Pagini

Life in Pictures

Mereu am crezut cu tarie ca roata se intoarce (karma), faci rau- primesti rau, faci bine- primesti bine, dar acum, ei bine acum cred ca roata aia s-a descentrat sau mai stiu eu ce o fi cu ea pt. ca vad ca s-au schimbat cam multe, faci rau- sa zicem ca primesti rau(candva), faci bine- primesti p**a; si sa nu-mi spuneti ca nu-i asa ca nu stiu ce va fac!

In fine... 
Cam atat pt. "Life in Pictures".
Mai multe gasiti la Costin.

Sa aveti o duminica superba!

Sursa foto

74 de comentarii:

  1. S-a descentrat de multă vreme această roată, din păcate :(

    RăspundețiȘtergere
  2. interesanta intrebarea.. uneori mi-ar placea sa pot surprinde cele mai importante momente, sau chiar si cele banale, din viata mea in instantanee si sa le ansamblez :)
    oricum life's unfair deobicei.. nu stiu ce sa zic in privinta karmei..

    RăspundețiȘtergere
  3. eu nu cred ca e asa important ce primesti... faci bine, ok. nu faci bine, din nou ok.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :) pai daca faci bine, si primesti rau... nu cred ca iti este indiferent:(

      Ștergere
    2. dar poti primi rau oricum, chiar daca faci bine sau faci rau...

      depinde acum de unde primesti, de la soarta sau strict de la persoana respectiva

      Ștergere
    3. a, si poti sa-mi modifici linkul din blogroll cu linkul actual, inkyspell.blogspot.com, te rog?

      Ștergere
  4. Nici eu nu mai cred ca o sa primim bine inapoi:-??

    RăspundețiȘtergere
  5. Facerea de bine este... Eu nu m-am invatat minte nici pana azi. :)

    RăspundețiȘtergere
  6. Cum sa zici ca nu-i asa? karma a ratat multi oameni... desi in ultimele zile a mers la mine :-? suspect:))
    O saptamana frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
  7. Ideea e... faci bine in viata, suferi, plangi, ajuti pe altii, si o sa-ti fie bine in viata de apoi. Faci rau in viata asta, o sa-ti fie rau dupa moarte. (Bullshits!) Anyway... Cum ar arata viata mea intr-o fotografie? Un desen, mai bine zis. Partea stanga ar fi: niste flacari, diavoli si lucruri care semnifica haos total. In partea dreapta, frumusete, ingeri si puritate. Caci asa e viata mea. O granita intre cele 2. Trec destul de usor de la una la alta, si nu, nu sunt bolnava psihic :d not yet.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Chiar ca bullshit!!! interesanta viziune a vietii tale:-? cred ca asa e si la mine:-?

      Ștergere
  8. Faci bine, primesti bine doar ca ni in aceeasi masura si nu atunci cand vrei sau ai nevoie! :)

    RăspundețiȘtergere
  9. Vremuri grele. Asta e, ramanem cu satisfactia binelui facut..

    Dee.

    RăspundețiȘtergere
  10. nimic facut in exces nu-i bun, pana nici binele.
    parerea mea :D

    RăspundețiȘtergere
  11. Sunt de acord cu addicted si as mai completa cu faptul ca nu primesti aproape niciodata bine de la cel caruia i-ai facut bine...

    RăspundețiȘtergere
  12. Este oarecum adevarat , dar eu nu vreau sa cred asta .Eu fac bine de fiecare data , dar fara sa astept o rasplata , fiindca stiu ca adevarata rasplata vine de la Dumnezeu .

    Sa ai o zi de duminica frumoasa !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Dumnezeu spune : ,,Toate la timpurile lor" .Atunci cand poate ai cea mai mare nevoie de ajutor , acel ajutor iti va sosi un urma binelui facut ca rasplata .

      Ștergere
  13. binele intotdeauna se plateste si foarte rar se rasplateste dar asa cum spune si Cristi,tot nu m-am invatat minte :D

    RăspundețiȘtergere
  14. Bună scumpo!
    Are dreptate Cristi!
    O după amiază cât mai plăcută îți doresc scumpo!
    Te pup și îmbrățișez cu mare drag!

    RăspundețiȘtergere
  15. Nu stiu ce sa inrmplat...oamenii din ziua de azi isi vor binele doar lor .

    RăspundețiȘtergere
  16. karma nu cred in porcarii d-astea ...o mare porcarie sa crezi in ceva ce nu il vezi cu ochii tai

    RăspundețiȘtergere
  17. De multe ori e asa sau poate sa nu fie...

    RăspundețiȘtergere
  18. Nu pune tare la suflet!
    Cândva se va echilibra și socoteala asta !
    Nu-i ușor dar nu dispera !!!

    RăspundețiȘtergere
  19. Eu cred cu tarie in ce ai spus la inceput"faci rau- primesti rau, faci bine- primesti bine".Ei...ca se mai descentralizeaza roata...asta-i o intamplare.

    RăspundețiȘtergere
  20. Hai, mai, ca nu e chiar asa. "Nu ai facut ceva azi pt mine, nu ai facut niciodata."
    N-ai primit azi nimic bun inapoi, dar cu siguranta o sa primesti cand ai nevoie mai mare. Momentan te descurci singura.
    Nu generaliza, poate nu sunt lucruri marete sau palpabile, dar le-ai primit, recunoaste. :)
    Nu mai tine scorul, nu te ajuta cu nimic.

    RăspundețiȘtergere
  21. A mea ar fi plina de calatorii :), orase si peisaje de prin vacante:

    ps: te invit sa participi la leapsa turistica despre Romania cu cadou: http://aliceee-traveler.blogspot.com/2012/03/leapsa-turistica-despre-romania-cu.html

    RăspundețiȘtergere
  22. Cat adevar:| faci rau- primesti rau...faci bine- primesti "_)_" sa o indrepti :| ...scuze pentru semn si exprimare dar...asa e:|

    RăspundețiȘtergere
  23. FACI RAU, PRIMESTI BINE. FACI BINE PRIMESTI RAU- ASTA E "KARMA" IN ZIUA DE AZI :-j

    RăspundețiȘtergere
  24. Oricat bine faci, tot rau iese :-j ! ai dreptate...

    RăspundețiȘtergere
  25. Cred că ar fi un instantaneu în care m-aş împiedica! Cu graţie, bineînţeles! ;D

    RăspundețiȘtergere
  26. in general faci rau,primesti rau si faci bine,primesti...nimic :)))

    RăspundețiȘtergere
  27. si eu am inceput sa cred in karma in ultima vreme..si ajunge chiar la un stadiu creepy toata chestia asta xD

    RăspundețiȘtergere
  28. Daca faci un bine,ar trebui sa nu astepti nimic in schimb.
    Si mai bine nu faci nimic decat sa faci rau.
    :)

    RăspundețiȘtergere
  29. Pai... mama zice foarte des ca nimic nu e drept.
    Consider ca... oricat m-as supara, nu schimb nimic asa ca o sa incerc sa nu ma mai supar. Crede-ma, sunt unele exceptii carora nu li se poate intoarce roata: Celora care nu fac nimic.
    Enjoy life and get over every issue. That's why we live.
    Sau mai e varianta: Life is just a game. One rule: live!

    RăspundețiȘtergere
  30. Dacă vorbim de rău-bine, ai spus (faci rau- sa zicem ca primesti rau(candva), faci bine- primesti p**a), de ce n-ar fi valabil şi pentru bine acel cândva? Adică, de ce n-am avea răbdare, primim răul când nu ne aşteptăm, şi binele asemenea...

    RăspundețiȘtergere
  31. Deci, ”roata tot roata merge” e deviza mea in viata. Trebuie doar sa avem rabdare. Si sincer, mie nu mi se pare ca s-a descentrat roata...

    RăspundețiȘtergere
  32. Iti raspund printr-un exemplu.O persoana apropiata mie a avut probleme si nefericire inca de mic copil cand nu avea cum sa faca rau incat sa spui ca este consecinta faptelor sale.Deci sa zicem ca atunci aia a fost soarta sa,poate o intarire a caracterului dar mai apoi,in viata,au continuat problemele si aici cred ca s-a datorat faptelor sale,deciziilor luate s.a.m.d.Degeaba a facut mult bine daca printre picaturi a mai si gresit si a continuat in greseala...

    Eu cred in karma desi unii spun ca pana la Dumnzeue te mananca sfintii...

    RăspundețiȘtergere

Părerea ta contează! (Fără comentarii cretine că te înjur!)