Pagini

Movie Time! - Eat Pray Love

Ieri am trecut pe la Ela (o don'soara de nota 10) si avea o postare in care printre multe alte lucruri interesante, facea si o recomandare, Eat Pray Love, este un film care descrie o calatorie ce are ca scop redescoperirea de sine. Aceasta calatorie incepe dupa ce Liz Gilbert (Julia Roberts) isi da seama ca nu se mai regaseste in casnicia in care se afla, si decide sa divorteze. Se muta pt. o perioada in Italia, apoi incepe meditatiile in India si se stabileste in Bali, unde isi intalneste sufletul pereche. V-as povesti mai multe, dar cred ca mai bine va uitati la film, sincer... e minunat si pot spune ca aseara cand l-am vazut a fost filmul potrivit la momentul potrivit!
Va las un trailer:
Si va marturisesc ca Julia nu imi era foarte simpatica, dar rolul din filmul acesta m-a facut sa-mi schimb parerea despre ea, e o actrita excelenta!
Daca l-ati vazut va astept cu o parere, daca nu, vizionare placuta!
MERITAAA!!!!http://www.emocutez.com
PS: In caz ca nu va place, va las sa aruncati cu oua si rosii in mine, hi hi!
Sa aveti un week-end fain!http://www.emocutez.comhttp://www.emocutez.com

66 de comentarii:

  1. vreau sa citesc cartea prima data, si dupa vizionez si filmul.
    un weekend placut >:D<

    RăspundețiȘtergere
  2. Imi place Julia Roberts, trebuie sa vad filmul. :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Pe mine personal m-a plictisit filmul :(

    RăspundețiȘtergere
  4. Am avut de gand sa-l vad dar m-am luat cu altele.. acum o sa tin cont de recomandarea ta! :) Week-end placut!

    RăspundețiȘtergere
  5. ahhh:X l-am vazut de 3 ori...in italiana:))dolce far niente:))tie in ce tara iti place cel mai mult?mie cred ca atunci cand merge in italia.ah si sper sa citesc si cartea

    RăspundețiȘtergere
  6. julia e actrita preferata a lui mami, dar nici pe mine nu ma incanta :D

    RăspundețiȘtergere
  7. Suna interesant:-?
    Un week-end fain:*

    RăspundețiȘtergere
  8. Nu am vazut filmul , dar de fiecare data mi-au placut toate filmele pe care le-ai recomandat .Duminica o sa ma uit la film .Sunt sigur ca este grozav...
    Iti multumesc !

    Iti urez numai bine si sa ai o primavara minunata !

    RăspundețiȘtergere
  9. din trailer nu mi se pare cine stie ce, dar o sa-i dau o sansa :D

    RăspundețiȘtergere
  10. superb film...si cartea...eu vreau partea 2-a...am vazut-o...

    RăspundețiȘtergere
  11. L-am vazut. E foarte tare!! :-bd

    PS : Organizez un concurs pe blog. Te bagi ? :D

    RăspundețiȘtergere
  12. M-ai facut curios.. cred ca o sa viziones filmul :D

    RăspundețiȘtergere
  13. Week-end asemenea şi ţie. Cu ocazia asta poate mai văd şi eu un film:D

    RăspundețiȘtergere
  14. Este carte si as vrea sa o citesc pe aia prima data, apoi sa vad filmul... :-?
    Doar ca stau cam prost cu banii in ultima perioada... :))

    RăspundețiȘtergere
  15. Si eu l-am vazut ieri dupa ce am citit postarea elei si a fost foarte bun pentru momentul prin care treceam:)

    RăspundețiȘtergere
  16. chiar as vrea sa-l vad :D
    dar sa vad cum stau cu timpul

    RăspundețiȘtergere
  17. Trebuie sa urmaresc si eu filmul ! sunt curios

    RăspundețiȘtergere
  18. Ce interesant pare filmul!Sunt curioasă.:)

    RăspundețiȘtergere
  19. imi place Julia Roberts...e foarte versatila prin prisma rolurilor pe care le-a jucat...o sa caut filmul :)
    un w-end fain iti doresc la randul meu :)

    RăspundețiȘtergere
  20. L-am vazut, mama spunea de carte ca e mai buna! :)

    RăspundețiȘtergere
  21. Am vazut filmul mai de mult si mi'a placut foarte mult, iar acum ca tot mi'ai amintit de el dau o fuga pe fl sa'l descarc si sa'l mai vad o data:-" :x
    Un weekend frumos>:d<

    RăspundețiȘtergere
  22. nu e genul meu de film dar vad ca are succes

    RăspundețiȘtergere
  23. Imi place enorm de mult filmul :x.
    O primavara frumoasa iti doresc >:D<

    RăspundețiȘtergere
  24. Suna interesant.Nu l-am vazut ,dar cu siguranta merita vizionat.
    Multumesc pentru recomandare :*

    RăspundețiȘtergere
  25. Eu o apreciez in mod deosebit pe d-na Julia Roberts, imi place f mult si dl Javier Bardem, (si chiar l-as sfatui sa isi schimbe agentul pt ca a dat-o real in bara re recomandarea de a juca tocmai in acest rol ca un posibil de rol de break-in ca leading man de caracter mai complex versatil la Hollywood), dar filmul a trebuit sa il inchid dupa 20 de minute si alea acordate cu deosebita indulgenta efectiv numai din respect pt d-na Julia Roberts. O asemenea atmosfera total anosta, costumatii atat de neinspirate, peisaje nici macar potrivite pt o reclama de agentie mica de turism chiar ca nu am mai vazut de mult...efectiv mi s-a facut mila de d-na Julia Roberts si am simtit nevoia sa ii sugerez sa fuga din cadrurile alea cat putea de repede ! Cum de a fost ales un regizor atat de lipsit de experienta la Hollywood (in ciuda experientei sale anterioare ca scenarist si regizor la TV)...chiar ca nu pot sa-mi dau seama.

    Nu am citit cartea dupa care a fost facut acest film, dar nu prea imi vine sa cred ca e mai proasta decat filmul tocmai in acest caz cu un film atat de prost. Drept care as sfatui-o si [pe d-na Elizabeth Gilbert, (autoarea cartii), sa se sfatuiasca cu un avocat sa vada daca poate da in judecata producatorii acelui film care au creat o imagine atat de proasta posibil transmisibila chiar pe viitor asupra viitoarelor sale carti pe care ar mai avea vreun interes sa le scrie, ba chiar poate sa le si vanda. De ex eu nici macar nu am stiut ca dansa a mai scris o carte DUPA acea carte Eat, Pray, Love, dar daca mi-ar fi placut filmul...cum as mai fi asteptat cu nerabdare o posibila viitoare carte a dansei...si probabil ca mine cam la fel de indiferent s-au purtat destul de multi fata de acea a 2-a carte...deci s-au pierdut BANI.

    Chiar m-am uita cine au fost producatorii acelui film...LOL ! BRAD PITT + compania producatoare Plan B Entertainment parasiti atat de d-na Jennifer Anniston cat si de dl Brad Grey...normal ca nu se pricep la nivel expert, si rezultatul e total hit & miss.

    RăspundețiȘtergere
  26. cartea este mult mai buna si mai incantatoare decat filmul (am citit-o pe "nerasuflate")...filmul e de genul "treaca-mearga" (parerea mea) :)

    RăspundețiȘtergere
  27. Ma bucur mult ca ti-a placut si ca ti-ai schimbat parerea despre actrita principala caci este una foarte buna.

    Te pupacesc!

    RăspundețiȘtergere
  28. Am vazut filmul si mi-a placut foarte mult.Mersi! :x*****Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  29. L'am vazut si eu de doua ori. Absolut superb!

    RăspundețiȘtergere
  30. As vrea sa vad si eu filmul acesta, pare unu frumos.

    RăspundețiȘtergere

Părerea ta contează! (Fără comentarii cretine că te înjur!)