce.)

    RăspundețiȘtergere
  19. am vrut de mult sa-l urmaresc...
    cred ca o s-o fac

    RăspundețiȘtergere
  20. Hey...am vazut filmul si mi-a placut mult,chiar daca e putin inspaimantator.il recomand si eu la randul meu,merita vazut.
    Scenariul filmului se potriveste cu viata unei foste colege de clasa din generala,numai ca in cazul ei nu a fost chiar asa.
    Vremea e superba,deja lumea a iesit pe terease,la gratare...etc.
    O duminica frumoasa iti doresc:D!

    RăspundețiȘtergere
  21. L-am vazut acum ceva timp... E destul de bun. M-au amuzat unele faze :)). Seamana cu Case 39... dar parca e un pic mai bun decat el :D.

    RăspundețiȘtergere
  22. sormea e cu filmele horror

    14 - 15 grade :|

    RăspundețiȘtergere
  23. L-am vazut, dar nu mi s-a parut deloc horror (alea nu-mi plac). Mi s-a parut foarte interesant si alert. Chiar interesanta povestea, in orice caz originala :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :D si mie mi-a placut:D desi nici eu nu-s fana horror:D:)

      Ștergere
  24. :) L-am vazut si eu candva, a mers, m-a uimit sadismul fetitei, parca sfarsitul e putin tras de par din cate imi amintesc, cand cad cu masina in apa ... ??? sper sa nu fi luat faza din alt film si sa o fi asociat gresit :))

    Dar ea era de fapt o fata mai mare, care se ascundea dupa o infatisare de fetita. A mers.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :-? hmm:-? nu nu, nu cad cu masina:D se rupe gheata cu ea si ma-sa adoptiva:D:) :D

      daaaa!:D

      Ștergere
  25. L-am vazut!!Cum sa ratez eu asa film ? :))

    RăspundețiȘtergere
  26. L-am vazut acum cativa ani, nu foarte demult. Mi-a placut..nu sunt amatoare de genul, dar a fost ok.
    Mai bun mi s-a parut ,,Fragile" sau ,,Silent Hill" din 2006

    RăspundețiȘtergere
  27. De ce ai face o recomandare in care sa dezvalui una din cele mai importante si interesante parti ale filmului? Ma refer la adevarata identitate a Estherei.

    RăspundețiȘtergere

Părerea ta contează! (Fără comentarii cretine că te înjur!)