Pagini

Someone...


Si totusi.... parca nu e de ajuns... te simti singur/a, nu?

Sursa foto

49 de comentarii:

  1. si-am plans... ca noa, nu se putea altfel . :-<

    RăspundețiȘtergere
  2. Am citit acest text destul de atent. Am sa fac un comentariu care poate ca nu o sa fie prea popular. Consider acest text neetic deoarece creeaza iluzia nerealista ca un eventual iubit unic ar putea gandi toate aceste lucruri, care tin de DIFERITE feluri de afectiune care apare intre diferiti oameni (nu numai de dragostea obisnuita dintre 2 posibili iubiti), fata de vreun cititor care citeste acest text.

    De ex. propozitiile nr 1 si 7 sunt clar de tip parintesc, de tipul unor propozitii pe care le-ar gandi si rosti un parinte fata de copilul lui. Mai sunt si altele dar nu am stat sa le numerotez pe toate.

    La fel exista propozitii care sunt de obicei gandite de un frate sau prieten apropiat din copilarie, nu de un potential iubit.

    Altele sunt propozitii posibil rostite de un coleg de tip mentor. Iar altele sunt de tipul celor posibil rostite de un coleg fata de care cititorul este mentor.

    De fapt destul de putine propozitii sunt de tipul celor posibil gandite de un indragostit de tip erotic, chiar si din ala idealul de tip soul-mate care ar putea deveni teoretic si prieten si iubit si mama si profesor, etc...ceea ce evident este ceva de nivel utopic daca se asteapta cineva ca asa ceva sa se intample la intamplare si inca si fara nici un efort, asa total de-a gata...si daca apare iluzia a cuiva care pare a indeplini aceste deziderate ideale din prima, eu personal, desi nu sunt gambler din fire, as putea chiar sa indraznesc sa pariez pe $ 150 ca acea relatie se va sfrasi cu tradare si lacrimi si mai ales bani furati din portofelul unei victine naive de catre un escroc de cariera !

    Insa eu NU sunt cinic. Eu NU neg posibilitatea unei asemenea relatii ideale intre 2 oamnei, ba chiar o urmaresc si pt mine in viitor, insa sincer cred ca asa ceva se construieste cu efort pe mai multe etaje si este, dupa parerea mea, imposibil de a se intampla prin pur hazard si inca si intre oameni care nu sunt indeajuns de maturi ca sa aprecieze acest text ca fiind oarecum neetic.

    Eu, desi am reusit sa apreciez acest text ca neetic, TOT nu ma consider indeajuns de matur ca sa ma pot astepta in aceasta etapa a vietii mele la un astfel de relatie complexa intre 2 indivizi maturi, si ma multumesc momentan cu relatii erotice simple, deoarece mie chiar imi place sa ma simt indragostit erotic, insa nu ma simt inca motivat de a depun efortul necesar pt a cladi ceva pe aceste relatii in acest timp...dar sper ca imi voi mentine capacitatea de a ao face in viitor, atunci cand ma voi simti mai motivat, desigur, intr-o situatie de reciprocitate, nu de unul singur. (si ASTA mi s-a parut altceva neetic din partea acestui text si mie mi se pare ca textul aproape ca glorifica si activitatile de stalking.)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Hmm, buuun~ nu vreau sa te contrazic:) fiecare intelege ceva:) eu nu am interpretat ca fiind vorba de o singura persoana:) eu m-am gandit la mai multe persoane in acelasi tine "someone" face aia, alt "someone" face altceva... si tot asa:) la interpretarea ta nu m-am gandit:) dar e ok!:) iti respect parerea:)

      Ștergere
  3. da, cineva cu siguranta se gandeste la unul sau mai multe din lucrurile spuse...:)

    RăspundețiȘtergere
  4. Imi aminteste de poezia Anei Blandiana, ”poate ca ma viseaza cineva”:

    Poate că mă visează cineva -
    De aceea gesturile
    Îmi sunt atât de moi
    Şi de neterminate,
    Cu scopul uitat
    La jumătatea mişcării,
    Grotesc,
    De aceea contururile mi se şterg
    Secundă cu secundă
    Şi faptele mi se topesc…
    Şi poate cel ce mă visează
    E smuls din când în când
    Din somn,
    Trezit,
    Purtat cu sila-n viaţa lui
    Adevărată,
    De aceea mă-ntunec
    Suspendată uneori
    Ca de-un fir care se topeşte de nea,
    Fără să ştiu
    Dacă va mai adormi vreodată
    Ca să mi se mai întâmple
    Ceva.

    RăspundețiȘtergere
  5. Ce multi de "someone" se gandesc! :)

    RăspundețiȘtergere
  6. Singuratatea poate fi de folos.

    RăspundețiȘtergere
  7. Someone. That someone can be ANYBODY, right?
    I got it... Nici nu cred ca sunosc atatia "Someone", numai daca se poate ca o persoana sa faca mai multe... hihi.

    Si eu te puuup! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :D eu cred ca ar putea fi atatia "someone", u never know:D:)


      :D hehe:D

      Ștergere
  8. Someone asta e putin cam general; cand este cineva anume parca e mult mai ok ;)

    RăspundețiȘtergere
  9. C.L.M Hello!

    The loneliness at times can also bring good effects

    and not only ruims!

    Thank you for visiting the blog!

    You will always be welcome, I'm following you and

    would very much like his presence on my blog too!

    great weekend!

    Friend of Brazil ...........................???

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Heloo Click:D:)

      Thanks for visit too!:) have a nice day:D

      And about the lonelinees, you're right!:)

      Ștergere
  10. Nevermind, I'll never find someone like you
    Încă nu am plâns, dar m-a emoţionat :)

    RăspundețiȘtergere
  11. Bună scumpo!
    Îți doresc o săptămână minunată
    și plină de bucuri!
    Te pup și îmbrățișez cu mult drag!

    RăspundețiȘtergere
  12. dragut<3




    http://marinaa-thinkpink.blogspot.com/

    RăspundețiȘtergere
  13. @Rudolph Aspirant: Nu am vazut pe nicaieri mentionat ca enunturile respective sunt adresate de catre un iubit. Asadar poate fi un iubit, un parinte, un frate, un prieten etc.

    Pe de alta parte, nu e neetic, dar putin nerealist sa crezi ca "chiar in momentul asta" exista cel putin o persoana care sa gandeasca si sa simta tot ce scrie acolo.
    E un text optimist, pozitiv, care nu are cum fi valabil in totalitate, dar macar o proportie de 85% tot poate atinge. :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Pai TOCMAI asta e: procentul de 85 % e NEREALIST. Mai realist ar fi, estimez optimist, 35 %.

      Ștergere
  14. Frumoasa poezie, Mihaela!

    RăspundețiȘtergere
  15. frumos ...
    cineva ,adica eu ,a plans cand a citit asta :))

    RăspundețiȘtergere
  16. Si pot sa spun ca m'a atins la corason :-< ..si un raspuns la intrebarea ta...uneori(acum:)) ) cam da:(

    RăspundețiȘtergere
  17. Intotdeauna exista acel''someone''.

    RăspundețiȘtergere
  18. someone will cry when he see this ... foarte interesant

    RăspundețiȘtergere
  19. Imi place blogul tau ! :* o sa il citesc ;)

    RăspundețiȘtergere
  20. Daca as avea tot ce apare scris mai sus,cu siguranta ca nu m-as mai simti singura!Dar oamenii nu sunt perfecti, nu iti pot da totul,nici macar daca te iubesc,pentru ca sunt oameni si gresesc si atunci te fac sa suferi...

    RăspundețiȘtergere
  21. ehh, poate a adevarat, poate nu... putem spera
    dar ce n-am da sa citim macar pentru o zi gandurile celuilalt..

    RăspundețiȘtergere

Părerea ta contează! (Fără comentarii cretine că te înjur!)