Pagini

Bloggerii si dorintele

Am primit de la don'soara Denisa o leapsa a dorintelor neindeplinite, hehe, tare leapsa asta, cred ca daca m-as apuca sa le spun pe toate ar ramane blogspotu' fara postari, huh! Daar o sa va spun doar cateva sa nu spuneti ca sunt reaa!

Sa vedem, dorinte, dorinte, imi amintesc ca prin clasa a 8-a vroiam sa ma duc la liceul militar (ehee, ce vremuri!) si a ramas o dorinta neindeplinita pt. ca sanatatea nu mi-a permis (desi daca as fi insistat poate as fi reusit...) dar poate asa e mai bine, nu? Toate se intampla cu un motiv.

Va spuneam eu printr-o postare ca imi plac tatuajele si ca as vrea sa-mi fac unul, ei bine, si asta o pot considera o dorinta neindeplinita (deocamdata)http://www.emocutez.comdar odata e ca niciodata si se duce Monicuta fara sa spuna la nimeni nimic si isi face tatuaj, mwahaha, stati numa' de vedeti!

Si... cam atat in vine in minte, in rest sunt multe "maruntisuri", dar acu' as vrea sa stiu cateva din dorintele voastre neindeplinite (asta daca sunteti draguti sa va destainuiti  intr-un comentariu' sau cu ajutorul unei postari, voi decideti!)

Va tuc si va doresc sa vi se indeplineasca toate dorintele!

O noapte faina!

56 de comentarii:

  1. Si o valiza cu bani uitata in fata scarii blocului, multa sanatate tuturor rudelor (cu conditia sa poti revoca asta in caz de mosteniri/partaj/scuze absurde sa nu vina la nunta). A, si pace in lume :)

    Rahacio, am scris mai multe decat tine. Cearta-ma.

    RăspundețiȘtergere
  2. Lasa ca toate le vei indeplinii,o sa vezi tu!:D
    (Si apropo,imi place faza cu "Fara comentarii cretine ca te injur:)))!M-ai facut sa zambesc:*:*Daca te intereseaza un link-exchange,..ma gasesti pe blogul meu:*Eu deja te-am adaugat..

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. mersi, mersi:)

      ma bucur ca ai zambiT:) okei, mersi pt. adaugare:) o sa trec pe la tine;)) :>

      Ștergere
  3. :) dorinte...pai la academia de politie voiam si eu sa ma duc...incepusem sa ma pregatesc pentru asta, dar viata...a decis altfel:). asta cu tatuajul...parca si pe mine ma bate un gand....:P

    RăspundețiȘtergere
  4. Si la mine e tot tatuajul :(
    dar mi-l fac eu pana la urma!!

    hugs!

    RăspundețiȘtergere
  5. p.s. ce-mi place ca aici nu am cod d-ala de introdus cand bag commet :)))) :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :D:) pe mine ma enerveaza cand ii la altii!:)) dar deh :))

      Ștergere
  6. am primit si eu leapsa asta dar eu cand ma gandesc la dorintele mele neimplinite ma apuca bazaitul :))

    RăspundețiȘtergere
  7. asa sa faci cu tatuajul ca dupa aia te bat toti la cap sa nu ti faci:))))si eu am facut la fel cu pirce`ul si cu tatuajul..n`am anuntat pe nimeni, am aparut cu ele acasa (doar ca pirce`ul l`a vazut mami dupa 4,5 luni dupa ce am facut 16 ani:))) ) si tatuajul i l`am aratat singura dupa 2 3 saptamani ca venea caldura si trebuia sa port tricouri:))) hihi...acum am avertizat ca`mi fac alt tatuaj..si nu ma crede nimeni:)))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. =)) asa eee! am cerut pareri si de fiecare data mi s-a spus sa nu mi fac ca bla bla bla :)) dar pana la urma o fac eu si p-asta!:)) :> Sooo, do you have a tattoo :-? aaa!!! Cred ca il stiu!!! :X Eu te cred in stare:> :> :> STIU CA POTI!:))

      Ștergere
    2. ma..ce-i drept eu o am pe sormea care si-a facut un tatuaj si acum nu-l mai suporta si vrea sa-si faca altceva peste (doar ca ea vb mult:)) ) deci ai grija ce-ti faci...e cu risc...si aud la multa lume : "Si daca nu-mi mai place il scot ca s-au inventat atatea"...dar daca ar fi asa usor:))))deci..ai grija ce ti alegi sa nu ti para rau dupa aia:))eu mai fac inca 2 si mai cumintesc;;) te puuuuuuppp
      P.S : nu prea e pe stilul meu sa dau sfaturi de genul...dar na ca s-a intamplat la tine:))))

      Ștergere
    3. :)) eeee lasa ca prinde bine sfatul:D:) tocmai de asta nu ma grabesc cu tatuajul:D mi-e frica sa nu ma plictisesc:D :D:D:D

      Sar'na!>:D<

      Ștergere
  8. Iubire, ai o leapsa de la mine :d Vezi pe blog :* Frumoase dorinte, apropo :D

    RăspundețiȘtergere
  9. singura mea dorinta mare neimplinita este faptul ca nu calatoresc cat as dori !
    asa...mi s-a zbarlit parul pe mine...cu se duce Monicuta fara sa spuna la nimeni....am avut un dejavu' :)))...si Monicuta mea...s-a dus...fara sa puna la nimeni...etc

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. uite ca mi-ai amintit si mie de calatorii! ehe, ce-mi mai place shaorma!:)) :)) Monicutele astea sunt cam secretoase:))

      Ștergere
  10. 1. Sa am un robotel de jucarie din ala clasic asa gri alcatuit din paralelipipede, cu un cap cubic, cu beculete care licaresc, si eventual, desi nu obligatoriu, sa si mearga cu baterie.
    2. Sa calatoresc in Japonia.
    3. Sa ma sarut si a doua oara in viata cu unul D., (desi probabil numai daca arata si acum ca atunci cand avea 18 ani, nu cum cred ca arata acum).
    4. Sa ma invite H. sa beau o cafea cu el si sa imi confirme ca nu si-a stricat si el ireversibil parerea despre romani din cauza mea.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ah, credeam ca era deja ceva stiut si total "obvious". Incerc in general sa fiu totusi inofensiv in public !

      Ștergere
  11. Mai e si dorinta ca vrei o seara de neuitat cu mine,nu?:))))

    RăspundețiȘtergere
  12. Da fara tatuaj nu poti sa traiesti? :))

    RăspundețiȘtergere
  13. Eu le-am uitat pe cele neîmplinite :))
    Să nu uiți să pui poză cu tatuajul când o ți se îndeplinească dorința :D

    RăspundețiȘtergere
  14. Eu nu am avut multe dorinte , de obicei las lucrurile sa mearga de la sine.Iar cand vreau ceva , fac imposibilul sa il am .
    Dar am si eu o dorinta neindeplinita : De ani buni compun poezii si nu am reusit sa le public intr-o carte . Este o dorinta ce dateaza de ani buni .Insa pot spune ca este neindeplinita (MOMENTAN) , nu o sa ma las pana nu o public .
    Ce tatuaj ai vrea sa iti faci ? ^__^

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :) as vrea un trandafir:) sau niste litere:) asa in memoria tatalui meu. :-? dar ma mai gandesc, inca nu sunt siguraaaa!!!! Sper sa reusesti sa publici cartea:D

      Ștergere
  15. si eu imi dorec un tatuaj mai mic... :D

    RăspundețiȘtergere
  16. Şiii iată-lee :)
    http://xfancy.ro/dorinte-ascunse

    RăspundețiȘtergere
  17. Care-i faza cu tatuajele că nu o înţeleg? De ce să te vopseşti permanet? Eu mă plictisesc repede şi nici nu-mi place culoarea aia verde...
    În fine, acum e timpul să-ţi împlineşti nişte dorinţe şi să-ţi făureşti nişte vise! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. verde? nu e verde:) am eu ceva cu tatuajele :)))) n-am ce sa fac:D:)

      Ștergere
  18. Nu prea am dorinte neindeplinite... doar tot felul de maruntisuri , prostioare de-alea varstei ..

    RăspundețiȘtergere
  19. va tuc hahaha cum suna :X:X))foarte tare

    RăspundețiȘtergere
  20. Dorinte neindeplinite ...astea sunt multe x_x ...dar nu se stie niciodata cand si cum se indeplinesc:-"

    RăspundețiȘtergere
  21. Imi place blogul tau! Cred ca o sa trec mai des pe aici :)

    RăspundețiȘtergere
  22. tatuaj vreau sa`mi fac si eu unul ,dar nu stiu ce , nu vreau sa regret dupa ca nu`mi place tatuajul

    RăspundețiȘtergere
  23. Pfuiii, cred ca aveam si eu leapsa asta :"> Mi-ai amintit de ea:D Aia cu tatuajul e si la mine una neindeplinita ..mai ma inca cateva dar cred ca o sa le pun pe blog :D

    RăspundețiȘtergere

Părerea ta contează! (Fără comentarii cretine că te înjur!)